XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Battleship of the hunger games?

Zelf vandaag battleship gezien en vond hem wel ok. Hunger games nog niet gezien maar niet veel goeds over gehoord (cheape batte royal ripoff)

Net ook gekeken, echt typisch Amerikaans allemaal. Barst van de clichés, 100% voorspelbaar en slecht acteerwerk. Actiescenes en special effects waren wel ok maar over the top. Eigenlijk bevat deze film alle fouten die Hollywood ooit gemaakt heeft. Maar voor het beetje entertainment toch een 4,5/10

Toevallig net ook gezien.

Het gene hierboven, enkel maar een 4 waard.
Het scheelt niet veel of je zet hem uit.

Zonet the Raven gezien met John Cusack.
Niet subliem, maar toch één van de beteren in zijn genre. Ik ben wel fan van Cusack, maar ook de inspecteur van dienst (ken zijn naam niet uit het hoofd), zet een zeer sterke performance neer.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 02:04 ----------

Battleship vond ik beter dan verwacht. Van deregelijke films verwacht ik meestal weinig omdat die zo vaak onterecht opgehemeld worden. Had de juiste mix van humor, actie, en moed. VAn Amerikaans chauvinisme, wat ik in sommige films echt niet kan waarderen, is hier niet echt sprake. Integendeel zelf, men toont hoe
Japan samen met Amerika, dicht bij pearl Harbour, strijden tegen een gemeenschappelijke vijand.

Hunger games nog niet gezien maar niet veel goeds over gehoord (cheape batte royal ripoff)

idd ik weiger naar een Hollywood-adaptatie te kijken van Battle Royal, naar het horen is het geweld aardig opgeschoond en natuurlijk weer één of andere boodschap erin verweven die barst van de ironie/hypocrisie. Thanks but no thanks

idd ik weiger naar een Hollywood-adaptatie te kijken van Battle Royal, naar het horen is het geweld aardig opgeschoond en natuurlijk weer één of andere boodschap erin verweven die barst van de ironie/hypocrisie. Thanks but no thanks

en een stom liefdesverhaald:P

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 10:02 ----------

gisteren the raid gekeken. wie er van non-stop actie houdt zonder natedenken vindt dit echt een hele vette film.

Net ook gekeken, echt typisch Amerikaans allemaal. Barst van de clichés, 100% voorspelbaar en slecht acteerwerk. Actiescenes en special effects waren wel ok maar over the top. Eigenlijk bevat deze film alle fouten die Hollywood ooit gemaakt heeft. Maar voor het beetje entertainment toch een 4,5/10
+1
En die Rihanna man, wat doet zij in die film :roflol: alleen hiervoor zou ik de film al bijna afzetten

5/10, omdat ik de actiescenes nog wel goed vond

Hunger Games is toch een en al shaky cam + fade outs. En iedereen die k*tfilm maar hypen.

heerlijk gevoel om klassiekers als one upon a time in america nog niet gezien te hebben, ben het nu binnen aan het halen :d

World's Greatest Dad
Een tragi-komedie. De film gaat over een vader die alleen woont met z'n zoon. Beiden zijn eigenlijk sukkeltjes. De zoon is best een grote pervert (wel erg grappig). Dan sterft de zoon tijdens een uit de hand gelopen masturbatie spelletje (is geen spoiler, want daar draait de film om). Ineens merkt de vader, die gespeeld wordt door Robin Williams, dat zijn omgeving veel meer respect voor hem heeft en dan 'gebruikt' hij eigenlijk de dood/zelfmoord van zijn zoon om zelf wat meer voor elkaar te krijgen.
Vond de film redelijk goed. Paar keer hard gelachen, zeker met de opmerkingen van de zoon. Wel een redelijk goede film.
7+/10

heerlijk gevoel om klassiekers als one upon a time in america nog niet gezien te hebben, ben het nu binnen aan het halen :d

toevallig vrijdag ook nog eens gezien nadat ik hem op blu-ray had gekocht, blijft een sterke film. Ben mijn collectie aan het uitbreiden met de sergio leone films. Ook for a few dollars more tegelijkertijd gekocht maar moet ik nog zien

Gisteravond Battleship gekeken.
Best een leuke film, maar voor het verhaal hoef je het niet te doen deze is veel te voorspelbaar. Ziet er allemaal wel mooi uit, maar zou hem niet nog een keer kijken. Overigens vind ik het altijd wel zwak met die ´alien` films, op het ene moment zijn ze sterk en slim en op het andere moment zo dom en slap als maar kan. Het ene moment kan je slaan wat je wilt en hij gooit je gewoon weg, en op het andere moment verliest die met een vuistgevecht tegen een mens....yeaahright.

Met voorspelbaar bedoel ik, aan het begin van het verhaal kon je al raden hoe het zou gaan. Uiteindelijk toch het meisje, de held van de marine en samenwerken met zijn grote vijand (die Koreaan).

Coach carter en the social network weer eens gekeken. Blijven toppertjes.

Vanmorgen the dictator gezien, kon er goed mee lachen! Beter dan Bruno!

6.5/10

The Dark Knight Rises
Eergisteren ben ik 'em gaan kijken in een cinema hier in de buurt. Zat er helemaal alleen met m'n vader. :roflol:
Was toch zeker een goede film. Had er ook net iets meer van verwacht, maar toch echt goed. Naast Batman ook genoeg andere interessante personages, hoewel Bane niet zo geweldig is als The Joker.
Heb wel een vraagje over iets=
Hoe geraakt Batman zo snel terug in Gotham nadat ie uit die put/gevangenis was geklommen? Die stad is toch volledig hermetisch afgesloten?
Komende weken de eerste twee delen ook nog eens kijken.
8/10

Terug
Naar boven