MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Hahah, c'mon ouwe galspuit. Snatch en Lock stock and two smoking barrels zijn wel degelijk klassiekers in het genre, ijzersterke films van Richie en overeenkomstige performance van Statham en co. Ook The bank job getuigt van enig niveau van Stathams zijde..

Films als Transporter, Mean Machine etc moet je van houden, maar Crank is zonder meer een vernieuwende en gewaagde film, die jij nota bene bij gebrek aan beter ging afkraken om het gebrek aan realisme in een final-shootout..?? ;)

Ja natuurlijk waren Lock Stock en Snatch geniaal, maar dat zie ik ook niet echt als zijn films zeg maar. Hij had daar een leuk bijrolletje.

Toegegeven, the Bank Job was zeker vermakelijk. Maar ik weet niet wat het is, ik vind die Stratham gewoon onuitstaanbaar zeg maar. Ik wordt beetje sjacherijnig als ik hem zie. Ik vond hem vooral erg naar in Revolver. Sowieso hou ik niet van zijn type films, en dat in combinatie met hem, nee.

Crust for life gek, **** the system!!!

In Bruges ook gezien,

leuke film ja.

Into the Wild vond ik niets aan, duurt te lang. Heb 4x geprobeerd om af te kijken, helaas niet gelukt :P

Ga nu Chaos Theory kijken.

Chocolate:
chocolate1.jpg

Director Prachya Pinkaew and fight choreopgraher Panna Rittikrai (Ong Bak and Tom Yum Goong) is back with another die hard action flick!

=

Badman time 9/10

Hondsbrutale fighting scenes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In Bruges gezien.

Heb maar 1 vraag. Wordt die dwerg nou wel of niet door Matt Damon gespeeld?

Survive style 5+
51-AgFlzvhL._SL500_AA240_.jpg

http://www.eatmybrains.com/showreview.php?id=214

A man kills his wife only to see her return from the grave time and time again. An advertising executive loses her tape recorder containing all of her original ideas. A salaryman takes his family to a hyponist’s show and comes home believing that he’s a bird. A group of young burglars wrestle with their unspoken feelings towards one another. An international hit man arrives in town on business.

Comedy, violence, sadness, beauty and perversion abound as five interweaving storylines collide in this vibrant movie from the land of extreme cinema.

Hehe, wat een weirde asian movie.. maar wel erg vet. I liked it.

8,5/10

3-Iron:

Story: Young Tae-Suk wanders through the apartments of people on vacation: for a while he enjoys their homes, doing small repair jobs and then leaving quietly, not stealing anything. His ghost-like hauntings of these homes are matched when he encounters a battered woman sulking in a lush, apparently empty house. They become attracted to one another, but there are many obstacles for their unconvential affair: an angry husband, police, murder charges, golf balls...

Hondsbrutale film. Het vetste is nog, de 2 hoofdpersonen praten 99,9% van de film NIET... pas op het allerlaatste moment zegt één van de 2 iets. Dus er zit amper dialoog in de film maar hij blijft leuk om te kijken.

9/10

The Hustler
IMDB: 8.1
RT: 97%

Toffe film uit 1961 over Paul Newman die wat centen bij verdient als hustler met het spelletje pool. Verveelt geen moment en aantal erg toffe en inspirerende dialogen. Aanradertje! 8/10

[Fast Eddie is bothered because Bert called him a born loser]
Fast Eddie: Cause, ya see, twice, Sarah... once at Ames with Minnesota Fats and then again at Arthur's, in that cheap, crummy pool room, now why'd I do it, Sarah? Why'd I do it? I coulda beat that guy, coulda beat 'im cold, he never woulda known. But I just hadda show 'im. Just hadda show those creeps and those punks what the game is like when it's great, when it's REALLY great. You know, like anything can be great, anything can be great. I don't care, BRICKLAYING can be great, if a guy knows. If he knows what he's doing and why and if he can make it come off. When I'm goin', I mean, when I'm REALLY goin' I feel like a... like a jockey must feel. He's sittin' on his horse, he's got all that speed and that power underneath him... he's comin' into the stretch, the pressure's on 'im, and he KNOWS... just feels... when to let it go and how much. Cause he's got everything workin' for 'im: timing, touch. It's a great feeling, boy, it's a real great feeling when you're right and you KNOW you're right. It's like all of a sudden I got oil in my arm. The pool cue's part of me. You know, it's uh - pool cue, it's got nerves in it. It's a piece of wood, it's got nerves in it. Feel the roll of those balls, you don't have to look, you just KNOW. You make shots that nobody's ever made before. I can play that game the way... NOBODY'S ever played it before.
Sarah Packard: You're not a loser, Eddie, you're a winner. Some men never get to feel that way about anything.

iemand tips voor mooie films? ik heb wat cadeabonnen die ik wil opmaken bij bol.

