XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ik had deze toevallig net gevonden

http://www.youtube.com/watch?v=Gr4QBZfjtqs

weer iets nieuws, tenminste voor mij dan :P. ik vind het japans ook goed. film wordt in de usa uitgebracht met de naam ''Apocalypse Meow''

Wanted
Gisteren Wanted gezien. Wat een k*tfilm! Krijgen de mensen van "de Broederschap" echt hun opdrachten van een weefgetouw?:roflol:
Totdat Sloan zelf opdrachten fabriceerde, uiteraard.
De actie was soms een beetje cool, maar meestal gewoon zo overdreven dat het belachelijk werd. De hoofdacteur acteerde bovendien niet goed en de dialogen waren slecht geschreven.
5,5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.486
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[imdb] Seven Pounds [/imdb]

Sterke film van Will Smith met af en toe emotionele momenten, gewoon kijken deze.

8.0

Seven pounds (2008)

Deze emo tranentrekker waarin Will Smith wederom in de (iets te) barmhartige Samaritaan rol duikt, die hij benadrukt door een veelvoud aan Ghandi gelaatstrekken, met hier en daar de ‘veels te grote drol die er toch uit moet’ look. Beetje overacting als je het mij vraagt. Mja, voor mij was het allemaal net wat té. Té goed, té braaf, té emo. Pursuit of Happyness had hier ook al een stevig handje van, maar in deze film slaan ze er nog wat verder in door. Ik snap het hoge imdb punt wel, dit is gewoon zo'n film die is gemaakt om indruk op mensen te maken, maar ik vind dat het er allemaal wat te dik bovenop ligt. Op zich heb ik toch wel aardig genoten, maar met de lyrische mening van sommige mensen om mij heen kan ik toch echt niet in mee gaan. 7-/10

edit: mja hoe langer ik er over na denk hoe slechter ik hem ga vinden, dus de 7- is nog een matsertje ;)

Ik ga met Rob mee. Will Smith vehikel dat overgedramatiseerd is in acteerwerk, muziek en plot. Ongeloofwaardig to say the least. Hier viel heel weinig aan te beleven.

5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.487
Max Payne

[Link niet meer beschikbaar]

Ook ik heb Max Payne uitgespeeld en ik moet de film dan ook beoordelen icm de game. En dat is niet gelijk negatief, want OoOooOoooh, de eerste drie kwartier zijn GENIETEN. Een geweldige, hele aparte, typische Max Payne sfeer. Heb me zelden zo gevoeld tijdens een film. Haha, briljant.

Maar helaas duurt de film 90 minuten.

Op het moment dat de echte actie begint en de verhaallijn begint in te zetten wordt het matig, zeer matig. Max wordt vertolkt door Wahlberg, waar ik geen fan van ben. Max komt totaal niet op mij over als een echte verbitterde die hard alles-killer. Eigenlijk gewoon als niks. Totaal geen overtuigende rol. Mona Sax wordt even belabberd vertolkt door Kunis. Jim Bravura is een n*ger en waar de **** zijn Cognitti en Vladimir? En dan nog niet eens te spreken over de cover. Gay pretty boy Wahlberg moet er weer op staan met zijn gladde gezicht. Check één post hierboven. Dát is een Max Payne cover!

Ze hadden deze film beter over twee of misschien wel drie delen kunnen vertolken vind ik. Een klassieker als Max Payne is gewoon verdoet. In twee delen had je een goede verhaallijn kunnen aanhouden, die eveneens in de game is te vinden, en ook die geweldige sfeer kunnen behouden.

Eerste 45 minuten: 9,8/10.
Totale film: 6/10

Wahlberg is inderdaad wel miscast als Max Payne. Verhaal was ook niet heel overtuigend maar op de een of andere manier weet de film wel vermakelijk te zijn, ook al is de war-drug beetje typisch. Zeker geen hoogvlieger maar toch wel aan voldoende score score dankzij de vette shoot outs.

