Ja gezien. best goed verhaal en de acties enz waren heel goed. Zelfs m'n vriendin die de andere batmans niks vond, vond het nog leuk om te kijken
8/10
Ik heb ook laatste tijd starwars 1 2 3 4 5 gezien

6 moet ik nog kijken
Deel 1 is een leuk verhaal apart, ik was echt benieuwd hoe het verder ging op het einde van de film. hoe anakan het ging doen als "the chosen one"-jedi.De film is naast een begin van een reeks films op zichzelf ook een leuke film om te volgen.
7,5/10
Deel 2 is wederom een goede film, mooie acties, leuk om alles weer terug te zien en verder ontwikkeld/veroudert (anakan en obi one). Je ziet hier dat Anakan steeds meer richting de dark side aan het gaan is.. echt cool om te zien hoe dat proces verloopt in het verhaal.
2 was daarintegen goed te merken dat het maar een tussenfilm was, wat imo bij 1 niet echt te merken was... ik vond 2 op zichzelf niet echt een complete film jammergeneog. Maar toch een goede film
7/10
Deel 3 was echt vet en spectaculair om te zien... alleen het nadeel daarvan was weer dat de film érg langdradig enz was.. de eerste 30-60 min gebeurd er niet echt veel.. veel gepraat enz. op zich wel leuk maar na een uur had je echt wel behoefte aan een schitterende vechtscéne. Maar de vechtscenes DIE er kwamen in de film waren echt supergaaf
Vooral het eindgevecht tussen Anakan en Obi One Kenobi was schitterend om t ezien. Ook erg gaaf om Darth Vader eindelijk te zien.. geweldig
8/10
Deel 4 oké, het is een film uit 1976, maar als je deel 1 2 3 gezien hebt en dan 4 gaat kijken..?

wát een k*tfilm zeg.. die Luke Skywalker is een klein gayisch zeurkindje en sommige dingen sluiten niet echt goed aan.. de Obi One kenobi in dit deel herkent R2D2 niet eens...
Maar oke.. de film is een beetje opgepoetst met de computer, alhoewel dat imo niet echt super is gelukt, is het toch wel leuk om te kijken. Het verhaal enz is imo beetje dul.. hoop toch eigenlijk dat er een nieuwe deel 4 uitkomt.. weet iemand hier meer van?
6/10
Deel 5 je ziet al goed dat deze film wat jonger is, Luke is imo ook wat 'stoerder' en gedraagd zich wat volwassener. Het verhaal is ook een stuk leuker om te kijken.. en natuurlijk het stukje: luke I'm your father. Is natuurlijk zeer nostalgisch om weer te zien
7/10