MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Dan moet je de andere films van Guy Ritchie ook eens kijken als je deze leuk vond. Ik vind vooral rock 'n rolla en revolver goed. Lock stock is al vermeld dacht ik... Maar stuk voor stuk goede films.

revolver is echt heel heel erg slecht , had ik veel van verwacht met jason statham .. maar wat een bagger :rofl:

SNATCH
Een van de beste, grappigste films met inhoud die ik ooit heb gezien. Het plot is verschrikkelijk goed in elkaar gezet - Vergelijkbaar met films als Babel, maar deze film is een komedie.

gast waar zit jij met je gedachten , ben het wel met het eerste deel mee eens , 1 van de beste komedies die ik al heb gezien

gast waar zit jij met je gedachten , ben het wel met het eerste deel mee eens , 1 van de beste komedies die ik al heb gezien

Met mijn gedachten zit ik bij het feit dat Snatch een door elkaar lopend plot heeft, dat verschillende verhalen door elkaar verteld, waar op het eind alle spelers elkaar tegenkomen.

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Zeker weten een van de beste aller tijden. Heb hem in de I-MAX bioscoop in Eindhoven gezien, echt een spektakel. De 5 euro extra zeker waard.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Paranormal Activity 2

Nog een stukje erger imo dan de eerste. Best vermakelijk en aardig wat schrikmomenten, scenes die je volledig in z'n greep houden. Ondanks de terug wat trage, saaie start toch zeker de moeite waard. Film is ook een prequel op de eerste paranormal activity, geen sequel zoals eerst doet vermoeden. Zoiezo zit dat gedeelte ook vrij goed in elkaar. 7+/10

Paranormal Activity 2

Nog een stukje erger imo dan de eerste. Best vermakelijk en aardig wat schrikmomenten, scenes die je volledig in z'n greep houden. Ondanks de terug wat trage, saaie start toch zeker de moeite waard. Film is ook een prequel op de eerste paranormal activity, geen sequel zoals eerst doet vermoeden. Zoiezo zit dat gedeelte ook vrij goed in elkaar. 7+/10
Sorry maar ik vond het toch echt een k*t film..
Om eerlijk te zijn schrok ik maar 1x en dat was toen ik zag dat de fruitmand, waar een dag 5 appels in lagen (3 rode, 1 gele+1groene) de volgende dag een stuk of 10 appels bevatte en een tros bananen en die plots de volgende dag weg waren en er weer alleen 5 appels lagen.
Nouja goed, schrok dus niet echt van die film maar eigenlijk wassie toch wel geinig.. zou het een 6 - 7 geven

Sorry maar ik vond het toch echt een k*t film..
Om eerlijk te zijn schrok ik maar 1x en dat was toen ik zag dat de fruitmand, waar een dag 5 appels in lagen (3 rode, 1 gele+1groene) de volgende dag een stuk of 10 appels bevatte en een tros bananen en die plots de volgende dag weg waren en er weer alleen 5 appels lagen.
Nouja goed, schrok dus niet echt van die film maar eigenlijk wassie toch wel geinig.. zou het een 6 - 7 geven

Wss heb jij een andere film gezien, dat kwam er namelijk niet in voor :scratch:

Edit: ok, flaws, I get it:roflol:

Laatst bewerkt:

Paranormal Activity 2

is het weer zelf gefilmd? en krijg je wat meer te zien dan vallende objecten

Piranha
waterscene tussen kelly en riley kan je net zo goed op youtube opzoeken, de rest is het niet waard. Gore zooi, alsof de piranhas niet genoeg zijn krijg je nog andere gore cliches zoals een vliegende kabel die een chick door midden hakt

Piranha
waterscene tussen kelly en riley kan je net zo goed op youtube opzoeken, de rest is het niet waard. Gore zooi, alsof de piranhas niet genoeg zijn krijg je nog andere gore cliches zoals een vliegende kabel die een chick door midden hakt

Yep, ik vind er buiten t**ten en jumpscares ook niet veel aan. En GIANNA MICHAELS haar zwabbermemmen kan evengoed op empflix of jizzhut zien

Beide films achter elkaar gekeken

Wall Street
Een legende in de finance/banking wereld deze. Beschrijft mooi hoe dingen werken in de finance industrie. De film heeft zijn mindere stukjes, maar over het algemeen zijn de relaties mooi uitgediept, de personages geloofwaardig, en het plot (vrij) goed uitgewerkt. 7,5/10

