Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

boondock saints; deel 1 is inderdaad bijna cult status film, deel 2 is echt te erg voor woorden hoe slecht er wordt doorgekauwd op deel 1.

district 9; kan niet begrijpen dat mensen met enige intelligentie dit interessant stukje film kunnen vinden.

De nepheid druipt er van af, ik bedoel, aliens die rondlopen met een bh of drugsdealen? kom op zeg....

heb hem na een half uur gefrustreerd in de prullenbak gegooid (ja, keek toen nog dvd :P )

boondock saints; deel 1 is inderdaad bijna cult status film, deel 2 is echt te erg voor woorden hoe slecht er wordt doorgekauwd op deel 1.

district 9; kan niet begrijpen dat mensen met enige intelligentie dit interessant stukje film kunnen vinden.

De nepheid druipt er van af, ik bedoel, aliens die rondlopen met een bh of drugsdealen? kom op zeg....

heb hem na een half uur gefrustreerd in de prullenbak gegooid (ja, keek toen nog dvd :P )

Het is een film over de apartheid. Waarschijnlijk heb je dus de boodschap van de film District 9 gemist.

Boondock saints 2 mag dan wel erg klote zijn, erg stiekem hoop ik op een deel III, dat einde vond ik nou zo bad-ass :)

Iemand die een goede torrent-link (met subs liefst) heeft voor de eerste Tropa de Elite? En Cidade de Deus zou ook super zijn.
Bedankt alvast!

Limitless net gekeken, erg leuke film. Waar kan je die pillen kopen??

8,5/10

127 Hours vanmiddag gekeken, hoge rating op imdb en daar sluit ik me ook bij aan. Is een mooie film en vooral omdat het een waar gebeurt verhaal is, LINK:

http://www.imdb.com/title/tt1542344/

127 Hours vanmiddag gekeken, hoge rating op imdb en daar sluit ik me ook bij aan. Is een mooie film en vooral omdat het een waar gebeurt verhaal is, LINK:

http://www.imdb.com/title/tt1542344/

En toch vind ik het vooral een domme kloot, ben zelf ook wel avontuurlijk ingesteld maar er op uit trekken zonder iemand in te lichten waar je bent is vragen om problemen als je onherbergzame plekken opzoekt.

De film zelf is fascinerend, je ziet Ralston langzaam totaal doordraaien tot hij in een laatste helder moment alsnog zijn arm amputeert.

Laatst bewerkt:
127 hours was inderdaad een best coole film. Leuk ook dat je hem op het einde even echt te zien krijgt (ook al was dat vrij voorspelbaar).

EricR, je hebt de film voor anderen verpest met die laatste zin :P :(

Laatst bewerkt:
Het is een oude Deense film, maar ik vind Adams Apples bijzonder goed.

EricR, je hebt de film voor anderen verpest met die laatste zin :P :(

Het is een waargebeurd verhaal, het is nou niet alsof er een clou in de film aanwezig was. Het verhaal is vrij uitgebreid in de media geweest, mede omdat een stel Nederlanders als eerste in contact met hem kwamen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gister blitz gekeken ,vind jason statham altijd wel leuk,maar hier slaat ie totaal de plank mis,veel te weinig actie en het verhaal is flinterdun
6/10

The Godfather part I

Eindelijk eens gezien. Verhaal zat op zich wel goed in elkaar maar het kon me totaal niet boeien. Ik vond het een vrij voorspelbare film. Misschien komt het door het feit dat de film 40 jaar oud is.... (Films voor 1980 trekken me meestal ook niet zo aan).

Nee, het kon helaas niet tippen aan American gangster (2007).

6.5

Dude, the godfather is legendary en als je dat niet kan waarderen kijk je waarschijnlijk wat te veel hollywood crap.

Boondock saints 1 was cool, maar zeker zwaar overgewaardeerd.

Wel grappig dat de echte Mafia invloed had bij het maken van The Godfather.

gister blitz gekeken ,vind jason statham altijd wel leuk,maar hier slaat ie totaal de plank mis,veel te weinig actie en het verhaal is flinterdun
6/10

Ik vond het juist wel een aardige film. De zeer grauwe Britse setting, waarin Statham zich heel goed weet te handhaven kon ik wel waarderen. Het verhaal stelt inderdaad niet zoveel voor, maar dat was ook niet de bedoeling. Statham zet altijd wel een aardige rol neer en doet dat nu ook. Alleen in een omgeving, die anders is dan we gewend zijn ("Transporter", "Mechanic" etc.) van hem.

7/10

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 00:56 ----------

brb downloading The Expendables

:roflol:

Had Stone Cold Steve Austin trouwens een goede rol in die film? Ik vond hem best wel nice als worstelaar, maar ik vraag me af hoe hij het doet als acteur. (Hoewel het verschil tussen de twee natuurlijk niet zo groot is :p)

Moet je "Knockout" eens kijken. Wat een afschuwelijke film is dat :roflol:

Dude, the godfather is legendary en als je dat niet kan waarderen kijk je waarschijnlijk wat te veel hollywood crap.

Boondock saints 1 was cool, maar zeker zwaar overgewaardeerd.

Ja, hij is legendary, misschien is dat wel het probleem. IK vond het geen super film. Thats all.

Gisteren Captain America gezien. Marvel levert weer een goede film af. Doet zeker niet onder voor Ironman 1 en Spiderman 1. Als je van comic verfilmingen houdt, zeker gaan kijken!

ps; blijven kijken tot na de aftiteling.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven