- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf vandaag battleship gezien en vond hem wel ok. Hunger games nog niet gezien maar niet veel goeds over gehoord (cheape batte royal ripoff)

Hunger games nog niet gezien maar niet veel goeds over gehoord (cheape batte royal ripoff)
idd ik weiger naar een Hollywood-adaptatie te kijken van Battle Royal, naar het horen is het geweld aardig opgeschoond en natuurlijk weer één of andere boodschap erin verweven die barst van de ironie/hypocrisie. Thanks but no thanks

+1Net ook gekeken, echt typisch Amerikaans allemaal. Barst van de clichés, 100% voorspelbaar en slecht acteerwerk. Actiescenes en special effects waren wel ok maar over the top. Eigenlijk bevat deze film alle fouten die Hollywood ooit gemaakt heeft. Maar voor het beetje entertainment toch een 4,5/10
alleen hiervoor zou ik de film al bijna afzettenidd ik weiger naar een Hollywood-adaptatie te kijken van Battle Royal, naar het horen is het geweld aardig opgeschoond en natuurlijk weer één of andere boodschap erin verweven die barst van de ironie/hypocrisie. Thanks but no thanks
Ik vond hem eerlijk gezegd redelijk goed. Ik had er minder van verwacht (heb de originele niet gezien)Hunger Games is toch een en al shaky cam + fade outs. En iedereen die k*tfilm maar hypen.
heerlijk gevoel om klassiekers als one upon a time in america nog niet gezien te hebben, ben het nu binnen aan het halen :d
Coach carter en the social network weer eens gekeken. Blijven toppertjes.
Vanmorgen the dictator gezien, kon er goed mee lachen! Beter dan Bruno!
6.5/10