Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Jason Statham is een douchebag. Ik trek die gast echt slecht. Ieder zijn eigen ding, maar ik vind al zijn films bagger.

Jason Statham is een douchebag. Ik trek die gast echt slecht. Ieder zijn eigen ding, maar ik vind al zijn films bagger.
o la das weer wat te ver gaan hé rob, vind 'm leuker in de films waarin ie niet moet vechten zoals in snatch

Be kind Rewind gezien net, leuke flick.

backdoorsluts 3 is een "leuke flick"

be kind rewind verdient wat meer hé ;)

Hij was wel tof ja,

had gelezen dat hij niet zo goed was, maar hij was zeker wel goed :D.

The Ruins is wel lachen.

Straks even Chaos Theory kijken.

Be kind Rewind gezien net, leuke flick.

backdoorsluts 3 is een "leuke flick"

be kind rewind verdient wat meer hé ;)

Hij was wel tof ja,

had gelezen dat hij niet zo goed was, maar hij was zeker wel goed :D.

Komop jongens ben eens wat kritischer :D

http://goldstars.files.wordpress.com/2008/04/be_kind_rewind.jpg

Be Kind Rewind
IMDB: 7.1
RT: 67%

Film met een paar leuke visuele dingetjes maar verder een erg flauwe veels te brave en ongeloofwaardige film. Het gaat helemaal nergens over, en continue gestotter van Mos Def als ideale schoonzoon en de even brave en nietsvermoedende blik op het gezicht van Danny Glover beginnen echt te irriteren. 4,5/10

ah is toch een "innovatief, happy ending kinda movie die nog es mooi gemaakt is?

Op het moment dat ze zelf van die vrolijke domme films gaan maken en doen alsof iedereen het helemaal de shit vind ging het voor mij al helemaal de mist in. Als ik naar de videotheek ga voor een vette film en krijg een slappe home-video van een stottrende n*ger en een hyperactieve wrat dan zou ik de kiet verbouwen.

In het begin dacht ik; Hmmmm, beetje saai.

Maar toen ze begonnen met hun eigen films maken werd het leuk.

Net ook de nieuwe Futurama gezien, die was wel ''oke''

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zaalige film 8.9/10

eigenlijk een grote reclamefilm voor brugge, maar met een super drama/zwarte komedieverhaal en superacteurs

.1 minder omdat er helaas geen vlaams in gesproken word, helemaal int engels :(

Roxxe was me voor maar goed hij zou er toch komen:

Een Engelse film helemaal geschoten in Vlaanderen kon ik niet snel genoeg zien, heb 'm dus al op dvd kunnen bekijken nog voor ie hier in de bioscopen te zien is (2 Juli). De review:

In Bruges is het filmdebuut als regisseur van Martin McDonagh (langspeelfilm) en met deze zwarte komedie/crime/drama is hij meteen goed vertrokken. Twee huurmoordenaars (Ray, gespeeld door Colin Farrell en Ken, gespeeld door Brendan Gleeson) worden na een lastige job door hun baas Harry (Ralph Fiennes) in Londen net voor kerstmis naar Brugge gestuurd om er even tussenuit te gaan. Ken geniet van de toeristische trekpleister, terwijl Ray er een hekel aan heeft en achtervolgd wordt door een gebeurtenis uit zijn laatste job. Ray probeert zijn tijd dan maar zo aangenaam mogelijk door te komen en leert een dame kennen. Alles lijkt echter anders in elkaar te zitten dan gedacht en in de tweede helft van de film gaat het van diepe, intense emoties tot letterlijk een strijd tussen leven en dood.

