MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.983
Juist, even opschonen dit topic.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[IMDB]Days of Heaven[/IMDB]

Een driehoeksverhouding op het platteland in het zuiden van de States aan het begin van de vorige eeuw. Boeiend? Jazeker. Want in een bijzonder stylistische, haast poëtische wijze weet Malick deze prent vast te leggen. Bijzonder mooi geschoten met veel oog voor natuur. Een beetje een droomachtige film die gerust herzien kan worden. Leuke impressie van de tijd om te zien hoe de landbouw zich ontwikkelde. Een weemoedige sfeer is merkbaar gedurende de film en hierin is de maker in geslaagd. Een doorbraak voor de jonge Richard Gere en Sam Shepard.

7.5/10

• #6.984
T als aanbeveler van de horrorfilm The Descent ben je wellicht geïnteresseerd in het [Link niet meer beschikbaar].

• #6.985
Baas, kan je AUB nooit meer links naar die k*t h**ren t*fus rlslog site posten (of iig duidelijk aangeven), nu heb ik WEER dat fukcit mallware virus op mijn pc staan en ik kan geen gebruik meer maken van Hitman pro (licentie verlopen) wat er dus op neer komt dat ik weer op de uni mijn pc kan gaan rebooten. Heel erg irritant.

Je postte het eerder inderdaad, nooit problemen met de site gehad. I'll keep it in mind, link aangepast.

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

LOL, busted.

• Like
Waarderingen: gmt
T als aanbeveler van de horrorfilm The Descent ben je wellicht geïnteresseerd in het [Link niet meer beschikbaar].

The descent was idd een goede horrorfilm, wist niet dat er een vervolg was. Als ik de reviews moet geloven is deze een stuk minder. Toch maar ff kijken om zelf te oordelen:)

Het posten van trojans ook? Benchmarc is nu al ruim een uur bezig mijn pc te rebooten. Heel dat ding is weer vast gelopen. K*t rlslog site man.

edit: finally, gefixed :)

Laatst bewerkt:
  • #6.988
Het posten van trojans ook? Benchmarc is nu al ruim een uur bezig mijn pc te rebooten. Heel dat ding is weer vast gelopen. K*t rlslog site man.

edit: finally, gefixed :)

Hehe. ****ed up man. Maar lees ook mensen die beweren dat het een false alarm is. Ik snap als je vanaf nu andere sites wilt gebruiken, zoals eerder gezegd: scnsrc.net, zerosec.ws en scenereleases.info zijn ook prima. Check zelf ook vaak 1337x.org, demonoid.com, h33t.com.

ff noteren, had 'm al eerder opgemerkt. Gewoon voor de horror lijkt het me wel leuk.

Topic voor de tweede maal moeten opschonen vanwege dezelfde personen, derde maal zal resulteren in kaarten of TB.

Ik zoek wat comedy's. Een beetje in de trend van superbad, knocked up etc. Iemand enig idee?

Ik zoek wat comedy's. Een beetje in de trend van superbad, knocked up etc. Iemand enig idee?

Er is nou een nieuwe met die dunne droge kerel uit superbad;
Youth in Revolt
youth_in_revolt.jpg

Adventureland moet je zoiezo zien.
Pineapple Express ,gaat wel
Forgetting Sarah Marshall
I Love You, Man

http://en.wikipedia.org/wiki/Apatow_Productions

Laatst bewerkt:
K heb hetzelfde probleem man, het is wachten op de goede komedies :D Heb ze al gezien allemaal, net als de series :(

Kijk echt uit naar deze: http://www.moviemeter.nl/film/61551 Kevin James :D

http://www.moviemeter.nl/film/49842 :roflol: Deze was ook vet :D

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

:roflol::roflol: wat ging ik dood bij deze!! Die kop van die gast ook de hele tijd :D

Dodgeball is geweldig.

Black Cat, White Cat

Matko de zigeuner is een kleine idiote boef die aan de oevers van de Donau leeft. Hij en zijn zoon Zare proberen zo goed en zo kwaad als het kan om zich niet in de luren te laten leggen door de Russen... Tot op de dag dat Matko beslist om een grote slag te slaan met de financiële hulp van Grga Pitić, de peetvader van de zigeunergemeenschap. Maar Dadan, een geducht gangster, neemt hem op het laatste moment te grazen, en brengt hem in een lastig parket.

Is ook wel lachen, idiote zwarte komedie die je niet serieus moet nemen.

En niet te vergeten: Clerks. 1 & 2 !

Thank you for smoking is trouwens anders dan de andere genoemde films (meer satirisch), maar wel een prima comedy.

Terug
Naar boven