Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Batman begins is al 7 jaar oud. En Christian Bale wordt er ook niet jonger ook. Tikt bijna de 40 aan.
Wat ik echt onrealistisch vond, was die scéne dat de politie de badguys bestormen. Politie heeft een hele tijd vast gezeten onder de grond, dus zijn helemaal slap/versuft. Politie heeft een gewone kevlar vest met een standaard glock (sommigen hadden zelf geen pistool, alleen een matrak) en de badguys uitgerust met 'tanks', automatische machine geweren, armygrade pantser ... En toch kon de politie de badguys bestormen met een minimaal aan slachtoffersIn het echt zouden ze vallen als vliegen
Haha idd, nadat ze daar weken of zelfs maanden? hebben gezeten staan ze daar precies plots allemaal in hun proper uniform en zie je af en toe eens een agent sneuvelen bij het aanvallen. En iedereen die toevallig elkaar terugvind en zo, alsof iedereen altijd exact weet waar iedereen is. Toch wel de minst realistisch van de 3. Over hoe batman dan uiteindelijk is weten te ontsnappen van de explosie zullen ze ook wel geen verklaring voor kunnen geven.
Moet ook zeggen toen het pauze was had ik zoiets van, mooi, sterk, karaktervol eerste deel, alleen idd wat traag op gang gekomen, en in het 2de deel zal het echt gaan gebeuren, meer actie en zo, indrukwekkende scenes, maar het bleef zo altijd wat kabbelen. Was wel zeer leuk om naar te kijken, maar enorm fascineren heeft het jammer genoeg niet gedaan. Nuja, ondanks zijn gebreken is hij toch nog altijd vrij sterk. Was zijn geld meer dan waard.
Auto-pilot, wordt meerdere keren in de film naar gehint. Bij het einde komt Fox erachter dat Wayne de software stiekem heeft geüpdate met de auto-pilot functie en hem de rechten daarvan in handen geeft.

pics werken niet hierboven, beveiligd tegen hotlinken ws. Beter upload je pics naar Tinypic.
Auto-pilot, wordt meerdere keren in de film naar gehint. Bij het einde komt Fox erachter dat Wayne de software stiekem heeft geüpdate met de auto-pilot functie en hem de rechten daarvan in handen geeft.
) ook al zegt ie tegen catwoman van niet. Is nu ook duidelijk waarom ie niet gehaast was en nog even tijd had om te kussen.Mind = blown
Bane is geacteerd door Tom hardy!! Damn, had ik niet verwacht! Wel goed acteerprestatie van hem!
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6v5bu803t1r4fl6vo1_400.jpg
Remi baas, Gran Torino downgraden en 7 pounds upgraden?! Me no agree at all![]()

Is goed man... Zal Gran Torino Upgraden en 7pounds downgraden speciaal voor jou brother![]()

Haha is juist, nu je het zegt. Dat laatste moet ik gemist hebben maar ligt er idd vrij dik op dat ie die auto-pilot gefixt heeft() ook al zegt ie tegen catwoman van niet. Is nu ook duidelijk waarom ie niet gehaast was en nog even tijd had om te kussen.
Haha, en oplettende kijkers. Weten nu ook wie Robin is. En dat er zeker nog wel films gaan komen over robin en catwoman
Net naar batman geweest, ik vond het een geslaagde film. De rest is allemaal wel is gezegt ondertussen. 8/10
Haha, en oplettende kijkers. Weten nu ook wie Robin is. En dat er zeker nog wel films gaan komen over robin en catwoman
Net naar batman geweest, ik vond het een geslaagde film. De rest is allemaal wel is gezegt ondertussen. 8/10
Echt een leuke film, Big T. Ik denk dat jij hem ook gaat weten te waarderen.