MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Mja de Sin City discussie is hier al zo vaak voorbij gekomen. Ik behoor tot de groep fanboys en heb de film zeker in mijn film top 10 allertijden staan. Het is gewoon de hele vibe van de film waar je van moet houden. Persoonlijk vond ik het helemaal fantastisch, maar ik kan me best voorstellen dat anderen dat niet vinden. Ik beschouw mezelf toch wel als redelijke film liefhebber en kijk ook wel wat verder dan t**ten en helicopters, maar dit was gewoon geweldig imo.

Vond Sin city ook echt wel goed de donkere sfeer er rond, en het verhaal zijn eigenlijk 3 verhaaltjes die beetje samen lopen, sterke rol toch zeker van Mickey Rourke ook, Bruce Willis ook pest te pruimen, en een gast rolletje van Rutgher Hauer hehe.

Wat een film!

Wat een ongelofelijke film!

Ongelofelijk k*t!!!

Haha, echt waar... WTF was dit? Ik wil mijn 163 minuten leven terug plz! Waar ging dit over? Wat een aaneenschakeling van willekeurige scenes...? Vermoeiend lange flashbacks, totaal overbodige momenten, uit de lucht gegrepen dialogen, lachwekkend slechte maskers, muziek die totaal niet in de film past. Ik heb een aantal keer op het punt gestaan weg te lopen bij deze film.

Deze film sloeg imo gewoon echt NERGENS op. Na 1,5 uur zat ik echt zo van: wanneer komt er in hemelsnaam iets of wat van een rode draad in deze aaneenschakeling van slappe excuusjes om wat cgi kunstjes te laten zien.

En waarom trok die blauwe baas niet gewoon een ****ing onderbroek aan...?

4/10

Ook gaan kijken...
En daar geef jij 4 op 10 voor?

Van mij krijgt deze brol 1/10 voor de puike special effects... voor de rest niks niks niks...

Ook gaan kijken...
En daar geef jij 4 op 10 voor?

Van mij krijgt deze brol 1/10 voor de puike special effects... voor de rest niks niks niks...
Imdb wordt echt steeds onbetrouwbaarder. Watchmen krijgt over het algemeen maar matige tot goede reviews, maar waar staat ie weer in de top 250? Geloof dat daar alleen nog maar Amerikaanse pubertjes zitten die al klaarkomen als ze de kreet 'super hero' horen. The Dark Knight zelfde verhaal: goeie actiefilm ok, maar top 10?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hellboy 2

Volledig over the top natuurlijk maar als actiefilm zeer goed te doen. Zwarte humor, spetterende actiescenes en een redelijk sterk verhaal. Beter dan de eerste Hellboy.

8/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Changeling

Clint Eastwood levert puik werk af en Jolie heeft haar Oscar-nominatie dubbel en dwars verdiend. De film neemt af en toe wel een loopje met de werkelijkheid maar de scenes waarin het LA van de jaren 20 en 30 tot leven komt zijn zeer overtuigend.

Het verhaal over de verdwenen zoon van Jolie boeit vanaf het begin. De film duurt meer dan 2 uur maar gaat eigenlijk nergens vervelen.

Zeker 1 van de betere films van 2008.

8,5/10

Gisteren Babylon A.D. gezien. :o Haha, wat een vreselijke film. Verhaal zit superslecht in elkaar, je hebt erg weinig achtergrond en voor een actiefilm was er imo ook te weinig actie. Gelukkig is Vin Diesel best cool en het meisje dat hij moet afleveren best lekker! 5-6/10.

Iemand Watchman al gezien? ben m nu aan t converten voor op mn ipod of kan ik het beter gewoon niet doen?

Iemand Watchman al gezien? ben m nu aan t converten voor op mn ipod of kan ik het beter gewoon niet doen?

als je eens 2u40 minuten tijd hebt tussendoor kan je hem zeker zien, vond em niet slecht maar ook geen aanrader die je absoluut moet zien

naja mijn reistijd naar mn werk is n uur heen en terug, dus ik moet me beetje vermaken ;)

Gezien hier toch allemaal illegale leechers zitten, wat zijn een beetje boeiende films op dit moment (in retail uiteraard)?

