MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

intouchables-film-gaumont-eric-toledano-olivier-nakache.jpg

Vandaag gezien, ongekend sterke film.
Geweldig gecast en geacteerd.

5/5

Wil vanaf nu weer wat meer films gaan bekijken. Houd erg veel van maffia en actie films. Meeste maffia films wel gezien denk ik. Iemand nog een paar titels van films die ik echt moet hebben gezien?

american gangster

Miller's Crossing.

The Hunger Games:

Verwachtte er veel van aangezien het een zelfde concept was als Battle Royale. Echter viel het enorm tegen.

+ Jennifer Lawrence
+ setting van film

- Shaky cam
- Dingen worden gezegd of naar verwezen naar half of totaal niet uitgelegd(sponsors, skills van anderen, enz).
- Skills die wel worden uitgelegd van deelnemers MAAR DAARNA HELEMAAL NIET MEER TERUGKOMEN.
- Nog meer shaky cam.

Op IMDB geven ze deze film een 8/10...
Ik kom echter niet verder dan een 6/10. Nu al een overrated film.

wtf een shaky cam? Het is toch geen amateur film. Of heb je soms een camversie gezien :p

QUIZ (NL)

Ik vond het een goede film, zoals ik van d*ck maas gewend ben. Redelijk origineel verhaald, spannend, boeiend en toch ook LOL momenten. Helaas had ik op de helft van de film de plot al door, maar dat maakte de film er niet minder op.

Quiz_Filmposter.jpg

Contagion

Tegenvaller. Film begint redelijk, doet pogingen om boeiend te worden, maar komt eigenlijk nooit echt op gang. Niet overtuigend, zwak verhaal en voorspelbaar, traag tempo, maakt geen emoties los, acteerwerk steekt er nergens bovenuit.

Als het onderwerp je aanspreekt wel een keer waard om te kijken maar zeker geen aanrader. 6/10.

Contagion

Tegenvaller. Film begint redelijk, doet pogingen om boeiend te worden, maar komt eigenlijk nooit echt op gang. Niet overtuigend, zwak verhaal en voorspelbaar, traag tempo, maakt geen emoties los, acteerwerk steekt er nergens bovenuit.

Als het onderwerp je aanspreekt wel een keer waard om te kijken maar zeker geen aanrader. 6/10.

Intouchables is een aanrader big t.

Streets of Fire, oude film die ik nog niet had gezien, kreeg veel kritiek bij release maar is wel leuk om een keer te zien. 6,5/10

The Hunger Games:

Verwachtte er veel van aangezien het een zelfde concept was als Battle Royale. Echter viel het enorm tegen.

+ Jennifer Lawrence
+ setting van film

- Shaky cam
- Dingen worden gezegd of naar verwezen naar half of totaal niet uitgelegd(sponsors, skills van anderen, enz).
- Skills die wel worden uitgelegd van deelnemers MAAR DAARNA HELEMAAL NIET MEER TERUGKOMEN.
- Nog meer shaky cam.

Op IMDB geven ze deze film een 8/10...
Ik kom echter niet verder dan een 6/10. Nu al een overrated film.

Helemaal mee eens. Ging er met grote verwachtingen heen na idd score imdb/ score meerdere bladen. Maar inderdaad juist de gevechten en waar het spannend zou moeten worden valt tegen door bv shaky camera enz.
Had veel meer ingezeten! Maja dan voldeed ie zeer zeker niet aan de PG13 voor amerika. En dat betekend uiteraard inkomsten mislopen.

Contagion

Sluit ik mij volledig bij aan.

Boekenreeks van the Hunger Games is erg goed trouwens, film moet ik nog kijken.

Ben wel benieuwd hoe het verfilmt is.

Streets of Fire, oude film die ik nog niet had gezien, kreeg veel kritiek bij release maar is wel leuk om een keer te zien. 6,5/10

De film waarop Streets of Rage en vooral Final Fight is gebaseerd. :D Ook een goeie soundtrack heeft die film. Diane Lane in die film... boner alert.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Das Leben Der Anderen

Toevallig gezien omdat een maat hem gekocht had en damn, ijzersterke film gewoon. Boeiend van begin tot eind, veel mooie scenes, sterk geacteerd, sterk verhaal.. Zeker een aanrader, en voor mij in elk geval 1 om toe te voegen aan m'n lijstje van favo films. 10.

Kent iemand nog een goede komedie??

Terug
Naar boven