AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Donkere film, wel mooi om te zien hoe Bale langzaam steeds verder doordraait door zijn tekort aan slaap. Geen film waar je vrolijker van wordt in ieder geval.

Ik heb hem gezien van de week.

Hij is erg vaag! De gozer die de hoofdrol heeft is voor deze film 30 kilo afgevallen. Gewoon nasty om te zien!

Hij is op zich wel leuk en spannend!!

Ik zou hem gewoon kijken if i was you!! :D

Van de week Mulholland Drive gezien van David Lynch, vond het een goeie film, wel vrij vaag natuurlijk, en je blijft met meer vragen achter dan dat er worden beantwoord ;)

Maar zeker de moeite waard!

Fanatstic four afgelopen zaterdag gezien, wat een ontzettene k*t film. Suf verhaal, super sue film. Niet kijken!

Johny zei:
Fanatstic four afgelopen zaterdag gezien, wat een ontzettene k*t film. Suf verhaal, super sue film. Niet kijken!

Ben je bewusteloos ontvoerd meegenomen naar de bios ofzo? Als je die titel hoort plus het plot in een zin, lijkt me de keuze niet echt moeilijk om wel/niet te gaan! :D

Maarre het gaat prima;)

oja vanavond lekker Magnolia weer!

exarchos zei:
Ben je bewusteloos ontvoerd meegenomen naar de bios ofzo? Als je die titel hoort plus het plot in een zin, lijkt me de keuze niet echt moeilijk om wel/niet te gaan! :D

Maarre het gaat prima;)

Sowieso wat verwacht je van kinderverhalen als Fantastic Four, Batman en Spiderman? Ga er met je kinderen heen.

DBC01 zei:
Sowieso wat verwacht je van kinderverhalen als Fantastic Four, Batman en Spiderman? Ga er met je kinderen heen.

Ik vind het niet echt kinderverhalen. Fantatic Four is k*t, zowel strip als film, maar Batman , Spiderman, Punisher en zelfs Superman vind ik meer moderne mythes dan Pim Pandoer boeken (die jij waarschijnlijk nog in je schappen koestert) :D

Ik kan me moielijk inleven in verklede apies die met 'superkrachten' elkaar te lijf gaan.

Kwestie van smaak.

In mijn kast staat Kikker, da's tenminste realistischer dan 'Power Pads 2210' of iets dergelijks.

Nieuwe batman was gewoon strak gemaakt en mooi hoe ze een eigen draai in het verhaal hadden gemaakt(na talloze batman films)

Spiderman was gewoon vet!

zo dat was mijn mening :D

DBC01 zei:
Ik kan me moielijk inleven in verklede apies die met 'superkrachten' elkaar te lijf gaan.

Kwestie van smaak.

In mijn kast staat Kikker, da's tenminste realistischer dan 'Power Pads 2210' of iets dergelijks.

Ik kan ook wat Griekse en Soemerische mythes gaan posten die niet onderdoen (kwa kinderachtigheid) voor Spiderman en Superman. Misschien doe jij die lui af als pyjamahelden (en misschien doe je alle helden wel af als flauwekul), maar het gaat naast de uiterlijke kenmerken altijd meer om de daden en de achterliggende motieven van onze stoere vrienden Batman en Punisher. Door de eeuwen heen heeft 'de held' duizende gezichten gekend. In feite zijn de verhaaltjes nog steeds precies dezelfde. Flauwekul of niet, het heeft menig iemand aangezet tot grootse daden.

Uiteraard is 'de held' nu dood gemaakt door de grote vrijheid van meningsuiting waardoor er boeken zijn verschenen waarin staat dat Napoleon als puber nog in zijn broek scheet en moeilijk een stijve kan krijgen. Ook blijft er door de pers die alle stappen van beroemdheden vastlegt en de mensen mede deelt dat Jimmy Page van plascoïtus hield en Freud aan de coke was en Britney Spears met allemaal mensen trouwt en zich in de kont laat rammen, blijft er voor mensen weinig fantasie over en kan een held zich niet profileren.

Laatst bewerkt:
Gisteren nog eens naar SAW gekeken. Wat hou ik toch van zo'n freakfilms :cool:

• Topic Starter Topic Starter
was idd goed dat de film alsnog gereleased zijn in de bioscopen;

wacht ook nog op Taegukgi 8.5/10 (2,330 votes); verschijnt 25/08 !

The rebel zei:
Gisteren nog eens naar SAW gekeken. Wat hou ik toch van zo'n freakfilms :cool:

Toevallig... ik heb Saw gisteren ook gezien! Alleen dan voor de eerste keer! Voor het genre EINDELIJK weer eens een goede film! Ja...die film liet me nog lang nadenken! Geweldig!

Beoordeling: 8,5/10

Zoiets heb ik van gehoord ja.

Nou Zoutzak, als ze goede beveiliging c.q. een ordedienst gaan inhuren voor de theaters kom ik misschien ooit nogeens terug. Tot die tijd blijft het bij DVDtjes.

ZoutZak zei:
met dank aan KingnBajam :thumbs:

Pathe Unlimited; 17,50 per maand mag je zoveel als je wilt naar de bios!

http://www.pathe.nl/unlimited/index.asp?bios_id=4

ga ik wellicht proberen miv september..!!
dat is niet zo leuk als het lijkt:
- het is 17,50 per maand!!??? ( 3 films per maand is 18 euro)
- je moet je inschrijven bij Pathe Groningen
- niet overal zit een Pathe bioscoop!:(
Pathé is de grootste bioscoopexploitant van Nederland. Pathé bioscopen bevinden zich in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Scheveningen, Utrecht, Groningen, Eindhoven en Helmond. :eek:

• Topic Starter Topic Starter
klusmier zei:
dat is niet zo leuk als het lijkt:
- het is 17,50 per maand!!??? ( 3 films per maand is 18 euro)
- je moet je inschrijven bij Pathe Groningen
- niet overal zit een Pathe bioscoop!:(
Pathé is de grootste bioscoopexploitant van Nederland. Pathé bioscopen bevinden zich in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Scheveningen, Utrecht, Groningen, Eindhoven en Helmond. :eek:
ik zit idd ook in mn maag met die inschrijving in Groningen... WTF!?

maargoed ticket bij pathe (schouwburgplein Rdam) kost 8,75 als ik me niet vergis, dus die 17,50 haal je er al uit als je eens in de 2 weken zou gaan!

@DBC; c'mon! als je op Breezahtijden Breezahfilms mijdt zal het allemaal wel meevallen. Nou ben ik ook niet zo'n bioscoopganger; ik vind de prijzen simpelweg te hoog liggen; dus ik kies mn films nauwkeurig uit.
maar met een dergelijke aanbieding zal ik bij benadering nog geen 2 euro per filmbezoek betalen (jah dan ga je ook bagger kijken :D )

Ik haal altijd een pathee voordeelpas, daarmee kun je voor 33 euro 6 films bekijken. Dan betaal je dus sowieso nooit meer dan 5,5 euro voor een film. Dat unlimited gebeuren moet je ook voor 4 maanden afsluiten de 1e keer. Dat is wel lang.

Beste Zoutzak,

Ik kan gewoon bepaalde films niet kijken, en dat beperkt zich niet tot de 'breezahfilms'.
Films met een lange speelduur en wat meer tekst dan men gewend is (zoals Troy) worden óók bezocht door k*tvolk, simpelweg omdat ze vaak naar de film willen en dus alles gaan zien. Bij Troy heb ik me kapot geergerd.

Daarom gewoon lekker thuis wanneer het mij uitkomt.

Terug
Naar boven