Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Wat is je all time favo dan?

The last boyscout met Bruce Willis en Damon Wayans is wel lachen vooral de one liners van Willis zijn ijzersterk!

Niet de grootste film van aller tijden, maar jezus wat is die grappig:

Kung Fu Hustle.

Kung Fu Hustle is inderdaad een hele toffe en grappige film! Supergave sfeer, Aziatische humer en vette moves.

Kung Pow is trouwens 100x grappiger... zwaar en zwaar aan te raden dus ;)

kingnbajam zei:
Kung Fu Hustle is inderdaad een hele toffe en grappige film! Supergave sfeer, Aziatische humer en vette moves.

Kung Pow is trouwens 100x grappiger... zwaar en zwaar aan te raden dus ;)

nah, dat kan helemaal niet... ik had nu al tranen in mijn ogen :)

wazzup zei:
nah, dat kan helemaal niet... ik had nu al tranen in mijn ogen :)

check Kung Pow maar en je zult de film gegarandeerd meerdere keren in dezelfde week willen kijken. Die film is echt TE grappig, niet normaal meer. :roflol:

Voor de liefhebbers van thaise knokfilms, Ong Bak zelf hou ik er niet van maar deze scheen wel ok te zijn

Ik vond war of the worlds trouwens echt een baggere film man. Wat een ongelofelijk bout einde weer en totaal geen verhaal in heel de film.

Heeft iemand al Batman begins gezien? Krijg hem morgen binnen...

Centaur zei:

Ik moet hem ook nog steeds downloaden, maar het schijnt dat dit weer een fatsoenlijke Batman is - na die twee laatste verkrachtingen. Zal de strip weer in ere worden hersteld?

omdat hij me teveel gehypte doch draken van films aflevert.
alleen Jurassic Park is leuk :)

[Link niet meer beschikbaar]

boogie zei:
[Link niet meer beschikbaar]

In the name of all that is holy! Bestaat zulk een tuig nog? Toch raar - want als je heil hitler door de straten schreeuwt word je opgepakt en immekaar gebeukt en als je met het staatscommunisme ala Rusland en China gaat sjansen word dat getolereerd. Je zou haast vergeten dat er in die twee landen onder die blunder-regimes zowat net zo veel lui zijn gekilled als door Hitler. Tijd voor al die rooie salon-honden zoals Wim c**k en Jan Marijnussen om hun excuus maar eens aan te bieden toen ze in de jaren 60 vol lof over Rusland spraken.

En jij mag wel met zo'n leugen in je sig rondparaderen en als ik 'ich will das Deutsche volch zusammen brechen' plaats wordt ik gebanned en aan de schandpaal genageld.

Boogie jonge, wat is dit voor kwats? Als je die DBB BBQ levend wil verlaten zal ik die shit maar snel uit je sig halen!

• Topic Starter Topic Starter
exarchos zei:
Voor de liefhebbers van thaise knokfilms, Ong Bak zelf hou ik er niet van maar deze scheen wel ok te zijn
erg goede martial arts film, Jaa zullen we nog wel vaker tegen gaan komen! 7/10

War of the Worlds, zonder verdere toelichting te schrijven, is precies hetgeen ik er van verwachtte. vermakelijke actiescenes, erg matig geheel. 6/10

zooooo weer een hoop films gedownload.......

- Herbie
- 7 seconds
- Monster in Law
- Millions
- Men of the house
- Rebound

Dus weer hoop kijkplezier!!
:D

Centaur zei:

Ja gezien. best goed verhaal en de acties enz waren heel goed. Zelfs m'n vriendin die de andere batmans niks vond, vond het nog leuk om te kijken :)

8/10

Ik heb ook laatste tijd starwars 1 2 3 4 5 gezien :) 6 moet ik nog kijken :P

Deel 1 is een leuk verhaal apart, ik was echt benieuwd hoe het verder ging op het einde van de film. hoe anakan het ging doen als "the chosen one"-jedi.De film is naast een begin van een reeks films op zichzelf ook een leuke film om te volgen.

7,5/10

Deel 2 is wederom een goede film, mooie acties, leuk om alles weer terug te zien en verder ontwikkeld/veroudert (anakan en obi one). Je ziet hier dat Anakan steeds meer richting de dark side aan het gaan is.. echt cool om te zien hoe dat proces verloopt in het verhaal.

2 was daarintegen goed te merken dat het maar een tussenfilm was, wat imo bij 1 niet echt te merken was... ik vond 2 op zichzelf niet echt een complete film jammergeneog. Maar toch een goede film

7/10

Deel 3 was echt vet en spectaculair om te zien... alleen het nadeel daarvan was weer dat de film érg langdradig enz was.. de eerste 30-60 min gebeurd er niet echt veel.. veel gepraat enz. op zich wel leuk maar na een uur had je echt wel behoefte aan een schitterende vechtscéne. Maar de vechtscenes DIE er kwamen in de film waren echt supergaaf :)

Vooral het eindgevecht tussen Anakan en Obi One Kenobi was schitterend om t ezien. Ook erg gaaf om Darth Vader eindelijk te zien.. geweldig :)

8/10

Deel 4 oké, het is een film uit 1976, maar als je deel 1 2 3 gezien hebt en dan 4 gaat kijken..? :sad: wát een k*tfilm zeg.. die Luke Skywalker is een klein gayisch zeurkindje en sommige dingen sluiten niet echt goed aan.. de Obi One kenobi in dit deel herkent R2D2 niet eens... :rolleyes:

Maar oke.. de film is een beetje opgepoetst met de computer, alhoewel dat imo niet echt super is gelukt, is het toch wel leuk om te kijken. Het verhaal enz is imo beetje dul.. hoop toch eigenlijk dat er een nieuwe deel 4 uitkomt.. weet iemand hier meer van?

6/10

Deel 5 je ziet al goed dat deze film wat jonger is, Luke is imo ook wat 'stoerder' en gedraagd zich wat volwassener. Het verhaal is ook een stuk leuker om te kijken.. en natuurlijk het stukje: luke I'm your father. Is natuurlijk zeer nostalgisch om weer te zien :D

7/10

Gisteren nog een keer "Taxi" gezien (de originele Franse versie)
Geweldig is die, echt een aanrader.

• Topic Starter Topic Starter
idd Santoz, zeer vermakelijke films.

heb de trilogie liggen, en deel 1 is dan wel het best, de overige zijn ook zeer zeker de moeite waard. (gastrolletje van Sly in #3 is oke :thumbs:)

Terug
Naar boven