AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Idd, als ik voor ontspanning naar de film ga, kom ik met gebalde vuisten en een rood hoofd de zaal weer uitlopen omdat ik me kapot heb geergerd aan het schuim dat zich in de zaal bevind en hun kop niet kan houden.

Mja, ik ga toch elke maand wel een paar keer naar de bios en heb er eigenlijk nooit echt last van. Je hebt wel ooit pubbertjes die herrie maken maar die krijgen na 5 minuten toch een hoop gezeik over zich heen van de rest van de zaal. Ik vind het vette beeld en geluid zeker wel afwegen tegen dat kleine nadeeltje. Vette films moet je gewoon in de bios kijken imo.

• Topic Starter Topic Starter
precies Rob, het grote beeld en geluid betekend een enorme meerwaarde voor een film!
dat dan 1 op de x-keer er een aantal mannetjes achter je zitten, die meestal toch na een duidelijke opmerking zich gedeist houden, mag de pret niet drukken...

Als je echt een filmliefhebber bent verkies je gewoon sowieso de bioscoop boven de eigen beeldbak. Ik ga regelmatig naar de bioscoop en ik heb bijna nooit last van puberstreekjes of irritant gedrag. Als je je al aan zulke dingen ergert kan je beter niet meer buiten komen...

ZoutZak zei:
overigens iemand al El Maquinista (the machinist) gezien!? kan em lenen, dus ben benieuwd of iemand hier er nog iets over kan zeggen..??

Dit vond ik trouwens wel een vette film! Tof om te kijken en wel een vet verhaal. Is met die gozert van american psycho, hij is echt zo ongelofelijk ****ing dun in die film, niet normaal! Zeker kijken die film!

huckfinn zei:
Idd, als ik voor ontspanning naar de film ga, kom ik met gebalde vuisten en een rood hoofd de zaal weer uitlopen omdat ik me kapot heb geergerd aan het schuim dat zich in de zaal bevind en hun kop niet kan houden.

Je verwoordt helemaal mijn staat als ik de bios uit kom. Daarom is dat verleden tijd. :p

DBC01 zei:
Sowieso wat verwacht je van kinderverhalen als Fantastic Four, Batman en Spiderman? Ga er met je kinderen heen.

Batman en spiderman vond ik echt wel goed te doen. Vooral Batman begins.

Gisteren Hide And Seek gezien. Zwakke film, vooral omdat het kind dat meespeelt reeds duidelijk blijk geeft van kapsones. Halverwege de film getopt met kijken omdat het niveau serieus aan het zakken was.

De vorige fim met De Niro die ik zag, Godsend was van hetzelfde laken een pak: te saai om uit te kijken.

15 Minutes vond ik wel een goeie film.

met die irritante gast uit blade 3 :rolleyes:

vanavond dan eindelijk het (voor mij) missende deel uit de 'once upon a time ...'-trilogie van Sergio Leone!

A fistful of dynamite

ben benieuwd :)

laatst Mr and Mrs Smith gezien, met Angelina Jolie en Brad Pitt. Best aardig, lekker veel actie. Geen hoogstaande film, maar do-able als zin hebt in wat actie met soms wat humor er doorheen. Ook is het niet erg om ruim 1,5 uur naar Angelina Jolie te kijken :D

The Rock zei:
laatst Mr and Mrs Smith gezien, met Angelina Jolie en Brad Pitt. Best aardig, lekker veel actie. Geen hoogstaande film, maar do-able als zin hebt in wat actie met soms wat humor er doorheen. Ook is het niet erg om ruim 1,5 uur naar Angelina Jolie te kijken :D

idd, beetje feel good movie.

Gister Crash gezien. Vrij confronterend zo nu en dan.

ZoutZak zei:
vanavond dan eindelijk het (voor mij) missende deel uit de 'once upon a time ...'-trilogie van Sergio Leone!

A fistful of dynamite

ben benieuwd :)
het was weer een echte Leone klassieker;
de beelden, sfeer, muziek en bovenal personages waren fenomenaal!
Coburn als lopende dynamietstaaf, en Coburn als een simpelen kippendief die ongewild uitgroeid tot held van de revolutie..!!

ondanks wat erg trage stukken hier en daar, toch een geweldige film!

Duck, you sucker! 8/10

Gisteren nog eens The Ring 2 gezien met vrienden en het viel me op dat ik die film in de bioscoop 10x beter vond en het had niets te maken met de voorspelbaarheid, zo zie je maar dat het effect van thuis/video en bioscoop toch groot kan zijn.

Voorts vanmiddag ook "Friday after next" met Ice Cube gezien, wel leuk, meer niet.

Santoz zei:
Gisteren nog eens The Ring 2 gezien met vrienden en het viel me op dat ik die film in de bioscoop 10x beter vond en het had niets te maken met de voorspelbaarheid, zo zie je maar dat het effect van thuis/video en bioscoop toch groot kan zijn.

Voorts vanmiddag ook "Friday after next" met Ice Cube gezien, wel leuk, meer niet.
helemaal mee eens; elke film komt beter tot zijn recht op het grote doek met fatsoenlijk surround geluid :thumbs:

Friday, next Friday, Friday after next.....!!? what's next :D

Madagascar net gezien (download hem in topic dbc). Op zich wel een grappige film, maar niet zo lollig als toy story en shrek etc.... :(

Die penguins waren wel lachen :P

ZoutZak zei:
Friday, next Friday, Friday after next.....!!? what's next :D
Friday after the Friday after next Friday? ;)

Mja het zijn misschien wel afkooksels van elkaar, maar ik hou er af en toe wel van zulke films te checken.

Terug
Naar boven