normaal download ik alles maar misschien is dit een aangelegenheid om een film te kopen waarbij je profiteert van de grotere capaciteit dan een dvdr (dts ofzo) :D

Er staan enkele tips in dit topic.

iemand tips voor mooie films? ik heb wat cadeabonnen die ik wil opmaken bij bol.

normaal download ik alles maar misschien is dit een aangelegenheid om een film te kopen waarbij je profiteert van de grotere capaciteit dan een dvdr (dts ofzo) :D
Specifiek genre of jaartal? Zoals Rob al zegt vind je wel heel wat tips in dit topic :)

vanalles, actie, oorlog, drama, western of een goede documentaire
Ik weet niet welke films jij al gezien hebt, maar dit heb ik o.a. gevonden op Bol.com:

Actie

* American Gangster
* Rambo 4
* Fight Club
* Ocean's Eleven
* Lock, Stock and two Smoking Barrels
* Die Hard 4.0
* Aliens

Actie-Western

* The Good, the Bad and the Ugly
* Once Upon a Time in the West (special edition)

Oorlog

* Platoon
* Black Hawk Down
* Full Metal Jacket

Drama

* Godfather (de 1 of de collectie als je ze allemaal wilt)
* One Flew Over the Cuckoo's Nest
* Schindler's List (special edition)
* American Beauty

Docu

* An Inconvenient Truth

Misc

* American Psycho

Zullen nog wel andere goeie films binnen zijn bij Bol.com, maar ik ga niet heel hun aanbod uitpluizen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.176
Goh op welke film lijkt deze trailer verdacht veel? :D

Om één of andere reden dacht ik zowel aan Jackie Brown als aan Commando :dunno:

• #4.178
Ah de stewardess-connection.. Hehe, nee het is een russische remake van Commando inderdaad!

• #4.179
Roxxe was me voor maar goed hij zou er toch komen:

Een Engelse film helemaal geschoten in Vlaanderen kon ik niet snel genoeg zien, heb 'm dus al op dvd kunnen bekijken nog voor ie hier in de bioscopen te zien is (2 Juli). De review:

In Bruges is het filmdebuut als regisseur van Martin McDonagh (langspeelfilm) en met deze zwarte komedie/crime/drama is hij meteen goed vertrokken. Twee huurmoordenaars (Ray, gespeeld door Colin Farrell en Ken, gespeeld door Brendan Gleeson) worden na een lastige job door hun baas Harry (Ralph Fiennes) in Londen net voor kerstmis naar Brugge gestuurd om er even tussenuit te gaan. Ken geniet van de toeristische trekpleister, terwijl Ray er een hekel aan heeft en achtervolgd wordt door een gebeurtenis uit zijn laatste job. Ray probeert zijn tijd dan maar zo aangenaam mogelijk door te komen en leert een dame kennen. Alles lijkt echter anders in elkaar te zitten dan gedacht en in de tweede helft van de film gaat het van diepe, intense emoties tot letterlijk een strijd tussen leven en dood.

In Bruges vond ik wat langzaam en Europees beginnen maar is me in de tweede helft echt beginnen boeien. Colin Farrell speelt veel beter dan gewoonlijk, hoewel hij in Phone Booth ook prima was. Brendan Gleeson en Ralph Fiennes waren ook weer super net als de rest van de casting. Ook technisch gezien is alles goed uitgevoerd, Brugge komt prachtig in beeld en de sfeer is heel speciaal. Je krijgt wel heel soms het gevoel dat je naar een typisch Britse crime reeks zit te kijken, maar waar het verschil in zit is dat de film steeds beter wordt en het laatste half uur is echt één van de beste die ik in lange tijd gezien heb!

Deze film gaat in Noord-Amerika niet veel geld opbrengen denk ik, al was het maar omdat Amerikanen geen f**k geven om Europees klinkende films en de film zou helaas ook niet veel publiciteit krijgen. Maar dit is een uitstekende film en zou wel eens erg hoog kunnen eindigen als de reviews doorgaan zoals ze nu gepubliceerd worden. Ikzelf geef In Bruges nog net een 8/10, zeker een aanrader!

ps: kijk niet naar de trailer voor je gaat kijken (geldt eigenlijk voor elke film).

eigenlijk een grote reclamefilm voor brugge, maar met een super drama/zwarte komedieverhaal en superacteurs

.1 minder omdat er helaas geen vlaams in gesproken word, helemaal int engels :(

In Bruges
IMDB: 8.1
RT: 79%

Erg coole film! Zwarte humor, goede sfeer, mooie beelden, goed acteerwerk. Prima vermaak! 8-/10

Prima filmpje inderdaad, komt wat moeilijk op gang en valt af en toe bijna stil maar weet toch te vermaken met rake grappen en dito klappen.

7.5/10

Terug
Naar boven