- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Donnie Darko
Wist eigenlijk niet wat ik van deze film moest verwachten. Toch had de film me al snel te pakken en heb er van genoten. Probleem was echter dat ik er achteraf weinig van snapte. Maar nu ik er over nadenkt snap ik het wel. Mooie film met verwijzingen en eentje waar je wel over na moet denken.
9/10
heb hem al 3x gezien in een korte periode , veel moet ik niet zeggen dus
http://www.youtube.com/watch?v=A8rsPuFN8wg
---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------
reactie op youtube lol .. Watch this movie... and get mind ****ed.
echt een film voor mij dus , veel erger kan het toch niet worden

Iemand WALL STREET: MONEY NEVER SLEEPS al gezienheb net deel één uit 1987 opgepikt voor een tientje en ga hem vanavond kijken, volgende week dan de sequel. Ik vind het wel vet dat er na twintig jaar een vervolg is
Ik moet nog steeds een keer Cube bekijken, is die de moeite waard?
Niets speciaal? Het plot/idee van Cube is uniek en had enorm veel potentieel om een meesterwerkje te worden. Er valt heel wat te zeggen over de uitvoering, maar nog steeds een bovengemiddelde film en een 7 vind ik daarom ondergewaardeerd.Vond hem matig. Betere film uit dat genre, maar niets speciaal. Beetje Saw achtig. Zou hem een 7/10 geven.
Hot tub time machine
Een stel vrienden op leeftijd zuipt op een avondje flink door. Als ze beschonken in een bubbelbad gaan zitten, blijkt dit tot hun schrik een 'Hot Tub Time Machine' te zijn die hen terugstuurt naar het jaar 1986. Dankzij deze tijdmachine vinden ze hun jeugd terug, wat voor de nodige bizarre ontmoetingen en gebeurtenissen zorgt...

Niets speciaal? Het plot/idee van Cube is uniek en had enorm veel potentieel om een meesterwerkje te worden. Er valt heel wat te zeggen over de uitvoering, maar nog steeds een bovengemiddelde film en een 7 vind ik daarom ondergewaardeerd.

Leuke komedie met toch wel alom bekende komedie acteurs. Fijn om te zien! Meer kan ik er niet over zeggen. Geen idee btw of hij al is langsgeweest hier. Voor zover ik weet is hij pas in kinepolis.

Dat is niet zo vreemd hoor. 7 zie ik als matig tot gemiddeld, 7,5 als bovengemiddeld. Groot verschil dat halve puntje

Je vond er niets aan maar je gaf wel een 7Inderdaad had het potentieel, maar spijtig genoeg heeft het dat niet genoeg benut. Ik vind de film een beetje overrated, ik lees er heel veel goede dingen over, maar zo goed vond ik hem niet. Het beste van de film was inderdaad het idee, verder vond ik er niets aan.
Daarom reageerde ik dus op je post: je bewoordingen zijn veel negatiever dan je cijfer.