- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
![]()
Indiana Jones and the kingdom of the crystal skull
What can I say? Geweldig vervolg! Heb me echt prima vermaakt voor het grootste scherm van Nederland. Helemaal in de style van Indie's beste films, rake grappen en klappen en lekkere stunts. Geloofwaardigheid en realisme bestaat nauwelijks in de serie, dus maak ik me niet druk om over-the-top stunts die elkaar natuurlijk in rap tempo opvolgen. Het verhaal snijdt een nieuw continent aan en een nieuw karakter wat best wat toevoegt. Ford en Blanchett zetten de prima prestaties neer!
7.5/10; laat maar komen de volgende delen!
Ja ik was er ook!
Indiana Jones and the Kingdom of the Aluminium folie + behangplak Skull
IMDB: 7.6
RT: 79%
Mja, ik vond de grappen nogal afgezaagd en de actie vond ik nou ook niet je-van-het. Ik vond hem beetje tegenvallen, en dan heb ik het niet over het totale gebrek aan realisme en dat soort shit, want dat hoort natuurlijk bij een Indiana Jones. Misschien leuk voor de liefhebbers en de kids, maar toch niet voor mij. Ik heb me niet verveeld in de bios, maar het had ook niet veel langer hoeven duren. 6,5/10

Trouwens, ik kom volgend jaar ook voor een trimester in Duitsland studeren gek, in de tweede stad van Duitsland.. Maar daar staan tevens Bologna en Aix-en-Provence als zuidelijke steden tegenover om het te compenseren!