XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Crash is echt een aanrader. Met oa Don Cheadle, Sandra Bullock en Matt Dillon.
Mischien wel de allerbeste die ik dit jaar heb gezien.
Hij krijgt dan ook terecht een 8,6 op imdb.
http://www.imdb.com/title/tt0375679/

Heb van het weekend "The Manchurian Candidate" gehuurd, na lang zoeken. Zag door het bos de bomen niet meer (hebben jullie dat ook wanneer je een filmpje gaat huren). Maar bleek achteraf een uitstekende keuze.

Goeie solide film met Denzel Washington en Liev Schreiber. Hij krijgt van mij een 8/10, ik zal niet vertellen waar de film over gaat anders is de lol ervan af.

'The Shawshank Redemption' heb ik laatst gezien en vind ik echt een topper! Goed verhaal, goed uitgewerkte personages. (8.5/10)

'Saw' gruwelijke film, maar wel goed! Ik houd absoluut niet van horror, maar deze film zit gewoon goed in elkaar! (7.5/10)

'Madagascar' (animatie) ook een hele leuke film, leuke personages en goede humor. Vaker dan twee keer wil je hem echter niet zien. (8/10)

Een van de saaiste films van dit jaar vond ik toch wel: 'War of the Worlds' ( sorry fans! ;) ).

Mensen hier die al Last Days gezien hebben?

Ik heb er iig veel goeds over gelezen, maar ben wel benieuwd naar meer meningen.

06/05 gezien -> Goed opletten, alles gaat echt snel, redelijk, een 7.

The Galindez Mystery-> Wat een zuigfilm, doodzonde, B-acteurs en een slap lopend stiervervelend verhaal.

Gisteren The Transporter 2 gezien. Begint werkelijk als een reclamefilmpje voor Audi, prachtige wagens, daar niet van maar als je voor de film reeds een half uur naar reclame hebt moeten staren dan heb ik er wel genoeg van.

Ik dacht dat het een tegenvaller ging worden maar het is uiteindelijk toch nog een leuke actie/vechtfilm. Wel jammer dat Stratham een neukbeurt met de hemelse Cameron Diaz afslaat :(

Score: 6,5/10

Lila dit ca gezien.
wel een aardige film, lekker alternatief met veel vieze woordjes. een 6,5.

Ik ga vanavond na het werk Barber Shop 2 kijken en The Jacket :)

Tijdje geleden ook nog The Hitchhiker's Guide to the Galaxy gekeken. Had er hoge verwachtingen van maar vond hem tegenvallen. Een 6,5.

Heb ticketjes gewonnen voor "Skeleton Key" morgenavond, ben eens benieuwd want ben een liefhebber van dat genre...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.073
in de tussen tijd gevote:

Azumi (2003) 5/10

Wedding Crashers (2005) 5/10

Matrix Revolutions, The (2003) 6/10

Rumble Fish (1983) 7/10

Where the Money Is (2000) 6/10

Raising Arizona (1987) 7/10

Office Space (1999) 6/10

Island, The (2005) 6/10

Yojimbo (1961) 8/10

Crash (2004) 7/10 (komende week herzien op het grote scherm)

Shichinin no Samurai (1954) Alternatieve titel: The Seven Samurai 9/10

Jui Kuen (1978 ) Alternatieve titel: Drunken Master 8/10

AVP: Alien Vs. Predator (2004) 7/10

Jing Wu Jing Xiong (1994) Alternatieve titel: Fist of Legend 8/10

Mr. & Mrs. Smith (2005) 5/10

• #1.074
Dit weekend begint Film by the Sea, en er staat heel wat moois op het programma!

zal proberen aan die films wat meer woorden te besteden :D

@ Zoutzak, ik vond office space vooral in het begin zeker een erg strakke film, flink gelachen. Jammer dat hij (zoals 95% van de comedy's) naar het einde toe nogal afzwakt.

Gisteren Festen gezien. Indrukwekkende film, dikke 8!

Potver Zoutzak, weer een aardig lijstje films! :thumbs:

Vannacht komt Herkules in New York op Duitsland 2. Een superslechte film uit 1970 met niemand minder dan Arnold Schwarzenegger.

• #1.078
Rob G zei:
@ Zoutzak, ik vond office space vooral in het begin zeker een erg strakke film, flink gelachen. Jammer dat hij (zoals 95% van de comedy's) naar het einde toe nogal afzwakt.

Gisteren Festen gezien. Indrukwekkende film, dikke 8!
ik ben geloof ik de enige die het einde wel kon versmaden..!

wb Festen; wordt allom geprezen maar mij deed het niet veel :(

DBC01 zei:
Potver Zoutzak, weer een aardig lijstje films! :thumbs:
hehe laatste week vrij ;)

Gripipido zei:
Vannacht komt Herkules in New York op Duitsland 2. Een superslechte film uit 1970 met niemand minder dan Arnold Schwarzenegger.
Deze film is, als liefhebber van Arnold, een van de meest grappige films!

aangezien de bioscoopversie al gedubbed is, en die duitsers em vast nog wel een keer nasynchroniseren, wil ik niet weten wat er van over blijft..

• #1.079
owja, eigenlijk niet noemenswaardig maar gister 'legally blonde' gekeken met mn zussie... een 4/10

MTV is weer begonnen met die asian movie screen, vanavond om 10.00 uur The Eye 2. Ik heb hem nog niet gezien maar deel 1 was vet, dus wie weet.

Terug
Naar boven