Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Cube2: Hypercube

Iets beter dan verwacht maar nog steeds een slechte sequel. Acteerprestaties beneden alle peil en effecten deden het ook niet voor mij. Beetje spanning en mysterie maar onvoldoende om het echt boeiend en interessant te maken. 5,5/10

Ik moet nog steeds een keer Cube bekijken, is die de moeite waard?

Nee:P

Cube is absoluut het kijken waard maar houd er rekening mee dat de reviews die je leest vaak iets positiever zijn dan normaal omdat de film een grote fanbase kent. Het is een echte cult sci-fi met goede en minder goede kanten. Voor de rest verwijs ik naar mijn review.

Vanavond weer naar de bios, even zien naar welke ik ga.

voor de belgische filmfans, in veel zalen kan je vanaf vandaag tot zondag alle films kijken voor 3€ (3d films 5€)

[Link niet meer beschikbaar]

Iemand WALL STREET: MONEY NEVER SLEEPS al gezien ??? heb net deel één uit 1987 opgepikt voor een tientje en ga hem vanavond kijken, volgende week dan de sequel. Ik vind het wel vet dat er na twintig jaar een vervolg is

Donnie Darko

Wist eigenlijk niet wat ik van deze film moest verwachten. Toch had de film me al snel te pakken en heb er van genoten. Probleem was echter dat ik er achteraf weinig van snapte. Maar nu ik er over nadenkt snap ik het wel. Mooie film met verwijzingen en eentje waar je wel over na moet denken.

9/10

heb hem al 3x gezien in een korte periode , veel moet ik niet zeggen dus
http://www.youtube.com/watch?v=A8rsPuFN8wg

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Donnie Darko

Wist eigenlijk niet wat ik van deze film moest verwachten. Toch had de film me al snel te pakken en heb er van genoten. Probleem was echter dat ik er achteraf weinig van snapte. Maar nu ik er over nadenkt snap ik het wel. Mooie film met verwijzingen en eentje waar je wel over na moet denken.

9/10

reactie op youtube lol .. Watch this movie... and get mind ****ed.

echt een film voor mij dus , veel erger kan het toch niet worden

heb hem al 3x gezien in een korte periode , veel moet ik niet zeggen dus
http://www.youtube.com/watch?v=A8rsPuFN8wg

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

reactie op youtube lol .. Watch this movie... and get mind ****ed.

echt een film voor mij dus , veel erger kan het toch niet worden

dude die doghouse is geen film die ik 3 keer zou bekijken ;)

donnie darko is een aanrader

Iemand WALL STREET: MONEY NEVER SLEEPS al gezien ??? heb net deel één uit 1987 opgepikt voor een tientje en ga hem vanavond kijken, volgende week dan de sequel. Ik vind het wel vet dat er na twintig jaar een vervolg is

en, hoe waren de films?

Vond hem matig. Betere film uit dat genre, maar niets speciaal. Beetje Saw achtig. Zou hem een 7/10 geven.
Niets speciaal? Het plot/idee van Cube is uniek en had enorm veel potentieel om een meesterwerkje te worden. Er valt heel wat te zeggen over de uitvoering, maar nog steeds een bovengemiddelde film en een 7 vind ik daarom ondergewaardeerd.

Ik zal hem binnenkort eens kijken en hier een recensie afleveren die alle verdere discussie overbodig zal maken.

Hot-Tub-Time-Machine-2010-Front-Cover-47231.jpg

Hot tub time machine

Een stel vrienden op leeftijd zuipt op een avondje flink door. Als ze beschonken in een bubbelbad gaan zitten, blijkt dit tot hun schrik een 'Hot Tub Time Machine' te zijn die hen terugstuurt naar het jaar 1986. Dankzij deze tijdmachine vinden ze hun jeugd terug, wat voor de nodige bizarre ontmoetingen en gebeurtenissen zorgt...

De kracht van deze film zit hem vooral in de talrijke referenties naar de 80's; de aankleding, de m uziek en de sfeer zijn gewoon komisch en overdreven.
Je zou bijna gaan denken dat de vrouwen er in die tijd veel beter uitzagen, ze hadden in ieder geval nog schaamhaar. :o

De volwassenen humor, de naaktheid, de vuilbekkerij maken het een leuke droge komedie. Daarnaast zit er nog een kleine boodschap in de film waardoor het zich onderscheidt van de rest van zijn soort. :cool:

De cast doet het ook goed, niks op aan te merken.

8/10

Niets speciaal? Het plot/idee van Cube is uniek en had enorm veel potentieel om een meesterwerkje te worden. Er valt heel wat te zeggen over de uitvoering, maar nog steeds een bovengemiddelde film en een 7 vind ik daarom ondergewaardeerd.

Ik zie net dat je hem zelf een 7.5 geeft :roflol:

Inderdaad had het potentieel, maar spijtig genoeg heeft het dat niet genoeg benut. Ik vind de film een beetje overrated, ik lees er heel veel goede dingen over, maar zo goed vond ik hem niet. Het beste van de film was inderdaad het idee, verder vond ik er niets aan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuke komedie met toch wel alom bekende komedie acteurs. Fijn om te zien! Meer kan ik er niet over zeggen. Geen idee btw of hij al is langsgeweest hier. Voor zover ik weet is hij pas in kinepolis.

Net from dusk till down 2 gezien. Zoals bijna elke sequal is ook deze geen uitzondering, slechter dan de eerste. En in dit geval: veel slechter. Wat mijn ontzettend stoorde aan deze film waren de BELACHELIJK slechte special effects. Het plot was gewoon slecht en enorm cliché, kortom, een echte afrader. 3/10.

Ik zie net dat je hem zelf een 7.5 geeft :roflol:
Dat is niet zo vreemd hoor. 7 zie ik als matig tot gemiddeld, 7,5 als bovengemiddeld. Groot verschil dat halve puntje :)

Inderdaad had het potentieel, maar spijtig genoeg heeft het dat niet genoeg benut. Ik vind de film een beetje overrated, ik lees er heel veel goede dingen over, maar zo goed vond ik hem niet. Het beste van de film was inderdaad het idee, verder vond ik er niets aan.
Je vond er niets aan maar je gaf wel een 7 :scratch: Daarom reageerde ik dus op je post: je bewoordingen zijn veel negatiever dan je cijfer.

Terug
Naar boven