MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

gister tekken gekeken, was wel leuk. zonder haar was het een 4 geweest

6/10

Gisteren "Case 39" gekeken.
case_thirty_nine.jpg

Prima thriller over een soort satan in een klein meisje. Goed gespeeld door Zellweger die ik nog steeds behoorlijk geil vind:D

7,5/10

Gisteren ook nog "I love you Phillip Morris" gekeken
i_love_you_phillip_morris_ver2.jpg

Behoorlijke gayfilm wat uiteraard te verwachten was. Maar ik had wel wat meer comedy verwacht van Jim Carrey. De man om wie ik deze film gekeken heb.
Het was soms een beetje to disturbing al dat gegay.

6,5/10

The Blind side

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De film laat een waar gebeurd verhaal zien, beetje zoet maar zeer zeker niet vervelend. Het is gewoon een lekkere feelgood movie die je lekker meeneemt in het verhaal.

8.5/10

De Helaasheid der Dingen
8.5/10

Tekken

Gisteren nacht heb ik eindelijk de kans gekregen om tekken te kunnen zien. En ik moet zeggen wat een ****ing letdown..pffff hoe kunnen ze zo'n potentiële franchise zo naar de kloten helpen. Het lijkt erop dat ze echt allemaal achterlijk zijn en er daadwerkelijk geen enkel besef van hebben waarmee ze bezig zijn. De film had voor mij echt het niveau van DOA. Alleen blijft die barstfilm nog trouwer aan het spel dan deze hoop schijt.

- Het verhaal lijkt nergens op. Ik ga hier niet lopen spoilen maar je haalt als fan meteen je neus op voor bepaalde feiten.

-De personages zijn echt gewoon at random gekozen zonder enige research erop te doen voor eventuele storyline die wat voorstelt...Zucht.

-Het einde laat ook teveel wensen over.

-De acteerprestaties trekken op geen fluit.

+ kazuya en bryan zijn de enige leuke keikoppen om bezig te zien

+ De characters zien er tenminste uit zoals in de game.

+de wijven zijn wel lekker

Dit had zoveel meer kunnen worden. Als je het spel buiten beschouwing laat en je bent geen fan van de franchise, dan kan je deze film misschien nog smaken als wegkijkertje op een zaterdagavond ofzo maar verwacht er echt niet teveel van.

Ondanks het shitgehalte van de film ga ik hem toch op blu ray halen. Kben een fan, wat wil je? Ik houd dan ook m'n hopes and dreams voor de mortal kombat film die in de maak is en deze tekken nu dus niet alleen op gamevlak maar ook filmvlak de grond zal instampen :mad:

fan score: 4/10
Outsider score: 5,5/10

tekken.jpg

Laatst bewerkt:
The Other Guys
8.5/10

Vooral de combo van Dwayne-The Rock-Johnson met Samuel L Jackson
deed het hem.Leuke film met genoeg hilarische momenten

The Blind Side

De film laat een waar gebeurd verhaal zien, beetje zoet maar zeer zeker niet vervelend. Het is gewoon een lekkere feelgood movie die je lekker meeneemt in het verhaal.

8.5/10

++

Kick-Ass : Film wordt op 8.2 gerankt op IMDB, maar kan hier niet echt mee akkoord gaan. max 7/10. Een verhaal over helden dat in het belachelijke wordt getrokken is leuk, maar vond er echt niet veel aan.

Kick-Ass zal op IMDb wel nog wat zakken in waardering de komende tijd maar het blijft origineel gemaakt en gewoon leuk, met af en toe nog wat mooie emo-scenes erin. 8.2 vind ik ook een beetje overrated, 8- imo.

Avatar gisteren afgekeken in 2D. Mooi werk van de CGI jongens, zeker een vernieuwing op dat gebied in film, en scoort daar dan ook erg hoog. Wat de rest betreft ben ik minder positief. Ik ben een fan van veel Cameron films, maar in Avatar zie ik nauwelijks iets terug van zijn talent. Deze film faalt buiten het grafische bijna op alle mogelijke punten die een film goed maken: het verhaal stel niet veel voor en is voorspelbaar en oppervlakkig. Het regie (opbouwen spanning, juiste timing scenes, enz.) vond ik zwak tot slecht. De acteerprestaties zijn zeer matig en doen me meer denken aan een populaire serie dan aan een feature film die bij de beste films ooit zou moeten behoren (volgens sommigen). Vooral de scenes met computeranimatie zijn eigenlijk leuk om te zien, een soort rollercoaster van eye-candy zeg maar. De film kan ook alleen boeien als dat je wat zegt, of als je al snel geboeid bent met een simpel en kinderlijk verhaal.

Nee, dit is geen meesterwerk en imo wordt deze film sterk overgewaardeerd (zoals wel meer films die bol staan van de computeranimaties).

