MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

End of Watch

http://www.youtube.com/watch?v=mf2K9GzgiF0

Gisteren naar de bios geweest, naar de film End of Watch. Ik vind het een mooie film met goede acteurs. In de film zelf zitten veel actiescenes, tevens heeft heel de film ook een goed verhaal. Vooral het einde is redelijk onverwacht/niet standaard!
8/10

En wat een bazennummer zit er in die film, luister het nu echt vaak!

http://www.youtube.com/watch?v=pCx5Std7mCo

Skyfall
Gisteren de nieuwe Bond gezien. Damn, dat was een goede film. Vond 'em beter dan de laatste Batman film. Voor mij (een van) de beste film(s) die ik dit jaar gezien heb. Javier Bardem speelt ook uitstekend een Heath Ledger/The Joker-achtig pesonage.
8.5/10

Wat vond je van Quantum of Solace?

Heeft iemand nog een aanrader, heb teveel gezien, geen inspiratie :D

Iemand die nog goede komedies weet in de richting van Strange Wilderness, Knocked Up, etc?

Iemand die nog goede komedies weet in de richting van Strange Wilderness, Knocked Up, etc?

What happens in vegas al gezien ?

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 18:02 ----------

Kent iemand nog zo'n patriottische, epic oorlog/actie film, iets als act of valor, we were soldiers, Black hawk doww etc.

Kent iemand nog zo'n patriottische, epic oorlog/actie film, iets als act of valor, we were soldiers, Black hawk doww etc.

Passchendaele misschien iets voor je? Ik heb what happens in vegas al eens gezien, doel meer een beetje op die komedies waarin een groep vrienden de meest gekke dingen meemaakt.

Passchendaele misschien iets voor je? Ik heb what happens in vegas al eens gezien, doel meer een beetje op die komedies waarin een groep vrienden de meest gekke dingen meemaakt.

A few best men, zeker een aanrader dan man

Eergisteren ook naar skyfall geweest.

Vond hem goed maar ook niet 'super'. Verhaal gaat lekker vlot, op z'n bonds maar na het einde toe gaat het plots traag en heeft het niet veel meer meE van een bond film.
Zéér jammer want door dit is dit voor mij geen topper geworden. Verder zijn er prachte locaties gebruikt, enorm mooi in beeld gebrachte scene's en de actie is naar mijn mening zééééér spectaculair.

8.3/10
Moet wel zeggen dat ik bond - minded ben maar toch zo objectief mogelijk probeer te zijn.

Paranormal Activity 4 krijgt een 4.

Volgende week Skyfall maar is bezoeken, vond quantum of solace heel mager dus ben benieuwd

I saw the devil (2010)

Zuid-Koreaanse revenge horrorfilm.
Vrouw wordt vermoord door serial killer. De echtgenote van de vrouw blijkt een special forces gast te zijn die de serial killer gaat opjagen en hem zodoende een koekje van eigen deeg geeft. Voor de rest ga ik niks verklappen anders verpest ik de film, maar het is een must see!

Mocht je niet van bloed houden... deze film dan maar overslaan. :D

8.5/10

Harde film! Goede tip, thnx! Ik ga met imdb mee, 8-

misschien dat braveheart in die richting komt.

The Avengers (2012):

Eindelijk eens de tijd genomen om the Avengers te bekijken. Ik moet zeggen dat voor een film die ruim 2½ uur duurt, hij me geen moment heeft verveeld. De film komt een beetje traag op gang, maar in het laatste uur van de film gebeurt er genoeg.

Sommige superhelden schitteren meer dan anderen(Thor, Iron Man, Hulk), terwijl de rest vrij weinig heeft te doen(Captain America, Hawkeye, Black Widow). Vooral Captain America was het minste van allen, maar dat vind ik ook een van de meest overrated superheroes. Maar in de scenes dat de Hulk erbij komt schittert de film pas echt. Iedereen die de film kijkt zit daar gewoon op te wachten.

De actie loopt tenminste vloeiend in mekaar over, niet met shaky cam zoals we van veel regisseurs gewend zijn. Joss Whedon als regisseur heeft een sterk staaltje vakmanschap laten zien. Iemand die zijn eigen plaats in de bioscoop ook niet opgeeft, gewoon omdat hij zelf ook entertained wilt worden. Dat probeert hij dan ook over te brengen.

Dé summer blockbuster van 2012 en tevens een van de beste superhero movies. Kan me wel voorstellen dat deze film zoveel knaken heeft opgebracht.

IMDB: 8.4 / 10
Mijn score: 8.0+ / 10.0

Brotherhood of War. Koreaanse oorlogfilm.

Harde film! Goede tip, thnx! Ik ga met imdb mee, 8-

De Zuid-Koreanen hebben het afgelopen decennium een aantal ontzettend vette actie films gemaakt. Waaronder het al eerder genoemde brotherhood of war. Nog wat tips:

Oldboy (kent iedereen)
Ajeossi - The man from nowhere
Chugyeogja - The Chaser
Salinui Chueok - Memories of Murder
Dalkomhan Insaeng - A bittersweet life
Choi-jong-byeong-gi Hwal - War of the Arrows

Laatst bewerkt:
War of the arrows is ook een mooie film idd. En the Chaser ook.

Terug
Naar boven