AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

heb je het tegen mij?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil mijn tijd terug, 1 1/2 grappig moment is niet genoeg. Galifianakis is gewoon niet grappig genoeg voor een roadmovie zoals deze film. Verder een zeer slap aftreksel van het wel grappige 'Planes, Trains and Automobiles'

Het beste stukje is eigenlijk nog waar ze vragen of Downey Jr drugs bij zich heeft en hij aangeeft dat hij nooit drugs heeft gebruikt. De rest van de film is zeer tegenvallend.

4/10

helemaal mee eens, heb hem een poosje geleden ook gekeken met een maat, echt 1 keer geglimlacht.. Normaal vind ik deze 2 acteurs btw wel aardig

The Blitz.

Statham speelt zo'n beetje hetzelfde karakter dat hij altijd speelt. Verhaal zelf is verder wat dun maar als geheel kan de film er wel mee door, als je tenminste geen diepgang verwacht of een plot.

6,5/10

Wat is de deal met die laatste scene op dat dak? Dan zegt Statham:"... and he used a weapon, just like this one". En dan schiet hij hem neer met een Glock. Vervolgens krijg je een shot van de zijkant van 1 seconde dat hij een rokende, glimmende revolver in zijn hand heeft. En het volgende shot heeft hij zijn Glock weer.

Waar sloeg dit in gods naam op? Dit was zo opvallend, dat kan toch niet per ongeluk gebeuren?

Laatst bewerkt:
Iemand nog wat namen van goede maffia/gangster/actie films?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op Film 1 gezien, gewoon troep. Baggerverhaal over een stel dat een verlaten natuurgebied in gaat om een weekend er tussen uit te zijn. Wordt nooit echt spannend en het terugslaan van de natuur omdat het stel de boel heeft vervuild slaat echt totaal nergens op. Het grappigste is nog een dode zeekoe die zich helemaal naar de kampeerplek van Caviezel heeft gesleept en hem de stuipen op het lijft jaagt.

3/10.

Little Caesar (1931)
The Untouchables (1987)
The St Valentine Days Massacre (1967)

Wat buiten het genre omdat het een comedy is :

Some like it Hot (1959)

Als serie, Wiseguy (1987-1990). Is echt een aanrader, 1 van de eerste rollen van Kevin Spacey en gelijk een hele goede rol van hem

Rise of the planets of the Apes.
Wie kent de klassiekers niet, maar door nieuwe verbluffende technieken opnieuw uitgebracht.
Ga het morgen bekijken, ben benieuwd.

http://www.youtube.com/watch?v=7n8XTBVGLD8

Little Caesar (1931)
The Untouchables (1987)
The St Valentine Days Massacre (1967)

Wat buiten het genre omdat het een comedy is :

Some like it Hot (1959)

Als serie, Wiseguy (1987-1990). Is echt een aanrader, 1 van de eerste rollen van Kevin Spacey en gelijk een hele goede rol van hem

Dankje.

Ligt het aan mij of zien die apen er nog steeds geen beetje echt uit? Lijken wel figuren uit een computerspel.

Ligt het aan mij of zien die apen er nog steeds geen beetje echt uit? Lijken wel figuren uit een computerspel.
Blijft CGI idd en bereikt nog steeds niet de scherpte/contrast van een masker. Ook de reden dat veel oudere films met primitievere technologie toch overtuigender ogen.

Terug
Naar boven