AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The Substitute, is iig de film met die invalkracht.

Prometheus, Pre Aliens reeks film. Zoals de pre gebeurtenissen die later gemaakt werden van starwars. 7.5/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Torrent,
[Link niet meer beschikbaar]

subs
http://ondertitel.com/ondertitels/info/Prometheus/59894.html

Torrent paar uurtjes. 2 a 3, 259 seeders nu.

Vond deze film ook vrij vermakelijk, heb deze vorige maand in de bios gezien.

Gisteren Hancock met Will Smith gekeken, wel oké film. Verder niet echt bijzonder oid. Vandaag waarschijnlijk Iron Man 1 & 2 kijken, verwacht er niet echt veel van maar heb een aantal goeie dingen gehoord. Die superman/hero thema's zijn niet echt mijn ding.

I saw the devil (2010)

Zuid-Koreaanse revenge horrorfilm.
Vrouw wordt vermoord door serial killer. De echtgenote van de vrouw blijkt een special forces gast te zijn die de serial killer gaat opjagen en hem zodoende een koekje van eigen deeg geeft. Voor de rest ga ik niks verklappen anders verpest ik de film, maar het is een must see!

Mocht je niet van bloed houden... deze film dan maar overslaan. :D

8.5/10

I saw the devil (2010)

Zuid-Koreaanse revenge horrorfilm.
Vrouw wordt vermoord door serial killer. De echtgenote van de vrouw blijkt een special forces gast te zijn die de serial killer gaat opjagen en hem zodoende een koekje van eigen deeg geeft. Voor de rest ga ik niks verklappen anders verpest ik de film, maar het is een must see!

Mocht je niet van bloed houden... deze film dan maar overslaan. :D

8.5/10

Vond ik ook vrij goede film, ook eens een totaal andere draai dan de meeste serial killer films!

True Romance voor de zoveelste keer gezien. Ken bijna elke scene uit mn hoofd, maar blijft een topper.

Briljante dialogen, geweldig geacteerd, goede actie, heerlijke romantiek: 11/10

Kent iemand nog een goede film op te downloaden kopen?

Karma voor een goed antwoord :)

Vandaag Interview with a Hitman gezien
http://www.moviemeter.nl/film/82238

Verhaal gaat over een huurmoordenaar die opgroeit in Roemenië, waar hij later door z'n werkgever verraden wordt. Na dit verraad vertrekt hij richting London, waar hij zich dient te bewijzen voor een nieuwe familie.

Zeer goede film, mede doordat dit een low budget film is staat deze niet bol van special effects en andere ongeloofwaardige zaken. De actie wordt rauw en duidelijk in beeld gebracht, maar op de actie na is het een film met een rustig verloop waarin genoeg aandacht wordt besteed aan de hoofdrolspeler. Ook het einde is zeer onverwacht, zeker een aanrader als je open staat voor een actiefilm die eens anders is dan normaal. Ook de rol van Caroline Tillette mag genoemd worden, overigens een prachtige vrouw die het zeker niet vervelend maakt om naar te kijken.

9/10

Pas Prometheus gezien, mooie beelden maar vond het verder een beetje matig.

Misschien had ik die andere Alien films ook nog moeten zien maar zal waarschijnlijk niet veel uitgemaakt hebben.

Iemand Cosmopolis gezien?

Laatst bewerkt:
onlangs gezien:

cabin in the woods (horror) 7,5/10 goede film goed verhaal maar miss net dat beetje teveel gedaan op het einde

hunger games (actie,avontuur, scifi) 9/10 gewoon kijken, is zeker de moeite

american pie the reunion (comedie) 7,5/10 humor nog net zo goed als in de eerdere delen

wacht momenteel nog met spanning op paranormal activity 4

Ik wacht op deze films, dis gonna be good

Looper
Totall recall
The dark knight rises
Killing Them Softly
Lawless
End of Watch
Skyfall
Taken 2
Sinister
Clouth atlas

Ted; 7.8

The campaign; 7.0

Savages; 7.8

Ted was echt lachen. Dikke 7,5.

Hoop dat er snel een goede download komt van Ted.

Weet iemand nog n goede 'american pie' achtige film? Niet perse net als, maar een bietje feesterig (humor? karma.

Terug
Naar boven