- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Johny zei:Fanatstic four afgelopen zaterdag gezien, wat een ontzettene k*t film. Suf verhaal, super sue film. Niet kijken!

exarchos zei:Ben je bewusteloos ontvoerd meegenomen naar de bios ofzo? Als je die titel hoort plus het plot in een zin, lijkt me de keuze niet echt moeilijk om wel/niet te gaan!![]()
Maarre het gaat prima![]()
DBC01 zei:Sowieso wat verwacht je van kinderverhalen als Fantastic Four, Batman en Spiderman? Ga er met je kinderen heen.

DBC01 zei:Ik kan me moielijk inleven in verklede apies die met 'superkrachten' elkaar te lijf gaan.
Kwestie van smaak.
In mijn kast staat Kikker, da's tenminste realistischer dan 'Power Pads 2210' of iets dergelijks.
The rebel zei:Gisteren nog eens naar SAW gekeken. Wat hou ik toch van zo'n freakfilms![]()
dat is niet zo leuk als het lijkt:ZoutZak zei:met dank aan KingnBajam
Pathe Unlimited; 17,50 per maand mag je zoveel als je wilt naar de bios!
http://www.pathe.nl/unlimited/index.asp?bios_id=4
ga ik wellicht proberen miv september..!!
( 3 films per maand is 18 euro)

ik zit idd ook in mn maag met die inschrijving in Groningen... WTF!?klusmier zei:dat is niet zo leuk als het lijkt:
- het is 17,50 per maand!!( 3 films per maand is 18 euro)
- je moet je inschrijven bij Pathe Groningen
- niet overal zit een Pathe bioscoop!![]()
Pathé is de grootste bioscoopexploitant van Nederland. Pathé bioscopen bevinden zich in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Scheveningen, Utrecht, Groningen, Eindhoven en Helmond.![]()
)