MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Vond m alleen goed in Lord of War. Kan me verder niets herinneren eigenlijk.

Die moet ik ook zien!

Is ook gewoon een afschuwelijke acteur. Past mooi bij Keanu Reeves.
Imo heeft ie toch een paar goede films!!

The Rock
Con air
City of Angels
Gone in Sixty Seconds
The Family Man
Matchstick Men
National Treasure
Lord of War
Next

Idd. cage heeft zeker wel goede films. Con air is ****ing instant classic.

De Matrix was ook ****ing vet. Dat wil niet zeggen dat Keanu Reeves een goede acteur is.

In het begin was Cage een prima acteur. Face/off is wel een topper bijvoorbeeld. Gone in 60 en Windtalkers is ook niets mis mee.
Maar de laatste 10 jaar is het gewoon zwaar downhill gegaan met hem.
Tussen 2009 en 2011 zijn er in totaal 11 films met hem uitgekomen, alleen maar crap :roflol:. ( op KickAss na misschien )

Taken 2 was trouwens inderdaad een pak minder dan de eerste. Krak hetzelfde verhaal en k*t camera beelden. Ik werd gek bij het eerste gevecht. Elke mille-seconde een ander camera standpunt.

In het begin was Cage een prima acteur. Face/off is wel een topper bijvoorbeeld. Gone in 60 en Windtalkers is ook niets mis mee.
Maar de laatste 10 jaar is het gewoon zwaar downhill gegaan met hem.
Tussen 2009 en 2011 zijn er in totaal 11 films met hem uitgekomen, alleen maar crap :roflol:. ( op KickAss na misschien )
Ja duidelijk alleen nog maar voor het geld bezig, zonder kritisch te zijn voor zijn opdrachten of zelfs zichzelf. Jammer maar zo zijn er wel meer.

De Matrix was ook ****ing vet. Dat wil niet zeggen dat Keanu Reeves een goede acteur is.
Hij is zo'n acteur die vooral in één bepaald thema past, en niet zo sterk is in bijv. emotie of expressie overbrengen. Zeker niet veelzijdig, gewoon een goeie kop/stijl voor sci-fi / actie.

Gisteren naar 'Ted' geweest.

Zéér vermakelijke film! Aanrader voor iedereen die wel van wat grove humor houdt :)
Markie mark speelt ook wel niet slecht, en als bonus krijg je nog mila kunis erbij!

8/10

Expendables 2 gisteren gezien. Was wel goed. Minder actie dan in de eerste. Iets beter verhaal. Om de een of andere reden had ik wel een beter gevoel bij de eerste en vond ik die 'cooler'.

Mínder actie dan in de eerste? Juist niet toch? Deel 1 heb je juist dat ze de 2x dat op en neer vliegen en dat gedoe met die spaanse meid erbij. Deel 2 vond ik juist meer vanaf het begin actie.

Deel 2 was juist groter en beter in alles. Een van de weinige sequels die beter is dan het origineel.

Vond deel 2 ook beter. Deel 1 was puur actie, na 30min had je het wel gezien..
Ben het eens met wat sjaakadelic zegt.

Deel 2 was ook gewoon slecht.

Ja duidelijk alleen nog maar voor het geld bezig, zonder kritisch te zijn voor zijn opdrachten of zelfs zichzelf. Jammer maar zo zijn er wel meer.

Ik denk dat als hij de belastingdienst niet op zijn hielen had zitten, hij vanzelf wel weer kieskeuriger werd.

Imo heeft ie toch een paar goede films!!

The Rock
Con air
City of Angels
Gone in Sixty Seconds
The Family Man
Matchstick Men
National Treasure
Lord of War
Next

Zijn beste rollen zijn in:

Raising Arizona.
Leaving Las Vegas.

Over de jaren ben ik Nicolas Cage wel wat meer waarderen. Neemt zichzelf iig niet te serieus.

Donderdagavond avant-première van de nieuwe Bond film. :D

21 jump street gekeken, moeite waard, erg goede film 8/10

ook aflevering 1 van serie the walking dead gezien, ondanks dat het weer zombies zijn, toch goed bevallen en ga aflevering 2 ook wel kijken.

wel true dat in die aflevering het pas spannend wordt als een hoofdpersoon iets doms doet, wat standaard in dat soort films gebeurt
toch 7/10 voor e01s01 van walking dead

:)

Laatst bewerkt:
SAVAGES
Opzich vermakelijke film, goede acteurs, verhaallijn is wel redelijk. Alleen had ik van Oliver Stone meer verwacht. Tevens net iets te lang naar mijn mening (131 minuten)
desalniettemin een redelijk actie / drama film; 7-

MV5BMTk0ODIyNDAyMF5BMl5BanBnXkFtZTcwMTQ5Nzg3Nw@@._V1._SY317_.jpg

http://www.imdb.com/title/tt1615065/

Skyfall
Gisteren de nieuwe Bond gezien. Damn, dat was een goede film. Vond 'em beter dan de laatste Batman film. Voor mij (een van) de beste film(s) die ik dit jaar gezien heb. Javier Bardem speelt ook uitstekend een Heath Ledger/The Joker-achtig pesonage.
8.5/10

Terug
Naar boven