Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ZoutZak zei:
idd Santoz, zeer vermakelijke films.

heb de trilogie liggen, en deel 1 is dan wel het best, de overige zijn ook zeer zeker de moeite waard. (gastrolletje van Sly in #3 is oke :thumbs:)
Yep klopt, zoals in wel meer vervolgfilms of trilogies is de eerste ook hier het best.
Er is trouwens (nog niet zo lang) een Amerikaanse versie uit met o.a. Queen Latifah, nog niet gezien maar volgens mij is die absoluut de moeite niet waard, zo voorspelbaar...

net Man on the House gezien..... leuke film met Cedric, Tommy lee Jones en Christina Milian.

:D

Rob G zei:
Ik vond war of the worlds trouwens echt een baggere film man. Wat een ongelofelijk bout einde weer en totaal geen verhaal in heel de film.

Vond ik nou ook!

Special effects waren wel gruwelijk vet :D Vooral in het begin die blikseminslagen zeg maar... echt bruut. Maar het verhaal sloeg nergens op, maar vond de midget (tom cruise) toch wel goed acteren.

tom cruise is gewoon een goede acteur, maar hij kon met zn acteerwerk niet de rest van de film compenseren

wat een zaadeinde, en wat viel me dit tegen van spielberg, zo commerciele k*tfilm maken kan iedereen met het juiste budget voor special effects
ook raar dat die camera nog werkte nadat alles uitgevallen was :rolleyes:

klassiek voorbeeld van iemand die eerst deel 1, 2 en 3 gaat kijken en daardoor de klasse en grootheid van deel 4, 5 en in mindere mate 6 niet inziet. ;)

Frenkpie zei:
Ja gezien. best goed verhaal en de acties enz waren heel goed. Zelfs m'n vriendin die de andere batmans niks vond, vond het nog leuk om te kijken :)

8/10

Ik heb ook laatste tijd starwars 1 2 3 4 5 gezien :) 6 moet ik nog kijken :P

Deel 1 is een leuk verhaal apart, ik was echt benieuwd hoe het verder ging op het einde van de film. hoe anakan het ging doen als "the chosen one"-jedi.De film is naast een begin van een reeks films op zichzelf ook een leuke film om te volgen.

7,5/10

Deel 2 is wederom een goede film, mooie acties, leuk om alles weer terug te zien en verder ontwikkeld/veroudert (anakan en obi one). Je ziet hier dat Anakan steeds meer richting de dark side aan het gaan is.. echt cool om te zien hoe dat proces verloopt in het verhaal.

2 was daarintegen goed te merken dat het maar een tussenfilm was, wat imo bij 1 niet echt te merken was... ik vond 2 op zichzelf niet echt een complete film jammergeneog. Maar toch een goede film

7/10

Deel 3 was echt vet en spectaculair om te zien... alleen het nadeel daarvan was weer dat de film érg langdradig enz was.. de eerste 30-60 min gebeurd er niet echt veel.. veel gepraat enz. op zich wel leuk maar na een uur had je echt wel behoefte aan een schitterende vechtscéne. Maar de vechtscenes DIE er kwamen in de film waren echt supergaaf :)

Vooral het eindgevecht tussen Anakan en Obi One Kenobi was schitterend om t ezien. Ook erg gaaf om Darth Vader eindelijk te zien.. geweldig :)

8/10

Deel 4 oké, het is een film uit 1976, maar als je deel 1 2 3 gezien hebt en dan 4 gaat kijken..? :sad: wát een k*tfilm zeg.. die Luke Skywalker is een klein gayisch zeurkindje en sommige dingen sluiten niet echt goed aan.. de Obi One kenobi in dit deel herkent R2D2 niet eens... :rolleyes:

Maar oke.. de film is een beetje opgepoetst met de computer, alhoewel dat imo niet echt super is gelukt, is het toch wel leuk om te kijken. Het verhaal enz is imo beetje dul.. hoop toch eigenlijk dat er een nieuwe deel 4 uitkomt.. weet iemand hier meer van?

6/10

Deel 5 je ziet al goed dat deze film wat jonger is, Luke is imo ook wat 'stoerder' en gedraagd zich wat volwassener. Het verhaal is ook een stuk leuker om te kijken.. en natuurlijk het stukje: luke I'm your father. Is natuurlijk zeer nostalgisch om weer te zien :D

7/10

ZO heb zojuist eff: MR & MRS SMITH gekeken op dvd, en ik vond het best een aardige film, leuk bedacht/script

cijfer: 7
leuk maar niet echt bijzonder

tswhey zei:
ZO heb zojuist eff: MR & MRS SMITH gekeken op dvd, en ik vond het best een aardige film, leuk bedacht/script

cijfer: 7
leuk maar niet echt bijzonder

Thanks. Had al zoiets verwacht, moet hem nog kijken.

Constantine gezien, bagger-einde.

hide and seek & xxx2 : 2 BOUT films, niet huren !!

Santoz zei:
Is geen hoogstaande film maar ik vind hem wél vermakelijk en leuk.

inderdaad vermakelijk en leuk, maar verder niks bijzonders

wel een leuk detail is dat in het begin BOB CICHERILLO even te zien is terwijl hij een biceps oefening doet :p

Gisteren 7 seconds gezien met Wesley Snipes, op zich een leuke film maar een topper is het niet. Het is een kruising tussen Blade en oceans 11. Speelt zich af in Roemenië. Hij is wel vermakelijk!!

Gister Along Came Polly zitten kijken, met Ben Stiller en Jennifer Aniston. Is niet echt een nieuwe film, maar als je een keertje wil lachen om dingen die nergens over gaan moet je die een keertje kijken :D

Toenet even Mr and Mrs Smith binnengehaald, met Brad Pitt en Angelina Jolie. Info: http://www.imdb.com/title/tt0356910/

Lijkt me wel een aardige film. Ga em van de week eens in me dvd spelertje gooien denk :)

Net Millions gezien.

Engelse film die nu in een paar Bioscopen draait in Nederland.
Wat een vage film....... geen reet aan vast te knopen.

:(

Deze kan ook gedelete worden...............

heb deze dagen een paar films gekeken.
- american pie 3 , meeste mensen zullen die wel kennen :D .... wat drinken erbij en lachen maar :p
- Assault on Precint 13, redelijk goeie film, ook vermakelijk
-The core , leuk zoiets als armageddon en deep impact alleen gaat het nu om de kern van de aarde

Deze week zal ik vast nog meer films kijken :)

Dit is egt een leuk topic ;)

Een tijdje geleden heb ik Sphere gezien en die film vond ik nogal meevallen.

Een film die ik nog eens wil weerzien is The Score, één van m'n favo films maar moeilijk te vinden om te downloaden.

Ik zal, telkens ik hier een film post de link naar IMDB erbij zetten zoals ik nu gedaan heb.

Laatst bewerkt:
Vandaag maar weer een aantal pokerfilms kijken!!

Rounders
Shade

Blijven goede films!! :D

• Topic Starter Topic Starter
gisternacht, Bourne Identity en Supremacy acher elkaar gekeken..

ondanks wat minpuntjes her en der bleven de films wederom goed overeind, vette actie in een allesbepalende geweldige setting veelal midden in Europa...

tweemaal een 7 :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
overigens iemand al El Maquinista (the machinist) gezien!? kan em lenen, dus ben benieuwd of iemand hier er nog iets over kan zeggen..??

Terug
Naar boven