Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

WallStreet_Cover.jpg

Heerlijk sfeertje, prima acteerwerk en goede dialogen. Vooral de teksten van Gordon Gekko zijn prachtig. Met als hoogtepunt de toespraak op de aandeelhoudersvergadering van Teldar Paper.

Michael Douglas is geweldig in deze film en steekt er dan ook duidelijk bovenuit. Charlie Sheen doet het echter niet slecht, hij weet zich aardig staande te houden tegenover Douglas. Enige minpuntje was Daryl Hannah, vond haar niet sterk.

Al met al een 8.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.462
angel_heart_poster.jpg

[IMDB]
Angel heart[/IMDB]

Een neo-noir uit '89 met Mickey Rourke als privedetective die op zoek gaat naar een vermist persoon. Bijzonder sfeervolle film en goede rol van Rourke, De Niro is intrigerend maar in een kleine rol. Een uitstekende film met wat onthutsende scenes met een occult randje.

8/10 Aanrader!

Transporter deel 1 was nog aardig, deel 2 ging al over-the-top dus dat zal in deel 3 wel niet anders zijn.

Deel 3 is belachelijk.

Punisher: War Zone
Ik ben een redelijke actie liefhebber, maar dit kon me niet bekoren. Een heel stuk minder dan z'n voorgangers. Ik vind Frank Castle ook niet goed gecast. 'Tis gewoon echt een saaie actiefilm. Meer of minder kan ik er niet van maken

5/10.

Confessions of a Shopaholic

url-2.jpg

De jonge Rebecca neemt noodgedwongen een baan als financieel journalist in New York aan om haar extreme koopverslaving te kunnen bekostigen.

De jonge Rebecca Bloomwood heeft een groot probleem: ze kan haar enorme koopverslaving niet langer betalen. Ze verruilt daarom haar saaie, slecht betaalde werk voor een baantje in New York als financieel journalist. De vraag is alleen of deze shopaholic de vele verleidingen kan weerstaan die de grote stad te bieden heeft.

Ook nog in de bios gezien, echt een enorme chick flick movie :D

Score 5je, soms werd het echt ff iets te erg :D

• #5.465
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[IMDB]King of New York[/IMDB]

Hele vette oldschool gangster classic van Abel Ferrara. Tal van bekende acteurs komen voorbij als Steve Buscemi, Wesley Snipes maar in hoofdrollen een gekke Larry Fishburne en een briljante Christopher Walken. Vermakelijk en toch eigenzinnig, heel erg sterke film!

8/10 aanrader!

Che deel 1
8/10

Mooie, rauwe film. Goed acteerwerk en niet te glinsterend (de jungle spreekt voor zich).
Zie uit naar deel 2!

Gran Torino

gran+turino.jpg

http://www.imdb.com/title/tt1205489/

Gisteren gaan zien, goede film wel, sterke rol van Eastwood de man word oud maar blijft briliant, sterk verhaal ook.
Vooral zijn gevloek en gescheld is grappig om te zien.

8/10

The Dark Knight.

Een film met Eric Roberts in een belangrijke rol kan alvast nooit de titel krijgen van beste film ooit. Verder wel een visueel spektakel en zeker niet tegenvallend. Ledger is zeer goed op dreef. De film hoort wel thuis in de top 250 van IMDB maar een 100ste plek of daaromtrent zou meer passen dan de huidige 6de plaats. Zo vernieuwend is het allemaal en het acteerwerk van de bijrollen is ook niet echt bijzonder.

Voor de visuals een 9, voor het verhaal en het acteerwerk een 7. Ledger springt er dan wel uit eigenlijk. Maar wie Eric Roberts gecast heeft moeten ze gelijk ontslaan.

Als er 1 film overigens uitblinkt in HD-kwaliteit is het deze film wel, heb zelf een blu ray transfer bekeken. Wel omgezet naar x264 omdat ik geen zin had in een 25 Gb download.

Laatst bewerkt:
Totaal 8/10 dus, ben ik het ook wel mee eens, verdient niet meer eigenlijk.

Gardens of the Night (2008)

Verhaal vind ik erg goed, ben altijd gevoelig voor zulke onderwerpen.
Geef het een 8/10.

Totaal 8/10 dus, ben ik het ook wel mee eens, verdient niet meer eigenlijk.

Yep 8/10 maar vind dat vooral de visuals de film dragen. Er had makkelijk 45 minuten vanaf gekund qua duur. Het kat en muisspelletje tussen The Joker en Batman is op den duur niet boeiend genoeg meer.

Een film met zo'n lengte moet gewoon op den duur overgaan op een nieuwe episode in het verhaal en niet alleen een voortduring zijn van een op elkaar jagen van twee karakters.

Overigens wel grappig dat Morgan Freeman meespeelt, die heeft aardig wat top 250 films op zijn naam staan.

Shawshank Redemption
Se7en
Unforgiven
Glory
Million Dollar Baby

Iemand de serie The Beast al gezien met Patrick Swayze?

Overigens wel grappig dat Morgan Freeman meespeelt, die heeft aardig wat top 250 films op zijn naam staan.

Shawshank Redemption
Se7en
Unforgiven
Glory
Million Dollar Baby
Freeman is echt een naturel acteur, ik denk dat die man niet eens acteert maar gewoon zichzelf is in elke film. Eigenlijk zijn dat de beste acteurs, maar de keerzijde is dat ze vaak voor hetzelfde soort vertolking gebruikt worden, in zijn geval is dat de ouwe wijze (ervaren) rot. Ik zie 'm altijd wel graag spelen.

Freeman is echt een naturel acteur, ik denk dat die man niet eens acteert maar gewoon zichzelf is in elke film. Eigenlijk zijn dat de beste acteurs, maar de keerzijde is dat ze vaak voor hetzelfde soort vertolking gebruikt worden, in zijn geval is dat de ouwe wijze (ervaren) rot. Ik zie 'm altijd wel graag spelen.

Een man die zichzelf is in elke film is in mijn ogen juist helemaal geen goede acteur! Een acteur vind ik pas goed als hij in verschillende rollen elke keer weer een verpletterende indruk maakt.

Des al niet te min kijk ik ook erg graag naar Freeman

Marley & Me
Door de film heen vond ik het eigenlijk totaal niet zo bijzonder. Tot de laatste 20 minuten van de film en dan komen de voorgaande 120 minuten weer keihard terug en wordt je aan het janken gezet. Redelijk lange film, kijkt lekker weg en Aniston is HOT.

7/10

Marley & Me
Door de film heen vond ik het eigenlijk totaal niet zo bijzonder. Tot de laatste 20 minuten van de film en dan komen de voorgaande 120 minuten weer keihard terug en wordt je aan het janken gezet. Redelijk lange film, kijkt lekker weg en Aniston is HOT.

7/10

Ik zag hier een poster van in de bios. Een witte achtergrond, een gelukkig stelletje en een page-toiletpapier-hond... Het is nog net dat er geen 3 lollige n*gers op stonden, maar deze film moet toch wel bijna crap zijn...?

Tja, tractortje is en blijft een alcoholist.

Als "Rachel" er niet in had gezeten, had ik een 6 gegeven.

• #5.480
Terug
Naar boven