- Waardering
- 2.701
Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in, laat maar komen!
Het gaat sowieso een heel ander soort film worden; aangezien het verhaal zich nu in de toekomst afspeelt, na judgment day, neem ik aan dat de film niet weer dezelfde kant opgaat als T1 en T2 (en T3
). Dus niet weer een Terminator die naar het verleden wordt gestuurd om iemand te vermoorden/beschermen. Het lijkt me logisch dat we nu de gebeurtenissen te zien krijgen die leidden tot het terugsturen van de eerste Terminator (Arnold's cameo?) en Kyle Reese!
Het eerste seizoen van de Terminator TV serie The Sarah Connor Chronicles was trouwens heeeel vet! Ben echt blij dat die show is opgepikt voor een tweede seizoen
Ik vind Summer Glau overigens het meest overtuigend in die serie, zij zet echt een goede Terminator neer!
Het gaat sowieso een heel ander soort film worden; aangezien het verhaal zich nu in de toekomst afspeelt, na judgment day, neem ik aan dat de film niet weer dezelfde kant opgaat als T1 en T2 (en T3
). Dus niet weer een Terminator die naar het verleden wordt gestuurd om iemand te vermoorden/beschermen. Het lijkt me logisch dat we nu de gebeurtenissen te zien krijgen die leidden tot het terugsturen van de eerste Terminator (Arnold's cameo?) en Kyle Reese!Het eerste seizoen van de Terminator TV serie The Sarah Connor Chronicles was trouwens heeeel vet! Ben echt blij dat die show is opgepikt voor een tweede seizoen
Ik vind Summer Glau overigens het meest overtuigend in die serie, zij zet echt een goede Terminator neer!

, kvind het zelfs een beetje zonde dat Bale er 3 gaat doen.
lol

) Toch een 7.5/10 hoor!