- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en de actie zoals we deze gewend zijn van Franse bodem (Morel/Besson). Kickass actiefilm.
Nog niemand The Pacific gekeken? Of wacht men tot 3 april wanneer Veronica zal beginnen met uitzenden.
Nog niemand The Pacific gekeken? Of wacht men tot 3 april wanneer Veronica zal beginnen met uitzenden.
Ik ga vandaag eens even een torrent zoeken van The Pacific.
Heb je toevallig een goede torrent van brooklyn finest?
Ben gisteren halverwege in slaap gevallen, misschien dat ik er van het weekend wel doorheen kom..wat ik me van het eerste gedeelte herinnerde was het nog niet bijzonder spectaculair maar dat is waarschijnlijk ook logisch.
De wending zelf van dat hij zelf een psychiatrische patiënt was zag ik niet meteen aankomen (dus van het moment hij in een pak rondliep als de andere patiënten, maar m'n vriend had er mij op gewezen.. Daarna deed de film me toch nog steeds twijfelen, in de grot met die vrouwelijke ex-psychiater bv die zo geloofwaardig leek.. Op het einde in de vuurtoren was het natuurlijk wel duidelijk.
In feite zou men eig perfect 2 versies van de film kunnen maken, 1 die we nu hebben gezien, en de andere die toch klopt volgens het begin en Teddy als Marshal.. Ik had de film persoonlijk evengoed gevonden als het bv zo zou zijn geweest dat Shutter Island echt een kwaadaardig eiland was waar m'n experimenten deed op proefpersonen.. Maargoed, zoals het nu is het evengoed enorm sterk.
[imdb]The Hurt Locker[/imdb]
Verhaal over een bombsquad in Irak. Niet altijd even geloofwaardig maar wel leuk. 7.5