AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Shiiiit sinds lange tijd dat ik een film ingewikkeld vind, ga m nog een keer kijken! Originele film!

Vond Prometheus eigenlijk best de moeite waard om een avondje weg te kijken. De opbouw is zelfs best sterk, het eerste uur, maar zoals wel vaker zou je de ontrafeling wel over kunnen slaan ja. Dan verandert de film van beklemmende ruimte sci-fi in een actiefilm, en dan helpt het wel als je de Alien en Predator films gezien hebt ja. Maar een 7.5/10 geef ik hem wel. Het Marvin the martian ruimtekanon waar die buffe kale gast in gaat zitten vond ik wel grappig.

Het einde van The Mist vind ik juist goed. Zie je niet iedere dag en zonder dit einde was de film ook vrij vergeetwaardig geweest natuurlijk. Af en toe mag een film best eens slecht aflopen (net als in het echt) en qua slecht aflopen doet The Mist het wel goed..

Prometheus daarnet bekeken... Film zoog echt ballen. Wel leuke beelden... 6.5/10 :p

Afgelopen nacht Football Factory gezien op het werk, vond het een fijne film. 7,5/10

Net prometheus gezien.

Vond hem niet slecht, maar had er wel méér van verwacht.. Hopelijk maken ze terwijl ze toch bezig zijn een volledige remake van de ''allien'' films.

Vandaag the bourne legacy gezien!
Ik keer er echt naar uit! Toen ik de zaal binnen stapte voelde ik me als een kind die op 6 dec de trap af gaat! Maar helaas is hij tegen geslagen :sad:

6.5/10

Vandaag the bourne legacy gezien!
Ik keer er echt naar uit! Toen ik de zaal binnen stapte voelde ik me als een kind die op 6 dec de trap af gaat! Maar helaas is hij tegen geslagen :sad:

6.5/10

had dat voorgevoel al na de voorstukjes te hebben gezien, ga hem zelf niet in de cinema zien. ze hadden na 3 moeten stoppen en zeker niet verder zonder matt damon gaan

had dat voorgevoel al na de voorstukjes te hebben gezien, ga hem zelf niet in de cinema zien. ze hadden na 3 moeten stoppen en zeker niet verder zonder matt damon gaan
De eerste 3 vond ik goed! Ik dacht dat deze ook goed ging zijn, maar blijkbaar niet :( In het begin dacht ik zelfs van wtf zit ik wel in de juiste zaal?
Ik hoop alleen niet dat er nog een deel komt :eek: Nu is het goed geweest

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Expendables 2

Eindelijk ook gezien. Tgochja, niet slecht, leuk om mijn actiehelden eens samen op het witte doek te zien, ol mocht Arnold wel wat meer screenplay gehad hebben. Alhoewel, vond hem eig echt slecht acteren, zo gemaakt, geforceerd precies, hij moet er duidelijk terug weer inkomen. Sly vond ik ook vrij standaard acteren, acteerde precies op automatische piloot. Maar dan Jeans Claude, die heeft me echt wel verbaasd en vond ik dan ook het sterkst van allemaal acteren. Imo heeft Jean Claude de film echt (als enige) meer glans gegeven. Die Scene met Chuck vond ik ook vrij grappig + nog een boel andere zaken. Spannend was de film niet, kan ook niet echt omdat het allemaal zo luchtig is, niet echt serieus. Conclusie: duidelijk toch wat beter dan de eerste Expendables (imo vooral dankzij Jean Claude), maar een hoogvlieger kun je het iig nog altijd allerminst noemen. Film was ook weer veel te vlug voorbij, mocht wel weer minstens een kwartier langer geduurd hebben. 6,5/10.

Hoe heet die film van die gast (politie??) die op een school gaat werken met allemaal tuig? Staat me iets van bij en wil m graag zien maar heb geen idee hoe ie heet.

The Principal.

Terug
Naar boven