Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZoutZak zei:overigens iemand al El Maquinista (the machinist) gezien!? kan em lenen, dus ben benieuwd of iemand hier er nog iets over kan zeggen..??
huckfinn zei:Idd, als ik voor ontspanning naar de film ga, kom ik met gebalde vuisten en een rood hoofd de zaal weer uitlopen omdat ik me kapot heb geergerd aan het schuim dat zich in de zaal bevind en hun kop niet kan houden.

DBC01 zei:Sowieso wat verwacht je van kinderverhalen als Fantastic Four, Batman en Spiderman? Ga er met je kinderen heen.
boogie zei:

The Rock zei:laatst Mr and Mrs Smith gezien, met Angelina Jolie en Brad Pitt. Best aardig, lekker veel actie. Geen hoogstaande film, maar do-able als zin hebt in wat actie met soms wat humor er doorheen. Ook is het niet erg om ruim 1,5 uur naar Angelina Jolie te kijken![]()
wat een gemiddelde weer..!! komt 22 september hier uit in de bios, ben benieuwd!Red devil zei:Gister Crash gezien. Vrij confronterend zo nu en dan.
het was weer een echte Leone klassieker;ZoutZak zei:vanavond dan eindelijk het (voor mij) missende deel uit de 'once upon a time ...'-trilogie van Sergio Leone!
A fistful of dynamite
ben benieuwd![]()
helemaal mee eens; elke film komt beter tot zijn recht op het grote doek met fatsoenlijk surround geluidSantoz zei:Gisteren nog eens The Ring 2 gezien met vrienden en het viel me op dat ik die film in de bioscoop 10x beter vond en het had niets te maken met de voorspelbaarheid, zo zie je maar dat het effect van thuis/video en bioscoop toch groot kan zijn.
Voorts vanmiddag ook "Friday after next" met Ice Cube gezien, wel leuk, meer niet.

Friday after the Friday after next Friday?ZoutZak zei:Friday, next Friday, Friday after next.....!!? what's next![]()