Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Hij speelt in beide films.

Al Pachino, toen hij nog in goede films speelde. Wat een vette rol heeft hij toch in The Godfather, eindbaas.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor 1 werd vooral Brando gebruikt op de filmposters.

my bad.

The Godfather part I

Eindelijk eens gezien. Verhaal zat op zich wel goed in elkaar maar het kon me totaal niet boeien. Ik vond het een vrij voorspelbare film. Misschien komt het door het feit dat de film 40 jaar oud is.... (Films voor 1980 trekken me meestal ook niet zo aan).

Nee, het kon helaas niet tippen aan American gangster (2007).

6.5

Ben je aan het trollen? Dit kan je toch niet menen?

The Godfather nooit gezien, zo te lezen dus wel een aanrader :D

Limitless:

Leuk concept en de film heeft een eigen stijl. Zodra Eddie(hoofdpersoon) de drug neemt wordt i.p.v. grijs en grauw New York alles ineens heel kleurrijk. Het is zeer zeker geen slechte film, tijdens het kijken verveel je je niet maar het had veel meer kunnen zijn. Ideeën worden wel gebruikt maar hadden meer screentime kunnen krijgen. Ook laat de film enkele plotholes achter. Maar zeker een film die je een keer gezien moet hebben.

Ik verwacht van Bradley Cooper dat hij nog wel meer toppertjes op zijn naam krijgt.

7.5/10

Senna
Niet de enige docu maar wel veruit de beste imo. 7.5/10

Kill the Irishman
Kijkt lekker weg, had nog nooit gehoord van dit verhaal dat op waarheid gebaseerd is. 6.5/10

Hangover 2
Niet over nadenken, gewoon achterover leunen en vermaak. 6.5/10

127 Hours
Zie iemand die zichzelf helemaal de man vindt, aan zichzelf denkt en veel bravoure. Tot dit hem op pijnlijke wijze opbreekt en letterlijk met zichzelf wordt geconfronteerd. Had meer van de film verwacht want vooral tweede helft rommelig, desalniettemin het kijken waard.
Edit:
Gewoon een matige film. 6/10

Spartan
Rommelig verhaal, acteren slecht, een matige B film. 3/10

Munich
Erg goed. 8/10

High Crimes
Enige die goed acteerde was Freeman. Meer valt er niet te schrijven over deze film, elk woord is er 1 te veel. 3/10

Sins of my Father
Gaat over Pablo Escobar, maar dan verteld door zijn zoon. Met nooit eerder vertoonde beelden. 7+/10

Fourteen Days in May
Dit laat zien dat niet alleen doodstraf verwerpelijk is maar het systeem er achter nog verwerpelijker is. Voor of tegen, wel de moeite. 7+/10

Ten Commandments of the Mafia
Niet echt vernieuwend, beetje show factor ook. Toch afgekeken. 5.5/10

Shameless
Meet the fabulously dysfunctional Gallagher family. Dad's a drunk, Mom split long ago, eldest daughter Fiona tries to hold the family together. Eldest son Philip (Lip) trades his physics tutoring skills for coïtusual favors from neighborhood girls. Middle son Ian is gay. Youngest daughter Debbie is stealing money from her UNICEF collection. Ten-year-old Carl is a budding sociopath and an arsonist, and toddler Liam is - well, he might actually be black, but nobody has a clue how.
Ken de UK versie niet, ben nu bij 3e aflevering en zie potentie. Titel is veelzeggend, shameless.

The Condemned
Damage
Hunt to Kill
Als je zin om even avondje als Bundy op de bank te zitten voldoen deze films wel. Al is bijv. Statham duidelijk ander niveau. 6/10

The Conspirator
Halfuur gezien, kon er niet inkomen. Leek wel veelbelovend, voor een andere keer dan maar.

The Rite
Werd wel goed geacteerd maar kwam niet tot echte spanning, misschien klopten mijn verwachtingen niet. Bepaalde melodie die constant werd gebruikt deed me denken aan karatekid, hoogst irritant na een uur. 6.5/10

The Hunting Party
Wel mooi verhaal. Alleen einde was te hollywood. Toen Karadžić werd opgepakt was dat ook op een juist moment, dat doet vermoeden dat men al langer wist waar Karadžić zat imo. 6+/10

Van al die mafiafilms vind ik de 'goodfellas' toch veruit de saaiste. Misschien ligt het aan mij, maar ik heb de film niet eens uitgekeken :s

Laatst bewerkt:
Goodfellas met Pacino. Brutal.

Misschien moeten mensen die niet opletten tijdens films zich distantiëren van het maken van reviews. Als je de cast nieteens kent kan je beter gewoon je muil houden.

awww shit daar gaat mijn reputatie. Nee ik geef nooit een review vind mezelf daar te vergeetachtig voor :p. Zal mijn post aanpassen, en beginner niet vergeten: nt haten

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 17:47 ----------

aah nu weet ik m ik bedoelde deniro

ik haat uit liefde bro.

Shameless

Ken de UK versie niet, ben nu bij 3e aflevering en zie potentie. Titel is veelzeggend, shameless.

Mijn advies: meteen stoppen met de Amerikaanse versie en de UK versie gaan kijken. Zelf ben ik inmiddels midden in seizoen 5 aanbeland en het verveelt geen moment. :)

De US versie vond ik beduidend minder, en dan met name de casting. De eerste afleveringen zijn verder namelijk vrijwel identiek.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven