MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Net Trust gezien.

Goeie film. Gaat erover dat een meisje van 14 via het internet een kerel leert kennen en verliefd op hem word. Later blijkt dat ie veel ouder is dan haar. Hij verkracht haar tijdens een ontmoeting en daarna volgt hoe slopend het is om dat mee te maken.

Kon me goed inleven qua woede, goeie PWO. :p Erg actueel onderwerp ook.

http://www.imdb.com/title/tt1529572/

Shutter Island gekeken 9/10

Zeker een aanrader, twijfelde zelf lang of ik hem nou wel of niet moest downloaden, vandaag gedownload en heb geen spijt. Zeer sterke verhaal, echt een mind ****er, ik moet wel eerlijk toegeven dat ik na de film wat heb rond gesurft, omdat de einde toch een ? bleef. Het enige wat ontbrak is dat het niet echt op een jaren 50 film eruit zag, maar dat maakt het verhaal niet slechter...

Een film waar je erg bij na moest denken inderdaad. De onderliggende gedachtes zijn zeer goed uitgewerkt.:)

Dat nadenken viel toch wel mee? Het was allemaal vrij duidelijk als je het mij vraagt.
Vond hem zelf trouwens tegenvallen na al die veelbelovende recensies.

Shutter Island gekeken 9/10

Zeker een aanrader, twijfelde zelf lang of ik hem nou wel of niet moest downloaden, vandaag gedownload en heb geen spijt. Zeer sterke verhaal, echt een mind ****er, ik moet wel eerlijk toegeven dat ik na de film wat heb rond gesurft, omdat de einde toch een ? bleef. Het enige wat ontbrak is dat het niet echt op een jaren 50 film eruit zag, maar dat maakt het verhaal niet slechter...

Als je goed oplet begrijp je het einde, kijk het nog een keer misschien begrijp je het dan.

Net Hostel 3 gezien, wel grappig opzich. 6.8/10

The bucket list
Grappige film. Wel een aanrader, ook al ben je niet zo van de humor films.

The girl with the dragon tattoo
Wist totaal niet waar de film over ging, had hem gedownload zonder de trailer o.i.d. te bekijken. Ben normaal niet zo van die detective films, maar vond deze toch wel prima te doen. Ik denk niet dat iedereen deze film goed vind, maar het is zeker niet erg om naar te kijken.

Drive
Verhaallijn trok me niet echt, maar vond hem (vooral door de muziek denk ik) wel een lekker sfeertje hebben. Leuk tijdverdrijf.

Tropa de elite
Wel een leuke film voor tijdverdrijf. Zou hem zelf alleen niet aanraden.

Cougar hunting
Normaal hou ik niet van dit soort films en dat blijkt nu ook maar weer. Misschien leuk als je een echte Amerikaanse films fanaat bent, maar anders niet. Vond deze veel te overdreven (typisch Amerikaans).

4 Lions
K*t film. Vond hem echt geen ene fl**ker aan. Humor is te verwachten en daardoor niet grappig. Ook is het soort humor totaal niet mijn ding denk ik.
---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 14:47 ----------

Wist niet eens van het bestaan van een deel 3 af, Gelijk even binnenhalen dan maar.
The hostel aan te raden? Gaat over dat iemand ontvoert wordt en er geboden kan worden o.i.d.?

Laatst bewerkt:
Human Centipede 2. Had hem al maanden op mn pc staan.
Iets trok me niet echt.
De saaie stukjes doorgespoeld maar de laatste 30 min zijn wel geinig.
Net als je denkt dat het niet viezer kan gebeurd er nog weer iets ranzigers!

Boardwalk Empire de serie aan't volgen is best wel ok

Boardwalk Empire is een Amerikaanse dramaserie waarvan de eerste aflevering op 19 september 2010 werd uitgezonden in de Verenigde Staten door HBO.
Terence Winter, Stephen Levinson, Martin Scorsese, Timothy Van Patten en Mark Wahlberg zijn de executive producers van de serie. Zowel Van Patten als Winter schreven en regisseerden meerdere afleveringen voor The Sopranos. Martin Scorsese was te zien in een kleine cameo in die serie en z'n dochter Cathy was set dresser voor The Sopranos. Hoofdrolspeler Steve Buscemi speelde dan weer de rol van Tony Blundetto en regisseerde ook enkele afleveringen.
De pilot van de serie werd geregisseerd door Martin Scorsese. Een groot deel van de luxueuze kustlijn van het Atlantic City uit de jaren '20 werd erg waarheidsgetrouw nagemaakt voor de serie. De grote set werd in Brooklyn gebouwd. Scorsese stond er zelfs op dat de planken van de boardwalk even groot waren als de echte planken van de oorspronkelijke kustdijk.
In Nederland kwam de serie op 5 december 2010 op de buis door BNN. In België is de serie te volgen op de digitale zender Prime.
HBO maakte op 21 september 2010 bekend dat er een tweede seizoen zal komen.[1]

The hostel aan te raden? Gaat over dat iemand ontvoert wordt en er geboden kan worden o.i.d.?