Wall Street: Money Never Sleeps
Ik had hoge verwachtingen van deze film. Geprobeerd zo min mogelijk reviews/etc. te lezen om niet vooringenomen te zijn. Allereerst moet ik zeggen dat ik het begin sterk vond (Gekko die uit de gevangenis komt), maar al snel sloeg de teleurstelling toe. Shia LeBouf is echt niet geloofwaardig als IB analyst, meestal zijn dit gehaaide, harde, zeer intelligente gasten (de film beschrijft de firma lehman brothers (keller zabel in de film)). Dat weet ik omdat ik zelf afgelopen maand met Nomura (heeft LB europe uitgekocht) bankers op stap ben geweest voor een dag. Dat zijn vriendin (en dochter van Gordon) een socioliberale blog heeft en een hekel heeft aan finance rijmt daar niet echt mee. Je komt ook niet echt achter de ware aard van de intenties van de hoofdpersoon. Het plot om wraak te nemen op de firma die LB kapot heeft gemaakt loopt ook op een totaal debiele manier tot een einde. Dit allemaal leidt er dan weer toe dat het plot verschuift naar een manier waarop hij toch weer zijn goede doel zou kunnen funderen, door het geld weg te sluizen naar een crimineel die veroordeeld is voor IT/ML?! Nee, ik wilde de film graag goed vinden, maar ik vond het echt helemaal niks.
5/10

Deze film weekje geleden gezien:
Toy Story 3
Ik begon te lachen toen iemand me vertelde dat hij deze film had gezien, en het best een goede was.

Maar oh boy, wat was ik verkeerd. Deze film is, ondanks de doelgroep, echt een meesterwerkje. Ik vind het moeilijk om echt te beschrijven, maar de film klopt gewoon. Het verhaal heeft een flink aantal morele boodschappen die goed geïntegreerd zijn in de film (en niet zo van, zo nu gaan we even een morele boodschap laten zien), de film verbaasde me zelfs op momenten waar ik cliché's had verwacht, die gelukkig uitbleven. Geloofwaardigheid is meestal ver te zoeken in films als deze, maar blijft in deze film toch vaak uit. Soms denk je bij tekenfilms "ja leuk, maar als je die actie in het begin meteen al gedaan had was dit allemaal niet gebeurd, waarom kan je dat nu opeens wel en net niet dan?".

9-/10 (no joke)

Laatst bewerkt:
Inderdaad, toy story 3 is een echt meesterwerkje

Inderdaad, toy story 3 is een echt meesterwerkje
Eerste 10-15 min gezien, zit idd heel goed in elkaar tot hier, ook leuk dat het niet specifiek op kinderen gericht lijkt te zijn, beetje leuk gemaakt voor de ouders ook. De details in de graphics zijn ook fenomenaal (HD versie).

Eerste 10-15 min gezien, zit idd heel goed in elkaar tot hier, ook leuk dat het niet specifiek op kinderen gericht lijkt te zijn, beetje leuk gemaakt voor de ouders ook. De details in de graphics zijn ook fenomenaal (HD versie).

jup heb voor deze film de 1080p versie afgehaald, leuke film waar ik en de kleine samen mee hebben kunnen lachen. Is ook de enige toystory die ik gezien heb

Bekijk de rest ook maar, zal je zeker niet berouwen big T. Ik merkte zelf ook onderliggende boodschappen op, en kwam de zaal nadenkend maar met een goed gevoel uit...ik weet nog dat ik zei, dat is nou een animatie van formaat. Deze ga ik zeker gewoon op Blu ray halen.

Ik vond hem een beetje langzaam beginnen. Pas na 20 minuten komt ie echt los. Maar dan is het ook echt een geweldige film. Zeker een van de toppers van dit jaar.

Ik vond hem een beetje langzaam beginnen. Pas na 20 minuten komt ie echt los. Maar dan is het ook echt een geweldige film. Zeker een van de toppers van dit jaar.
Vreemd, de intro is juist actie en daarna zit er ook wel verhaal in. Maar helemaal mooi dan als het daarna nog beter wordt.

Ben trouwens geen grote fan van animatiefilms, maar de pareltjes wil ik altijd wel gezien hebben.

Ik ben halverwege afgehaakt. Dat animatie/kinderfilm gebeuren is toch echt niet voor mij weg gelegd. Vond deel 1 en 2 wel prima ook, maar al met al hou ik er niet van.

Ik ben halverwege afgehaakt. Dat animatie/kinderfilm gebeuren is toch echt niet voor mij weg gelegd. Vond deel 1 en 2 wel prima ook, maar al met al hou ik er niet van.

Ja ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb hetzelfde met westerns, die kan ik gewoon niet harden. Daarom begin ik met wat toppers in dat genre (the good, bad and the ugly, once upon a time in the west etc.)

Daarnet American History X weer eens gekeken, blijft awesome

Terug
Naar boven