- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baas, kan je AUB nooit meer links naar die k*t h**ren t*fus rlslog site posten (of iig duidelijk aangeven), nu heb ik WEER dat fukcit mallware virus op mijn pc staan en ik kan geen gebruik meer maken van Hitman pro (licentie verlopen) wat er dus op neer komt dat ik weer op de uni mijn pc kan gaan rebooten. Heel erg irritant.
T als aanbeveler van de horrorfilm The Descent ben je wellicht geïnteresseerd in het [Link niet meer beschikbaar].

Het posten van trojans ook? Benchmarc is nu al ruim een uur bezig mijn pc te rebooten. Heel dat ding is weer vast gelopen. K*t rlslog site man.
edit: finally, gefixed![]()
ff noteren, had 'm al eerder opgemerkt. Gewoon voor de horror lijkt het me wel leuk.T als aanbeveler van de horrorfilm The Descent ben je wellicht geïnteresseerd in het [Link niet meer beschikbaar].
Ik zoek wat comedy's. Een beetje in de trend van superbad, knocked up etc. Iemand enig idee?
Step Brothers
Hot Rod
Couples Retreat
Ron Burgondy
Sex Drive

Blijft geniaal.Ik zoek wat comedy's. Een beetje in de trend van superbad, knocked up etc. Iemand enig idee?
Er is nou een nieuwe met die dunne droge kerel uit superbad;
Youth in Revolt
![]()
Adventureland moet je zoiezo zien. ( gezien )
Pineapple Express ,gaat wel ( gezien )
Forgetting Sarah Marshall ( gezien )
I Love You, Man ( gezien )
http://en.wikipedia.org/wiki/Apatow_Productions

Heb ze al gezien allemaal, net als de series

Deze was ook vet 

wat ging ik dood bij deze!! Die kop van die gast ook de hele tijd 
Hot fuzzIk zoek wat comedy's. Een beetje in de trend van superbad, knocked up etc. Iemand enig idee?
Matko de zigeuner is een kleine idiote boef die aan de oevers van de Donau leeft. Hij en zijn zoon Zare proberen zo goed en zo kwaad als het kan om zich niet in de luren te laten leggen door de Russen... Tot op de dag dat Matko beslist om een grote slag te slaan met de financiële hulp van Grga Pitić, de peetvader van de zigeunergemeenschap. Maar Dadan, een geducht gangster, neemt hem op het laatste moment te grazen, en brengt hem in een lastig parket.
Ik zoek wat comedy's. Een beetje in de trend van superbad, knocked up etc. Iemand enig idee?