- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Expandables
Echt te slecht dit. Hij had toch wel wat beters kunnen verzinnen. Iets waarin ze vanaf het begin inzitten inplaats van 50min geouwehoer, waarna ze besluiten om iedereen overhoop te schieten. Geen rode lijn in de film
Die amerikaan en generaal lopen achter elkaar maar waarschijnlijk weten ze zelf niet eens wat ze nou precies willen.
Veel overgeforceerde 'grappig bedoelde' dialogen. Waar ik me ook aan irriteerde is dat hij net als in rambo 4 express afgehakte handen en andere smerige beelden te nadrukkelijk wil laten zien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Once Upon A Time In America
Tjach, wat kan ik hierover zeggen. Dat ik het in de eerste plaats enorm jammer vind dat ik deze klassieker nu pas heb bekeken. Ongelofelijk sterke film. Voor een film als deze schieten woorden gewoon te kort en zijn alle superlatieven te min.
Vind hem persoonlijk nog een stuk sterker, een groter kunstwerk dan The Godfather I & II samen (die ik in tegenstelling tot deze film vaak vrij langdradig vond en niet zo meeslepend). Is ook lang geleden dat ik nog zoveel kippenvel momenten bij 1 film heb gekregen. Daarom ook mocht hij gerust nog 2u langer duren dan de bijna 4u van nu aangezien hij alleen maar geboeid heeft en er nog geen enkele maffia/misdaadfilm mij op zo'n manier heeft weten te ontroeren. Tegen zo'n film kunnen imo ook geen 10 Inceptions of andere topfilms van de laatste jaren tegenop. Voorlopig beschouw ik deze film daarom tot mijn meest favoriete film allertijden.

Ook maar gekeken na je review
Erg sterk, vooral de soundtrack
Wat ik alleen niet snapte
Wat is er gebeurd nadat hij de politie tipte
en het moment dat die mannen hem in het begin van de film zochten. Was dat door Max geregeld?
Die vraag heb ik in dit topic al een paar keer gekregen. Ik waardeer een film op zoveel mogelijk verschillende factoren die ik voor mezelf bepaald heb. Zo kan ik een verhaal verschrikkelijk k*t vinden, maar de acteerprestaties geniaal. Nou dan verliest ie wel een punt voor het verhaal, maar zakt daarom nog niet naar een laag cijfer.Big-T, Niet dat ik te lang wil door blijven emmeren over Mulholland Drive (ben het overigens volledig eens met Silentio) maar waarom geef je een film die je met de gebruikelijke kritiek die de film en Lych krijgt van een aanzienlijk deel van filmkijkers (pretentieus, plotloos, vaag om het vaag doen etc.) dan toch nog een 7,5 als cijfer? Dat is slechts een half punt lager dan op IMDB, daar waar die volgens jou overgewaardeerd wordt (overigens zeggen imbd cijfers mij niet altijd even veel, ik hecht meer waarde aan een site als Rottentomatoes en heb ik het over de recensies en minder over de cijfers).
Nog niet gezien. Heb nog inhaalbeweging te doen voor films van bepaald jaartal.edit:
Wat vond je eigenlijk van Inland Empire, Eraserhead en Lost Highway?
the expendables
ok, gisteren was het dan eindelijk zo ver, eindelijk met wat maten naar de nieuwe sly film. Laat ik voorop stellen dat ik rambo 4 echt super tof vond en redelijk enthousiast ben over dit hele samenwerken van alle toffe actiehelden uit de jaren 80. Ik had geen verwachtingen qua verhaal bij deze film, hoopte gewoon op een badass actiefilm, net als rambo was.
Ik moet zeggen dat ik de film enorm tegen vond vallen. Het begon lekker met een goede openingsscene, maar daarna vond ik het gewoon een erg zwakke actiefilm met flauwe grapjes en niet echt noemenswaardige actiescene's. De rollen van onze vertrouwde actiehelden waren zelden serieus te nemen en kwamen ook niet echt goed over. Er zaten zeker een paar toffe lompe scene's in, maar dat had van mij zeker meer gemogen. Naja, ik vond het niet echt veel. 6+/10
Btw, wat is er met Stallone zijn wenkbrauwen gebeurd![]()
Steven seagal (l)
Waar heb je deze trouwens gezien? Cinema? Ben eergisteren geweest, en hij was toen niet te zien...
Ook op torrent. Het is dat ik geen vrienden heb, anders was ik allang heen gegaanOp usenet staat de cam-versie inmiddels al, dus nog even geduld hebben zou ik zeggen![]()

kdacht al dat het me vrij bekend voor kwam 
ADEM
adembenemd vlaams stukje film dat zeer knap geacteerd is, met de nodige emoties en gebaren. Zeker als je zelf zoiets dergelijks meemaakt kan het vrij confronterend en pakkend zijn maar toch oh zo mooi en herkenbaar. En gasthuisberg leuven als setkdacht al dat het me vrij bekend voor kwam
8/10