Kan er niet meer dan een 8- van maken, en dat is vooral dankzij de knappe cgi, anders haalde hij de 7 niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Butch Cassidy and the Sundance Kid.

Geweldige western. Paul Newman en Robert Redford schitteren als 2 overvallers die banken en treinen overvallen terwijl ze worden achtervolgd door politie en bounty hunters. Zeker een aanrader, ook als je niet van het genre houdt. 8.5

ben ik het niet mee eens, vond 3d nog eens nie zoveel toevoegen en in 1080p ziet ie er toch ech wel gelikt uit op een plasma

Nou ik heb hem ook op 1080p gezien op blue ray met alles erop en eraan( soundsystem) en vond het toch echt stukken minder. Natuurlijk is er een groot verschil met een echte 3D.

Tekken

Gisteren nacht heb ik eindelijk de kans gekregen om tekken te kunnen zien. En ik moet zeggen wat een ****ing letdown..pffff hoe kunnen ze zo'n potentiële franchise zo naar de kloten helpen. Het lijkt erop dat ze echt allemaal achterlijk zijn en er daadwerkelijk geen enkel besef van hebben waarmee ze bezig zijn. De film had voor mij echt het niveau van DOA. Alleen blijft die barstfilm nog trouwer aan het spel dan deze hoop schijt.

- Het verhaal lijkt nergens op. Ik ga hier niet lopen spoilen maar je haalt als fan meteen je neus op voor bepaalde feiten.

-De personages zijn echt gewoon at random gekozen zonder enige research erop te doen voor eventuele storyline die wat voorstelt...Zucht.

-Het einde laat ook teveel wensen over.

-De acteerprestaties trekken op geen fluit.

+ kazuya en bryan zijn de enige leuke keikoppen om bezig te zien

+ De characters zien er tenminste uit zoals in de game.

+de wijven zijn wel lekker

Dit had zoveel meer kunnen worden. Als je het spel buiten beschouwing laat en je bent geen fan van de franchise, dan kan je deze film misschien nog smaken als wegkijkertje op een zaterdagavond ofzo maar verwacht er echt niet teveel van.

Ondanks het shitgehalte van de film ga ik hem toch op blu ray halen. Kben een fan, wat wil je? Ik houd dan ook m'n hopes and dreams voor de mortal kombat film die in de maak is en deze tekken nu dus niet alleen op gamevlak maar ook filmvlak de grond zal instampen :mad:

fan score: 4/10
Outsider score: 5,5/10

Ik ga volledig akkoord :)

Heb hem ook gisterenavond gezien en ik had gehoopt op meer, maar ik verwachtte wel wat ik er uiteindelijk van heb gekregen; niet veel ...

Het verhaal was ver te zoeken en voor zover er een verhaal was, was het gewoon te simpel, te kinderachtig, te voorspelbaar. Je kan het gemakkelijk in één zin samenvatten, maar dat zal ik niet doen om de pret, voor zij die hem nog niet gezien hebben en hem toch nog willen zien, niet te vernken.

Enigste leuke eraan waren de hete grieten en de karakters die toch wel vrij goed de overgang van console naar cinema hebben overleefd, zoals Bryan Fury en Eddy Gordo. Law vond ik dan weer wat tegenvallen en ook Heihachi had er wat breder mogen uitzien :)

Film geef ik uiteindelijk een 5/10. Wil je gewoon eens een avond "brainless" film kijken, kan ik je deze wel aanraden. Opzetten die handel, brein uitschakelen en je potje kwark opeten, meer hoef je niet te doen bij deze film.

3D kan altijd nog, ik weet trouwens hoe dat eruit ziet, en het stoort me eigenlijk vooral. En mijn negatieve kritiek ging niet over het grafische, dus 3D of niet verandert daar niets aan. Het blijft een erg matige film als je even de cgi vergeet.

3D kan altijd nog, ik weet trouwens hoe dat eruit ziet, en het stoort me eigenlijk vooral. En mijn negatieve kritiek ging niet over het grafische, dus 3D of niet verandert daar niets aan. Het blijft een erg matige film als je even de cgi vergeet.

Ik vind vooral de kwaliteit van die brilletjes maar bagger , ze zitten nooit goed op je hoofd . Die oude kartonnen rood / groen brilletjes waren veel beter :)

Verder is 3D wel top

Avatar 3D was toch wel van een ander niveau, dan alle andere 3D films tot nu toe.
Het schijnt er aan te liggen dat Avatar in 3D is opgenomen en andere films achteraf in 3D zijn omgezet omdat de populariteit erg groot was van 3D ineens.

Avatar moet je in 3D zien. Anders is hij waardeloos.

Vandaag 7 days gezien en vond hem vrij goed, alleen had ik me iets meer voorgesteld bij het martelen. :p

Zometeen The Big Lebowski kijken.

#137 op IMBD top 250 en een rating van 8.2 + wat vrienden die me vertelden dat het een erg vermakelijke film is:)

Terug
Naar boven