Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Wou inderdaad net zeggen, je hebt gewoon niet goed opgelet tijdens de film + de vorige :)
Bijna de hele film gaat over de Dent-act en er is een uitgebreide begrafenis :p
Enigste punt waar ik je nog kan volgen is tijdens de vechtscenes.

Er is trouwens wel sprake van een Justice league film. Waarschijnlijk gaat 1 van de Nolan's deze wel doen.

Snap je punten, al kloppen sommige punten ook wel en heb je gewoon niet goed opgelet;)

Daarnaast komt er geen vervolg. Iig niet van Nolan.

Leg eens uit dan :p

Dat einde stuurt toch duidelijk aan op een vervolg? Daarom niet van nolan, maar het zou wel belachelijk zijn als je dat einde maakt en er geen vervolg op maakt toch?

Leg eens uit dan :p

Dat einde stuurt toch duidelijk aan op een vervolg? Daarom niet van nolan, maar het zou wel belachelijk zijn als je dat einde maakt en er geen vervolg op maakt toch?

Nolan zijn films spelen zich af in hun eigen universum maar moeten wel trouw blijven aan de strips. Op het einde zie je inderdaad dat er een personage Robin als voornaam heeft en de batcave erft. Dit is echter gewoon een knipoog naar de franchise want de échte Robin's zijn d*ck en Jason. Dit is gewoon een leuk extratje dat je erbij krijgt. Hopelijk komt er geen film van. Zou op niks trekken.

De batman films mogen stoppen. Iets als de JLA kan ik nog wel waarderen. Maar echt geen reboot of nieuwe film meer aub.

Ben ik trouwens de enige die de Batman een saai personage vind? Het zijn meer de badguys die het interessant maken.

Mind = blown

Bane is geacteerd door Tom hardy!! Damn, had ik niet verwacht! Wel goed acteerprestatie van hem!

tumblr_m6v5bu803t1r4fl6vo1_400.jpg

Afgelopen weken eerst de andere twee delen nog weer bekeken en nu ook de nieuwe Batman gezien en in het licht van de andere 2 films in deze moderne reeks vond ik hem goed en beter dan verwacht na het lezen van alle kritieken.

Vind het verhaal en onlogica eerlijk gezegd gewoon consistent met de Batman reeks want ik weet niet of je je ook de jaren 60 serie nog kunt herinneren maar het mag best met een knipoog en onwaarschijnlijk zijn allemaal...En voor grote moderne Amerikaanse films die een hoop geld in het laatje moeten brengen zelfs met min of meer duistere kanten in het neerzetten van bijna geloofwaardige slechteriken (Qua karakter dan he..Joker natuurlijk prachtig) en mensheid en dat viel ook een keer niet tegen.
8/10

Ik zou gay worden voor Tom Hardy, srs wat een acteur!
En z'n tats z'n ook vet :p

Check trouwens Bronson & warrior ;)

Een beetje teveel informatie. Dat hij nu een van de betere acteurs is van deze generatie. Maar om er nu gay voor te worden is een beetje té. :o

Die kerel ziet er wel uit als white trash!

Gisteren ook The Dark Knight Rises gezien.. vond het srs een goede film.
Snap de haat niet :o .. alleen de stem van Bane had wel wat 'kwaadaardiger' gemogen.

Ik geef het een 8/10

Gelukkig komt er ook een nieuwe Mad Max uit met Tom Hardy in de hoofdrol, Mad Max: Fury Road. Met hedendaagse techniek en budget moet dat toch wel erg vet worden.

The Dark Knight Rises

Mss net wat te langdradig en het verhaal dat niet soepel genoeg verloopt om een meesterwerk te zijn. Zaten een pak grootse scenes in, momenten van pure klasse en vond hem een stuk chiller, minder gejaagd + meer gevoel en sfeer dan The Dark Knight. Vond hem daarom ook een stuk leuker om naar te kijken dan The Dark Knight. Had ook veel meer het Batman-gevoel hier. Jammer dat hij wat langdradig is en dat de film soms wat stil valt, had anders wel eens sterker kunnen zijn dan The Dark Knight. 9/10.

Wat ik me afvraag, is Christian Bale echt zoveel verouderd of hebben ze hem gewoon (nog) wat ouder doen lijken voor de film?

Realisme is vaak wel ver te zoeken. Is zo nog minder dan 2 minuten voor de bom afgaat en Batman en Catwoman besluiten nog even te kussen.:o

Batman begins is al 7 jaar oud. En Christian Bale wordt er ook niet jonger ook. Tikt bijna de 40 aan.

Wat ik echt onrealistisch vond, was die scéne dat de politie de badguys bestormen. Politie heeft een hele tijd vast gezeten onder de grond, dus zijn helemaal slap/versuft. Politie heeft een gewone kevlar vest met een standaard glock (sommigen hadden zelf geen pistool, alleen een matrak) en de badguys uitgerust met 'tanks', automatische machine geweren, armygrade pantser ... En toch kon de politie de badguys bestormen met een minimaal aan slachtoffers :roflol: In het echt zouden ze vallen als vliegen

Laatst bewerkt:
had een ticket gewonnen en ben dus gisteren batman nog is gaan kijken.

Ik neem een paar minpunten weg omdat ik de film een pak beter begrijp. Bane geeft Batman een asswhooping omdat hij geen pijn voelt door z'n masker bijvoorbeeld. Batman geeft Bane pas een pak slaag als hij erachter komt dat het masker dient om de pijn te blokkeren.

9/10 nu :)

Ik hou echt van die hooligan films als Green Street Hooligans 1 & 2, Football Factory en Rise of the Footsoldier. Weet iemand nog meer van dit soort films?

Terug
Naar boven