MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

http://www.moviemeter.nl/film/68966
Gewoon geweldige BBC series. Echt een aanrader. Je kan deze downloaden of kijken via bijgevoegde afleveringen in spoilers.
Thanks voor het posten van die docu´s, ben nu "Inside the human body" aan het kijken: mind=blown! :eek:

Kijk, eindelijk iemand die de film gekeken heeft, heb hem al vaker getipt op DBB, geniale film!
inderdaad, als je van thriller en/of horror houd is het zeker een aanrader.

Heb net Dellamorte Dellamore gekeken. En erg vermakelijke film over een man die op een kerkhof werkt, waar plots de doden terug levend worden. Het is een zeer goede blend van komedie, horror en zelfs wat romantiek. Zeker de moeite om te kijken, 7.5/10

EINDELIJK the expendables gezien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

12!!!!!!!!/10

Don't agree? Kiss my ass. Heb je gezien hoeveel explosies erin zaten in de laatste 20 minuten? Episch. Heb je Terry Crews z'n rapid fire shotgun achtige ding gezien waarmee hij solo een heel leger afknalde? Episch. Heb je gezien hoe ziek veel mensen er dood gingen in deze film? Episch. Heb je enig idee hoe gelukkig ik werd om eindelijk weer zo'n film te zien. Ik ben er gewoon emotioneel van.

http://www.filmtotaal.nl/images/covers/5sghpeth5j.jpg

12/10

Don't agree? Kiss my ass. Heb je gezien hoeveel explosies erin zaten in de laatste 20 minuten? Episch. Heb je Terry Crews z'n rapid fire shotgun achtige ding gezien waarmee hij solo een heel leger afknalde? Episch. Heb je gezien hoe ziek veel mensen er dood gingen in deze film? Episch. Heb je enig idee hoe gelukkig ik werd om eindelijk weer zo'n film te zien. Ik ben er gewoon emotioneel van.

I agree so much dat ik hem nu nog eens ga opzetten op blu-ray:D

12!!!!!!!!/10

brb downloading The Expendables

:roflol:

Had Stone Cold Steve Austin trouwens een goede rol in die film? Ik vond hem best wel nice als worstelaar, maar ik vraag me af hoe hij het doet als acteur. (Hoewel het verschil tussen de twee natuurlijk niet zo groot is :p)

Had Stone Cold Steve Austin trouwens een goede rol in die film? Ik vond hem best wel nice als worstelaar, maar ik vraag me af hoe hij het doet als acteur. (Hoewel het verschil tussen de twee natuurlijk niet zo groot is :p)

is maar een kleine rol dat hij heeft

maar steve austin in the condemned vond ik wel goed spelen

Steve Austin heeft een hoofdrol in de film "The Condemned" : http://www.imdb.com/title/tt0443473/

Ook Vinnie Jones doet er in mee. Het is geen top film, maar de film wist me wel voor de volledige duur te boeien, iets wat ik de laatste tijd steeds minder heb met films.
Zeker leuk om een keer gezien te hebben ;)

Thanks brahs, zal er eens voor kijken.

edit: net de synopsis bekeken op imdb:

"Jack Conrad is awaiting the death penalty in a corrupt Central American prison. He is "purchased" by a wealthy television producer and taken to a desolate island where he must fight to the death against nine other condemned killers from all corners of the world, with freedom going to the sole survivor."

lololol, oh boy, I sure hope he survives. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
The Condemned is echt een aanrader. Hele toffe aktiefilm.

Ook eens downloaden. Dat soort films zijn altijd wel cool als brainless vertier. :D

13 assassins

GRUWELIJK! Takashi Miike slaagt met deze film waar Expendables zo kansloos faalde! Shinzaemon stelt een groep van 12 samurai samen om de sadistische Lord Naritsugu te vermoorden. Laat ik maar niet te veel van het verhaal spoilen behalve dat de film eindigt met één van de meeste epische battles die ik ooit in een film heb gezien. 8+/10

The way back 8/10

Prachtige film, en bijna niet te omvatten dat dit waargebeurd is. Net afgekeken, nu ik nog even erover nadenk is het een film waar je eigenlijk vanaf minuut 1 al moet genieten en gewoon kijken. Het is ongehoord dat deze mensen dit voor elkaar krijgen, en zo'n tocht hebben gedaan.

