MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

qwert55 zei:
Vorige week "Mar Adentro" gehuurd. Prachtige (Spaanse) film over een gehandicapte man die wil sterven.

The real-life story of Spaniard Ramon Sampedro, who fought a 30 year campaign in favor of euthanasia and his own right to die.

http://www.imdb.com/title/tt0369702/

Oh ja! Kijk even naar de indrukwekkende lijst aan nominaties en prijzen die deze film in de wacht heeft gesleept:

http://www.imdb.com/title/tt0369702/awards

Beoordeling: 9/10

Is dze niet van de zelfde regisseur die die homofilm een tijdje leden had gemaakt? kan niet op de naam komen.
Het ging over een (homo)schrijver die een oude (homo) vriend tegen komt en samen een film willen draaien over hun turbulente (homo)jeugd.

Heb net ff 'The Life Of David Gale' en 'Thirteen days' gehuurd. Ga ze nu kijken, ben benieuwd :)

Life Of David Gale was iig een erg vette film. Zeker wel een dikke 8 waard!

Blackadder zei:
Is dze niet van de zelfde regisseur die die homofilm een tijdje leden had gemaakt? kan niet op de naam komen.
Het ging over een (homo)schrijver die een oude (homo) vriend tegen komt en samen een film willen draaien over hun turbulente (homo)jeugd.

Ik heb een donkerBRUIN vermoeden dat dit de slechste film van het jaar moet zijn ?

gister ''wedding trashers'' gezien, wel een lache film. Zeker aan te raden. 2 mannen trashen allemaal bruiloften en begravenissen alleen om chicks te scoren. Zit wel humor in.

ik heb gister sleepy hollow gezien. Leuke film

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.029
gister The Young Master gezien; en een van de betere kungfu films die ik so far heb gezien!

een piepjonge Jackie Chan, in een erg mooie en rauwe martial arts film.
Ook de humor in de film is vrij sterk en nooit storend.

8/10

Paar dagen geleden Respiro gezien, een Italiaanse film.
Ik vond het een zeer vermakelijke en leuke film en ook een aanrader

Gister naar Mr. and Mrs Smith geweest. Leuk om een keer te zien maar meer ook niet.

• #1.033
Van de week Sling Blade gezien. Zekers een goede en mooie film. Een 7,5.

Gisteren nog een keer Blood In, Blood Out gezien. Was al weer erg lang geleden en toch blijft het een toffe film. Vatos Locos forever homez! ;) Een 8.

Blood in Blood out is zeker een toppertje! Ondanks dat er vrij slecht geacteerd word...

• #1.036
jeugdsentimentje he ;)

als we het daar toch over hebben;

Commando 2 op komst?

Productiemaatschappij Regency Enterprises schijnt serieuze plannen te hebben voor het maken van een vervolg op de Arnold Schwarzenegger-film Commando uit 1985. Dit meldt de gedrukte versie van The Hollywood Reporter in een artikel over Regency, waarin tevens sprake is van vervolgen op True Lies en Mr. and Mrs. Smith.

Kennelijk ziet Regency wel brood in een vervolg op de 20 jaar oude actieklassieker, die het destijds goed deed in de bioscopen, populair bleef in de videoverhuur en - vanwege het non-stop geweld en de hilarische oneliners - in de loop der jaren een heuse cultstatus heeft verworven. Volgens de website Moviehole.net wees een poll in een niet nader genoemd tijdschrift recentelijk uit dat ijzervreter John Matrix (Schwarzenegger in Commando) een populairder personage is dan John Rambo.

Of Arnold Schwarzenegger betrokken zal zijn bij de eventuele vervolgen op Commando en True Lies is nog niet bekend.

Ben twee weken geleden naar the island geweest. Vond wel strakke film moet ik zeggen! Aardige spanning, verder was de special effect wel geinig. Geef er een 8 voor.

p.s Voor de mensen die in Berlijn zijn: check de bios bij sony center. De tot nu mooiste bioscoop die ik heb gezien EN Studenten altijd 6 euro :D

betalen jullie altijd voor de bioscoop? of ook andere manieren?

• #1.039
CQ_Demolisher zei:
betalen jullie altijd voor de bioscoop? of ook andere manieren?
vroegah had ik een paar maatjes die bij de bios werkten, en gratis mensen mee naar binnen konden nemen. (betaalde ik de coffeeshop; quid pro quo :D )

maarre bijna 9 euro wat je doorgaans betaald inmiddels is voor mij maar een enkele film waardig...

Laatst bewerkt:
overlaatst trainspotting gezien, ook wel beregoede film

Terug
Naar boven