XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Toppertje inderdaad. Vroegah als jochie was ik altijd fan van Kevin Costner.

Toppertje inderdaad. Vroegah als jochie was ik altijd fan van Kevin Costner.
Inderdaad! Die man heeft best veel goede films! Ik had deze al een paar keer gezien toen ik klein was, maar herinnerde die mij nog vaag. Het wordt trouwens nog een tijd dat ik the postman nog eens zie! :p

No way out is ook wel een goede, met oa Gene Hackman. Verder waren Robin Hood, The Bodyguard en Waterworld altijd mooi om te zien toen ik jonger was.

JFK, Thirteen Days en Untouchables voor het serieuzere werk.

Open Range is ook een aanrader als je van westerns houdt.

Aankomende woensdag naar ted!

Ik zoek een lekkere spannende thriller of iets, iemand suggesties?

Iemand al naar Ted geweest? wou zo graag naar de voor premiere.....

Net The Expendables l gekeken, vond het maar een 6.5/10 vecht en schietscene's niet interessant enz. Hopelijk is deel ll beter.

The mist

- eerste 20 minuten gemist
- waanzinnig goeie film
- shit is geen ordinary horror, eerder science-fiction horror maar echt niks van wat je gewend bent vant horror genre
- mijn jimmies zijn severely rustled. Ik haat religieuze mensen nu nog meer!!
why the phuck heeft da store owner da kanker b*ch niet eerder doodgeschoten toen ie da militair als offer wou gebruiken wtf. Ik dacht al: shoot the phukking b*ch maar nam ook aan dat de kogels op waren. Nou mooi niet toen die phaggot pas besloot om te schieten nadat ie da kleine jongen als offer wou gebruiken. Intensie juich gevoel had ik maar ook very much angry dat het zo lang duurde, fuarkkkkkk!!!
- Einde was fenomenaal.
it takes fuarking courage om een kogel door je zoons kop te jagen, modderfukker. Dacht dat ie het nie eens zou doen en dan opeens: BAM BAM BAM BAM. Hory shet!!!! :O
- having sad all of this: film heeft zijn mankementen, maar wil het niet opsommen omdat ik het anders onrecht aandoe for the time being.
- sebiet imdb reacties checken, in b4 butthurt reacties van religieuzen en gevoelige zielen
- contrary to popular belief, definitie van goeie film is wel niet een film da met u emoties speelt. Ik kan ook een stom youtube filmpje maken waarin ik in een bek schijt van een baby, da zal ook vollenbak woede op u uitlokken. Verdien ik nu Oscar ? pls go. Peis dat veel mensen the thing gaan prijzen omdat het zwaar inspeelt op je emoties, maar das nie wa de film zo goed maakt. Imo is het omdat ie een heel interdasting theorie voorschrijft over de human nature door een paar variabelen in de wereld te veranderen. Zeker niet genius, maar wel hoog genoeg iq entertainment.

Mag zeker in mn top 10 sup

http://www.imdb.com/title/tt0884328/board/nest/195736469

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wait a minute
da vent doet zijn kind dood en opeens gaat the mist weg en shit...does this mean ????
Stephen king you modderfukker
1726009-shut_up_and_take_my_money_super.jpg

Net promotheus gezien, wat een slechte film man!
5/10

iemand expandables 2 al gecheckt?

Serieus? The Mist een goede film? hahaha, nee echt niet samourai..

Vannacht op het werk Cass gekeken. Vermakelijke film, soms een beetje vaag maar dat kan ook komen vanwege de vermoeidheid. 6,5/10

Ik ben laatst naar de laatste batman in de bios geweest, en ik denk toch wel dat dat de laatste keer is geweest dat ik naar de bios ga. Het was de Pathé in Utrecht, grote zaal.

Beeld is gewoon niet goed; het zwart is veel te grijs, contrast was niet goed.
Geluid was ook niet goed.

Ik heb thuis 50 inch full hd met 5.1 (baal dat ik geen 65inch heb gekocht maar misschien maak ik de stap als het nieuwste model nog wat zakt in prijs). Panasonic, Plasma, THX beeld modus.

Ik kijk gewoon voort liever een film thuis. Ik heb rete strak beeld, goed geluid. Mijn eigen bank en een koelkast vol bier. Als ik naar de wc wil dan ga ik. Ik heb de beste plek in de kamer, pal voor de tv. Niemand die me stoort, gewoon in je trainingsbroekkie languit op de bank.

Natuurlijk is het een leuk uitje om met wat maten of je meisje naar de film te gaan, maar dan ga ik meer om het uitje en niet voor de bios zelf. Qua filmbeleving zit ik veel liever thuis een 1080p film te kijken.

Ik ben al minstens 8 jaar niet meer naar de cinema geweest. Verschrikkelijk slechte kwaliteit; Ik dacht dat ik naar een vhs cassette aan het kijken was. Schandalig gewoon.

Terug
Naar boven