In Bruges vond ik wat langzaam en Europees beginnen maar is me in de tweede helft echt beginnen boeien. Colin Farrell speelt veel beter dan gewoonlijk, hoewel hij in Phone Booth ook prima was. Brendan Gleeson en Ralph Fiennes waren ook weer super net als de rest van de casting. Ook technisch gezien is alles goed uitgevoerd, Brugge komt prachtig in beeld en de sfeer is heel speciaal. Je krijgt wel heel soms het gevoel dat je naar een typisch Britse crime reeks zit te kijken, maar waar het verschil in zit is dat de film steeds beter wordt en het laatste half uur is echt één van de beste die ik in lange tijd gezien heb!

Deze film gaat in Noord-Amerika niet veel geld opbrengen denk ik, al was het maar omdat Amerikanen geen f**k geven om Europees klinkende films en de film zou helaas ook niet veel publiciteit krijgen. Maar dit is een uitstekende film en zou wel eens erg hoog kunnen eindigen als de reviews doorgaan zoals ze nu gepubliceerd worden. Ikzelf geef In Bruges nog net een 8/10, zeker een aanrader!

ps: kijk niet naar de trailer voor je gaat kijken (geldt eigenlijk voor elke film).

In Bruges
IMDB: 8.1
RT: 79%

Erg coole film! Zwarte humor, goede sfeer, mooie beelden, goed acteerwerk. Prima vermaak! 8-/10

Goeie film met goeie acteurs en Tom Hanks met een geweldige rol . Conversaties zijn hilarisch en op sommige momenten over the top .

Rating : 8/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.154

Hahah, c'mon ouwe galspuit. Snatch en Lock stock and two smoking barrels zijn wel degelijk klassiekers in het genre, ijzersterke films van Richie en overeenkomstige performance van Statham en co. Ook The bank job getuigt van enig niveau van Stathams zijde..

Films als Transporter, Mean Machine etc moet je van houden, maar Crank is zonder meer een vernieuwende en gewaagde film, die jij nota bene bij gebrek aan beter ging afkraken om het gebrek aan realisme in een final-shootout..?? ;)

Kan er niet aan doen maar vind Jason Statham ook een beetje een B-acteur. Wannabee Bruce Willis type uit Engeland, niet echt geloofwaardig op het scherm. Maar op zich ook geen slechte acteur, valt best te pruimen als je niet te kritisch bent ;)

Gisteren trouwens The Bank Job gezien, was aardige film, zit niet slecht in elkaar, maar 7.5/10 is pushing it.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.156
Het is ook zeker geen grootse acteur, maar hij combineert actie skills (martial arts) met Britse onderklasse en dito humor. Onderscheiden kan hij zich wel, en wat ik wil zeggen is dat hij gewoon onmiskenbaar topfilms heeft voortgebracht...

De films waarin hij de hoofdrol speelt zijn meestal iets minder niet? Als bijrol heeft hij in toppers gespeeld idd. Verder ben ik het wel met je eens, hij heeft ook wel een eigen typische sT.

[Link niet meer beschikbaar]

8.5/10

Klassieke actie op zn best. Elke man die deze film niet vet vindt is een homo. Die gast zit verdorie in een carchase, terwijl hij gepijpt wordt en hij schiet op datzelfde moment ook nog een gast dood.. Instant classic dus.

Ik vond hem geniaal en origineel. Wou hem laatst opzetten toen mijn milfje er was maar na 15 minuten had ze het al gezien. Wist meteen weer waarom ik geen zak van vrouwen snap.

Het is ook zeker geen grootse acteur, maar hij combineert actie skills (martial arts) met Britse onderklasse en dito humor. Onderscheiden kan hij zich wel, en wat ik wil zeggen is dat hij gewoon onmiskenbaar topfilms heeft voortgebracht...

En(!!!) Hij kan iemand doodschieten in een carchase terwijl hij gepijpt wordt!!!!

Ik vond hem geniaal en origineel. Wou hem laatst opzetten toen mijn milfje er was maar na 15 minuten had ze het al gezien. Wist meteen weer waarom ik geen zak van vrouwen snap.

Als je deze film haat heb je een tekort aan test.

Terug
Naar boven