XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ZoutZak zei:
vroegah had ik een paar maatjes die bij de bios werkten, en gratis mensen mee naar binnen konden nemen. (betaalde ik de coffeeshop; quid pro quo :D )

maarre bijna 9 euro wat je doorgaans betaald inmiddels is voor mij maar een enkele film waardig...
ja daarom, als student krijg je bij sommige pathe's en cult bioscopen dan nog wel een euro korting maar nog steeds waanzinnig duur

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
eindelijk Seven Samurai bekeken, en nog een beetje sprakeloos van dit meesterwerk.
Kurosawa heeft zich, voor mij, na Ikiru, nu definitief bewezen als een van de grootste regisseurs.

9/10 for now

zou er geen filmfonds zijn of iets iig een societeit der filmbinnenglippers wat mogelijk maakt dat filmliefhebbers goedkoper(of gratis) de bioscoop binnen komen?!

op google vond ik wel sites met gedetailleerde aantekeningen van hoe men een bios binnenkomt, ze waren helaas gefocused op amerikaanse bioscopen; en die zijn niet hetzelfde als in nederland

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.045
haha vroegah kroop ik nog weleens onder een touw door en direct een zaal binnen ;)

ik had nog wat gepost over Pathe Unlimited; maar heb hier sindsdien ook niets meer van vernomen.

nog een meesterwerkje:

Warriors in Bosnie

http://www.imdb.com/title/tt0119873/#comment

Gaat over een x aantal britse soldaten in Bosnie. Echt de moeite waard. Blijft echt dagenlang erna nog in je kop zitten, zo realistisch!

Zoals ik al eens eerder gepost heb: bij pathe hoef je nooit meer dan 5,5 euro voor een film te betalen met de voordeelpas (33 euro voor 6 bioscoopbezoeken). Haal die pas al jaar of zo altijd en maakt de bios stuk betaalbaarder.

gisteren the Skeletet key gezien...........

Mega goeie film....... onverwacht einde!!

Gisteren Adaptation gezien. Zeker wel een goede film, geef hem een 8-. Van de maker van Being John Malkovich.

Ik vind dat een k*tfilm, net als Being John Malkovich. Kan er niet naar kijken

Vannacht gekeken naar
Skeleton Key: 7 - Dun verhaal met een verrassend plot
Hellraiser VII Deader: 8.5 - Samen met deel 1 de beste in de rij!

Gisteren mijn eerste talpa-film gezien. Een doorsnee tiener film over pubers die willen palen, 100 girls genaamd. Suf en voorspelbaar, een 5 en dan ben ik nog mild.

Daarna een gehuurde film op aanrader van iemand, met de titel Say It Isn't So. Hij kreeg op imdb maar een 4,7, maar ik heb eigenlijk nog behoorlijk moeten lachen op sommige momenten. Volgens mij had ik wel beter een joint kunnen roken of zo want het waren vaak wel erg flauwe grappen. Toch een 6 voor de moeite.

ik heb Patch Adams nog maar weer eens gekeken, godver zat die zware zak stront gewoon met biggelende traantjes over zn wangen achter zn pc'tje.

zo corny maar daar ben ik niet wars van: een 8

Dani zei:
Vannacht gekeken naar
Skeleton Key: 7 - Dun verhaal met een verrassend plot
Hellraiser VII Deader: 8.5 - Samen met deel 1 de beste in de rij!

jij bent eng!

ZoutZak zei:
vroegah had ik een paar maatjes die bij de bios werkten, en gratis mensen mee naar binnen konden nemen. (betaalde ik de coffeeshop; quid pro quo :D )

maarre bijna 9 euro wat je doorgaans betaald inmiddels is voor mij maar een enkele film waardig...

Cinerama in Rotterdam kost, mits je zo'n 10-ritten kaart koopt maar 6 euro.
Daarnaast is het ook nog eens de beste bios in rotterdam, vanwege het uber-relaxede zit gedeelte, waar je na de film nog even rustig kan zitten en napraten enzo.
En het film aanbod is ook nog eens een stuk gevarieerder dan in de gemiddelde bios.

Vandaag The Pacifier gehuurd, weggesmeten geld. Kloterige Disney kleutercrap.

Laatst bewerkt:
The crossing gaurd gezien met Jack Nichelson en nog zo'n bekende All-American gast. Superfilm, net zoals de andere die door Sean Penn zijn geregiseerd.

Bookies gekeken met Nick Stahl. Gaat over studenten die een wedkantoor opzetten en steeds dieper in de shit komen.

Niet echt bijzonder maar wel vermakelijke film. Geef een 7

Zopas Enemy At The Gates gedownd. Ik heb hem reeds bekeken maar vanavond kijk ik nog eens.

Hij krijgt een dikken 9/10 van mij. Een echte topper.

Net The Jacket gezien, echt een aanrader. Goed scenario, goede acteerprestaties (Adrien Brody is geweldig) en mooie beelden. Ik geef hem een 9/10

De torrentlink staat in het subforum ;) , thanx to DBC

Terug
Naar boven