- Waardering
- 338
Omg wat een uiterst slechte film in alle opzichten. Kijk dan naar Kill Bill evenveel bloed maar 1000x beter.
Never nooit niet.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omg wat een uiterst slechte film in alle opzichten. Kijk dan naar Kill Bill evenveel bloed maar 1000x beter.
Never nooit niet.Ok filmkenner.
Ik heb geen lijst nodig om te zien dat het ene pure crap is en het andere een meesterwerk

Benders Big Score was idd super! Beast with a Billion Backs vond ik eerlijk gezegd ook tegenvallenJa de 1e heet 'Benders Big Score', en die is zeker wel de moeite waard.

6,5/10Tsja, je moet natuurlijk maar van Futurama houden! Ik vind zelf The Simpsons niet zo heel erg denderend, al heeft die serie zeker zijn momenten, maar met zoveel episodes kan het natuurlijk niet altijd even leuk zijn... Family Guy daarentegen vind ik dan wel weer super!Vinden jullie Futurama echt zo leuk? Nu zijn verfilmingen van cartoon reeksen sowieso meestal niet erg boeiend. South Park is super als reeks maar de film viel ook zwaar tegen. En de film van de Simpsons was leuk maar eigenlijk gewoon een lange aflevering met iets betere afwerking.
Met een 6 en 6,5 als score lijk je nou niet zo heel erg tevredenWeet je wat het probleem van mensen denk ik is.. ze verwachten teveel van de film.. Ik verwacht niet meer dan een hele lange aflevering, dat krijg ik dan ook, en daar ben ik dan dus ook tevreden mee. Heel simpel.

[Link niet meer beschikbaar]
8.5/10
Klassieke actie op zn best. Elke man die deze film niet vet vindt is een homo. Die gast zit verdorie in een carchase, terwijl hij gepijpt wordt en hij schiet op datzelfde moment ook nog een gast dood.. Instant classic dus.