Gaat over een groep vrienden die een bachelor party in Vegas hebben.
Na een heftige nacht is 1 vriend kwijt.
De rest gaat hem zoeken en ze vallen allemaal ten prooi aan een groep gestoorde millionairs die geld kunnen bieden op hun manier van sterven.

Hostel is een film die je een beetje in het saw lijstje kan plaatsen qua gore maar het net niet haalt qua verhaal. De eerste is het leukst. Heb net de 3e gezien en ik vindt het niks, De tweede vond ik ook weinig aan, Maar als je de eerste nog niet gezien hebt en je houdt van het genre zou ik even kijken.

Hostel is een film die je een beetje in het saw lijstje kan plaatsen qua gore maar het net niet haalt qua verhaal. De eerste is het leukst. Heb net de 3e gezien en ik vindt het niks, De tweede vond ik ook weinig aan, Maar als je de eerste nog niet gezien hebt en je houdt van het genre zou ik even kijken.
Heb hem net 10 minuten geleden gezien toevallig. WTF. Zieke ranzige shit. Vooral omdat je weet dat het waarschijnlijk ook echt gebeurt.

Net The Dead gezien.
Wel leuk 7/10

Gaat over een us soldier die in Afrika is.
Er breekt een virus uit waardoor iedereen een soort zombie wordt.
De soldaat wil naar het noorden, daar is nog een gebied wat niet besmet is.
Vrij standaard zombie verhaal maar opzich wel vermakelijk.

Net Hostel 3 gezien, wel grappig opzich. 6.8/10

Ook net gezien. Snap niet dat deel 1 en 2 betere beoordelingen krijgen. Deel 3 brengt je meer op het verkeerde spoor en de verhaallijn is beter. Iets minder focus op het martelen, meer gericht op de personages en relaties.

Niet dat het een geweldig verhaal is verder, blijft standaard horror met dun plot, maar in vergelijking met de vorige twee duidelijk vooruitgang. Er zat wel meer in. +6/10

Grappige film. Wel een aanrader, ook al ben je niet zo van de humor films.

The girl with the dragon tattoo
Wist totaal niet waar de film over ging, had hem gedownload zonder de trailer o.i.d. te bekijken. Ben normaal niet zo van die detective films, maar vond deze toch wel prima te doen. Ik denk niet dat iedereen deze film goed vind, maar het is zeker niet erg om naar te kijken.

Drive
Verhaallijn trok me niet echt, maar vond hem (vooral door de muziek denk ik) wel een lekker sfeertje hebben. Leuk tijdverdrijf.

Tropa de elite
Wel een leuke film voor tijdverdrijf. Zou hem zelf alleen niet aanraden.

Cougar hunting
Normaal hou ik niet van dit soort films en dat blijkt nu ook maar weer. Misschien leuk als je een echte Amerikaanse films fanaat bent, maar anders niet. Vond deze veel te overdreven (typisch Amerikaans).

4 Lions
K*t film. Vond hem echt geen ene fl**ker aan. Humor is te verwachten en daardoor niet grappig. Ook is het soort humor totaal niet mijn ding denk ik.

Cougar Hunting, inderdaad je moet er net van houden, zelf vond ik het ook niet echt een topfilm, maar wel soms leuke scenes.

The girl with the dragon tattoo, ik ben wel benieuwd over die film heb veel erover gehoord, nu maar is zelf gaan kijken ;)

Safe House:

Actiefilm met Ryan Reynolds en Denzel Washington. Vrij standaard thema met complotten binnen de CIA. Alles is wel vrij realistisch gedaan waaronder de shootouts. Echter als je veel films kijkt zie je sommige dingen aankomen, film making 101.

Reynolds zet hier echter wel een leuke rol neer, beter dan het irritante kereltje waar hij om bekend is.
Leuk om een keer te kijken, maar ik zou hem niet op dvd willen.

6.5/10

The Bucket list 7.4/10
Niet heel comisch, ook best zielig naar het einde toe.
Wel leuk om te zien.

Alle 3 de delen van The Hostel gezien en zoals gezegd zit er in 3 meer een verhaal dan in 2. 1&3 zijn daarom ook een stuk beter dan 2. Maar ach, alle 3 de delen zijn ****ed up.

Terug
Naar boven