Uiteraard ook paar min punten, het is logisch dat je zo'n verhaal in 2u op het scherm krijgt. Daarnaast hadden ze op sommige dingen wel wat dieper in mogen gaan zoals:
De ontsnapping, de karakters wie/wat/hoe? en het einde vond ik vrij afgeraffeld was zeer benieuwd of mr smith nog naar Amerika terug is gegaan en hoe het met de andere 2 is verlopen.

Al bij al, zeer toffe film en het is zeker een aanrader. Gewoon een film om van te genieten, en na de film krijg je het gevoel dat deze mannen een tocht hebben gemaakt die niet met woorden is te beschrijven heerlijk.

klein verzoek:
enkele weken terug was ik een film beginnen kijken, maar ben niet tot het einde geraakt.
Nu wilde ik verder kijken maar vind nog de film op mijn HD, en weet ook de titel niet meer.
Verhaal: groepje kerels besluiten hun vrouwen/vriendinnen achter te laten om een weekendje te gaan zuipen.
Wanneer ze op bestemming aan komen blijken alle vrouwen in zombies veranderd te zijn.
Komische humorfilm dus.

Ik dacht hier een review gelezen te hebben. Iemand enig idee welke film?

klein verzoek:
enkele weken terug was ik een film beginnen kijken, maar ben niet tot het einde geraakt.
Nu wilde ik verder kijken maar vind nog de film op mijn HD, en weet ook de titel niet meer.
Verhaal: groepje kerels besluiten hun vrouwen/vriendinnen achter te laten om een weekendje te gaan zuipen.
Wanneer ze op bestemming aan komen blijken alle vrouwen in zombies veranderd te zijn.
Komische humorfilm dus.

Ik dacht hier een review gelezen te hebben. Iemand enig idee welke film?

Doghouse? http://www.imdb.com/title/tt1023500/

Het idee is op zich wel goed gevonden, ongekende intelligentie door een pilletje. De uitwerking is echter wat minder, mede omdat de karakters wel heel erg eendimensionaal zijn en de vindingrijkheid van de hyperintelligende karakters soms vrij onzinnig is. Verder ook nog een verhaallijn die niet echt lekker loopt maar toch wel een film die het aanzien waard is.

6,5/10

had overigens het idee op een gegeven moment dat alles 1 grote trip van Bradley Cooper was en op het einde de trip zou zijn afgelopen en hij weer verviel in zijn oude leventje. Maar goed dat trucje is de laatste al te vaak gebruikt en dus voorspelbaar geworden

Iemand die iets aan kan raden in het film noir gerne? Vond het een beetje onnuttig om hier een topic over te openen dus vandaar dat ik het hier maar vraag.

Arthur

Wat een schijt film, na 30 min uitgezet. Ik doe dat bijna nooit, maar deze was saai totaal niet leuk laat staan grappig

-3 van de 10

12!!!!!!!!/10

Whaha deze film suckte echt harde donkey balls. Wat een tegenvaller. Met die cast had het echt zoooo gaaf kunnen zijn, het bleek echter een 1000 in een dozijn actieflop te zijn met weinig goede actie en vooral een veel te lage body count. Had zo'n hoge verwachtingen van deze film, helaas was het bij lange na geen rambo 4 of rocky 5. Erg jammer.

http://www.beyondhollywood.com/uploads/2011/03/13AssassinsPoster.jpg

13 assassins

GRUWELIJK! Takashi Miike slaagt met deze film waar Expendables zo kansloos faalde! Shinzaemon stelt een groep van 12 samurai samen om de sadistische Lord Naritsugu te vermoorden. Laat ik maar niet te veel van het verhaal spoilen behalve dat de film eindigt met één van de meeste epische battles die ik ooit in een film heb gezien. 8+/10

Cool, heb deze film klaar liggen om te zien, ben benieuwd man!

Terug
Naar boven