5.5/10

Sow he, iemand heeft het film downloaden ontdenkt :D Relaxed he ZZ! ;)

Ik baal nog steeds van Max Payne. Er had zoveel meer ingezeten :( - De game was echt met recht legendarisch te noemen.

Fast and the Furious deel 4 komt binnenkort uit (of is al uit ),met de oude casting.Ben benieuwd of ie net zo goed is als deel 1.Heeft iemand er al wat van gezien?

Er is niets zo leuk als een flitsende hollywood productie waarin het voornamelijk draait om elkaar achtervolgende auto's met spetterende crashes en ontploffingen, vier delen achter elkaar.

Het gaat me niet zozeer om de auto's,daar heb ik namelijk niks mee.Maar ik vond deel 1 zeker goed in elkaar gezet,goede casting,goed geacteerd dus.

Er is niets zo leuk als een flitsende hollywood productie waarin het voornamelijk draait om elkaar achtervolgende auto's met spetterende crashes en ontploffingen, vier delen achter elkaar.
Sarcasmometer

|>| Off the chart
| | Very high
| | High
| | Normal
| | Low

:p

Fast and the Furious deel 4 komt binnenkort uit (of is al uit ),met de oude casting.Ben benieuwd of ie net zo goed is als deel 1.Heeft iemand er al wat van gezien?

Heb er een trailer van gezien, Vin Diesel doet terug mee vond dat de man er oud uit zag :p

Wahlberg is inderdaad wel miscast als Max Payne. Verhaal was ook niet heel overtuigend maar op de een of andere manier weet de film wel vermakelijk te zijn, ook al is de war-drug beetje typisch. Zeker geen hoogvlieger maar toch wel aan voldoende score score dankzij de vette shoot outs.

5.5/10

Ik heb de game nooit gespeeld en heb onlangs de film gezien. Is natuurlijk geen topfilm, maar ik vind het nog best vermakelijk. Is gewoon een leuke no-brainer.
6,5/10

Babel
Goede acteerprestaties, maar er gebeurt mij wat weinig om echt een topfilm te zijn.
7,5/10

Transporter 3
Was wel een fan van de vorige Transporter-films, maar deze vond ik toch een pak minder. De actie was weer "over the top", maar niet cool "over the top". Vond het vaak gewoon belachelijk en ongeloofwaardig.
6-6,5/10

Before The Devil Know's You're Dead
Heel goede film! Leuke verwikkelingen en het verhaal zit goed in mekaar. Blijft ook de hele tijf boeien. Hoffman is een topacteur en is in deze film ook steengoed. Ethan Hawke z'n kop kan ik niet aanzien, maar dat neem ik er maar bij deze keer.
8/10

Doomsday
Vond de film wel cool, totdat er blijkbaar een beschaving leeft achter de muur. Daarna wordt het gewoon een B-film. Soms leuk, maar meetal gewoon slecht.
5,5-6/10

Man Of The House
Tjah, wat moet je hiervan zeggen.. Luchtiger wordt een komedie niet. Als je iets chills met je vriendin wilt kijken, lijkt me dit wel geschikt. Tommy Lee Jones is wel grappig af en toe.
6-6,5/10

Zo, dit heb ik van zondag tot woensdag gezien. :D Heb inderdaad enorm veel tijd teveel. :p

Heb ook nog wat films gekeken...

RocknRolla: (6.5)

Vond hem niet supergoed, vond hem eigenlijk nogal saai maar toch nog een vermakelijke film om naar te kijken... Had wel meer actie en misdaad verwacht.

Valkyrie: (7.5)

Best goede film om te kijken, is alleen best verwarrend om duitsers engels te horen spreken. Komt ofc door Tom Cruise maar dan nog, hadden ze beter moeten oplossen.... Verder zit er wel een aardige verhaallijn in.

Terug
Naar boven