Ik heb gister role models gezien en eergister slumdog millionaire. Role models is gewoon grappig (deel van de superbad cast en de beruchte stiffler).

Slumdog millionaire is ontzettend goed vind ik, pakkend verhaal.

Transporter 3 misschien eens proberen? Die ben ik nu iig aan het downloaden.

Synecdoche, New York (2008)

Tegenvallende film met Philip Seymour Hoffman in de hoofdrol, die zijn rol zoals altijd zeker wel goed neer zet. Maar mij was dit allemaal wat te vaag en saai. Het verhaal uitleggen gaat me ook lastig af omdat ik het allemaal wat te vaag vind. De film is van Charlie Kaufman (Being John Malkovich, Adaptation, Eternal Sunshine of the Spotless Mind) en zijn voorgaande films vond ik allemaal wel cool. Ook in deze film ligt weer een vage lijn tussen realiteit en de denkwereld van de hoofdpersoon. Niet echt mijn ding. 6/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.454
Transporter deel 1 was nog aardig, deel 2 ging al over-the-top dus dat zal in deel 3 wel niet anders zijn.

Synecdoche, New York (2008)

Tegenvallende film met Philip Seymour Hoffman in de hoofdrol, die zijn rol zoals altijd zeker wel goed neer zet. Maar mij was dit allemaal wat te vaag en saai. Het verhaal uitleggen gaat me ook lastig af omdat ik het allemaal wat te vaag vind. De film is van Charlie Kaufman (Being John Malkovich, Adaptation, Eternal Sunshine of the Spotless Mind) en zijn voorgaande films vond ik allemaal wel cool. Ook in deze film ligt weer een vage lijn tussen realiteit en de denkwereld van de hoofdpersoon. Niet echt mijn ding. 6/10

Dat zei ik:

Being john Malkovich vond ik geniaal, net als Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Adaption daarentegen ben ik pas gaan waarderen toen ik hem vaker zag. Maar wat Kaufman nu heeft gemaakt: Synecdoche, New York: dat is pas vage shit. Bijna een 8 op imdb, 62% op RT en in veel top 10 lijstjes over 2008, ik kan het niet helemaal volgen.

Ik kan ook niet uitleggen waar de film over gaat omdat.. tja ga hem zelf maar zien, vage film.

Ik weet het nog steeds niet wat ik er van moet vinden...

• #5.456
Ah controversie?! Mijn mening volgt... :D (geef me een week)

ZZ, je wil me toch niet vertellen dat jij tegenwoordig ook aan de download bent? :)

Transporter 3 misschien eens proberen? Die ben ik nu iig aan het downloaden.

Heb ik gezien ja, kan het geen goede film noemen maar zitten wat dikke vecht scene's in. Het is allemaal wat over the top als je het mij vraagt.

Ik kan de film nog enigzins "oke" vinden omdat ik Jason Statham een goede acteur vind (vooral in Snatch). Hij is volgens mij ook redelijk fanatiek met ijzers gaan gooien hehe

Wat vond jij van de film?

Ben nu overigens alle Jason Bourne films aan het kijken.

• #5.459
ZZ, je wil me toch niet vertellen dat jij tegenwoordig ook aan de download bent? :)

Guilty as charged. :o

Bestel nog wel regelmatig DVDs hoor, maar als je ze dan toch op je laptop kijkt kan je ze net zo goed downloaden. Maar daar staat tegenover dat ik wel met grote regelmaat films in de bioscoop zie.

Ben nu in de universiteitsbibliotheek een hele reeks films aan het downen, eerst met over een MB/sec maar nu gedwongen wireless een stuk langzamer. Heb de eerdergenoemde Franse films binnen! Volgende week eindigen mijn tentamens dus volgen weer reviews.

Wat studeer je ZZ? Voel jezelf niet schuldig omdat je zogenaamd "illegaal" download. Het grove geld dat verdiend wordt gaat vaak naar mensen die het niet eens verdienen.

Ik download ook regelmatig in de bibliotheek, 8 films in een uurtje binnen hehe.

Net "A beautiful mind" gekeken, goede film.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven