phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

The Blind Side
De film laat een waar gebeurd verhaal zien, beetje zoet maar zeer zeker niet vervelend. Het is gewoon een lekkere feelgood movie die je lekker meeneemt in het verhaal.
8.5/10
Tekken
Gisteren nacht heb ik eindelijk de kans gekregen om tekken te kunnen zien. En ik moet zeggen wat een ****ing letdown..pffff hoe kunnen ze zo'n potentiële franchise zo naar de kloten helpen. Het lijkt erop dat ze echt allemaal achterlijk zijn en er daadwerkelijk geen enkel besef van hebben waarmee ze bezig zijn. De film had voor mij echt het niveau van DOA. Alleen blijft die barstfilm nog trouwer aan het spel dan deze hoop schijt.
- Het verhaal lijkt nergens op. Ik ga hier niet lopen spoilen maar je haalt als fan meteen je neus op voor bepaalde feiten.
-De personages zijn echt gewoon at random gekozen zonder enige research erop te doen voor eventuele storyline die wat voorstelt...Zucht.
-Het einde laat ook teveel wensen over.
-De acteerprestaties trekken op geen fluit.
+ kazuya en bryan zijn de enige leuke keikoppen om bezig te zien
+ De characters zien er tenminste uit zoals in de game.
+de wijven zijn wel lekker
Dit had zoveel meer kunnen worden. Als je het spel buiten beschouwing laat en je bent geen fan van de franchise, dan kan je deze film misschien nog smaken als wegkijkertje op een zaterdagavond ofzo maar verwacht er echt niet teveel van.
Ondanks het shitgehalte van de film ga ik hem toch op blu ray halen. Kben een fan, wat wil je? Ik houd dan ook m'n hopes and dreams voor de mortal kombat film die in de maak is en deze tekken nu dus niet alleen op gamevlak maar ook filmvlak de grond zal instampen
fan score: 4/10
Outsider score: 5,5/10

3D kan altijd nog, ik weet trouwens hoe dat eruit ziet, en het stoort me eigenlijk vooral. En mijn negatieve kritiek ging niet over het grafische, dus 3D of niet verandert daar niets aan. Het blijft een erg matige film als je even de cgi vergeet.
3D kan altijd nog, ik weet trouwens hoe dat eruit ziet, en het stoort me eigenlijk vooral. En mijn negatieve kritiek ging niet over het grafische, dus 3D of niet verandert daar niets aan. Het blijft een erg matige film als je even de cgi vergeet.

Avatar 3D was toch wel van een ander niveau, dan alle andere 3D films tot nu toe.3D kan altijd nog, ik weet trouwens hoe dat eruit ziet, en het stoort me eigenlijk vooral. En mijn negatieve kritiek ging niet over het grafische, dus 3D of niet verandert daar niets aan. Het blijft een erg matige film als je even de cgi vergeet.