XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

3uur volgens mij :P

gisteravond ocean's twelve gechecked ! hij is wel vet. Ik vond ocean's eleven wel beter, maar desalniettemin is twelve ook zeker de moeite waard.

Ik las hier dat een aantal van jullie bad santa leuk vonden..hmm, ik ben benieuwd, dan zal ik die nu eens gaan binnenhalen....

• Topic Starter Topic Starter
'Twenty Bucks' voor 3 euro bij de blokker. (goede deal man! :D )

maarre de film is wel oke, niet bijzonder. wel coole rol van Steve Buscemi.

Ook Red Sonja met Ah'nold lag er voor 3 euro... nog niet gehaald!

wel nieuw systeempje:

JVC TH-M45

Home cinema set

- Ruimte voor 5 CD's
- DVD-video, DVD-R, CD, CD-R/RW, SVCD/VCD, MP3 (CD-R/RW), JPEG op CD-R/RW
- Voor/surround/midden 5 x 80 Watt, 6 Ohm bij 1 kHz, bij 10% THD
- Subwoofer 120 Watt, 4 ohm bij 100 Hz, bij 10% THD
- Dolby digital, DTS
- Dolby pro logic II
- HALL/LIVE CLUB/PAVILION/DANCE CLUB
- All channel stereo mode
- Ultra-high-performance 1-chip decoder
- Adaptive Geometrical Chroma Mapping
- 10-bits/54MHz video D/A converter
- 16 cm basreflex subwoofer, magnetisch afgeschermd
- Nieuwe afstandsbediening voor meerdere TV merken en videorecorders
- Kleur zilver

Onze prijs: € 529,00
[hermes electronics]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat ziet er gelikt uit.........

:lick: zo klinkt et ook

vanavond 19u40 Shrek 1 op BBC. zonder reclame, dus perfecto.
had em nog niet gezien, en met kerst moet een animatietje kunnen :D

meer mensen kijken, of al gezien?

Laatst was ook 'Remember the titans' op de bbc. Ik ben van mening dat je zulke pareltjes het beste op dit soort zenders kunt kijken. Heb gisteravond ook Man on fire gezien, en ik ben een beetje in dubio wat ik ervan moet vinden. Denzel is natuurlijk een groot acteur, maar ik vond de filmsT van de regiseur erg vermoeiend om naar te kijken.

En Shrek :D , kan hem helaas niet kijken, maar is ook een toppertje in zijn genre.... DONKEY!!! Ik heb shrek 2 trouwens nog steeds niet gezien, is het wat?

Heb net kickboxer 1 gekeken :D

Love those movies !

Zometeen ga ik denk ik Alien kijken.

Beiden erg oud, maar wel cool !

Heb eergisteren ' The whole ten yards' gekeken met Bruce Willis en Matthew Perry.

Zwaar matige film!

Bad Santa heb ik een hele tijd geleden gezien, die was op zich wel leuk. Beetje zwarte humor.

net ff films gezien
Scarface.. voor de 6e keer.. 9/10
Boondock saints nu 21 keer gezien.. 9.5/10

Killing Time, nog ff zien
en The Godfather deel 1, 2 en 3.. voor 2e keer

Haha scarface heb ik zeker al 15 keer gezien

Wat is die boondock saints voor iets ? Heb hem hier wel op dvd staan, maar ben er nog niet aan toegekomen..

boondock saints absoluut de moeite waard, vette actiefilm met goede humor. op IMDB scoort hij niet zo hoog, maar op moviemeter een 120e plek op top 250. http://www.moviemeter.nl/?film=38

misschien is deze vakantie wel weer tijd voor de godfather trilogie. elk jaar weer de tijd vinden om in 1 week de 3 films te kijken. (nee niet deel 3 weglaten!!)

maargoed Shrek vond ik wel oke, zeker de eindscene (monkees - I'm a believer) maargoed het is een beetje simpel vermaak. (7/10)

Boondock Saints: Oh wat flauw. Bijna alle humor-films komen bij mij over als flauw want ik hou niet van practical easy jokes. Sarcasme is meer mijn sT :)

Fargo (van Coen brothers) iets voor jou DBC?

Gisteravond Lemony Snickets A Series of Unfortunate Events gezien. Wat een bout film. Zeker geen aanrader. Het zwaar over de top acteerwerk van Jim Carry is iets waar ik me wel vaker aan kan ergeren. In films als the Mask kan ik het waarderen maar bij deze film dus niet. Ok de omgeving e.d. was wel leuk gemaakt, maar voor de rest was het maar een flauwe (kinder)film, ik geef hem een 4,5 afgerond naar een 5 :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn, zojuist Modern Times van en met Charlie Chaplin gezien. gewoonweg sublieme film, zo simpel maar zo heerlijk. 9/10

volgende week absoluut weer kijken naar The great dictator eveneens van Chaplin!

owja en morgen ook nog eens Citizen Kane op BBC2 :thumbs:

Terug
Naar boven