Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Perks of Being a Wallfower
Mooie film! Zeker de moeite waard, ik vind het de rating op IMDB wel waard. Je leeft echt mee met het hoofdpersonage.
8/10

Ben nu Elf aan het kijken. Een van de weinige films van Will Ferrell die ik nog niet gezien heb. En ben een grote fan. ;D

Ben nu Elf aan het kijken. Een van de weinige films van Will Ferrell die ik nog niet gezien heb. En ben een grote fan. ;D
Warm Bodies (2013) - http://www.imdb.com/title/tt1588173
Tja wat zal ik eens zeggen haha. Ik vind het zeker de 7,1 van IMDB niet waard, maar een 6 is het zeker. Kijkt redelijk lekker weg, maar het verhaal is niet sterk. Ze zitten een beetje tussen 2 genres in en beiden komen niet echt van de grond. De Special Effects zijn wel nice gedaan vind ik.
Kortom, leuk voor als je je verveelt en het is weer eens iets anders![]()
Het is wel een aardige film om te kijken, vooral rond kerst.
Cijfer: 6,5

Ik ben even Snitch aan het binnentrekken, zo lekker bankhangen en kijken of The Rock nog een beetje kan boeien. IMDB geeft een 6,7, ben benieuwd!
verlossende woord van jou, punjabBen nu ook Snitch downloaden, tijd terug wou ook maar was alleen camverlossende woord van jou, punjab

8,5/10Gisteren nog eens Goodfellas gezien. Wat een zalige film. Heerlijk trio van Ray Liota, Joe Pesci en Robert DeNiro. Het eerste deel van de film is supercool. Wanneer dan een beetje de omslag gebeurt als Liota z'n personnage compleet coked up en paranoide, krijgt de film een andere wending en wordt de ondergang ingezet. Super hoe die sfeer dan gecreëerd wordt. Ook nice om nagenoeg de hele Sopranos cast erin te zien.8,5/10

Voor t eerst in z'n geheel Legends of the fall gezien. Wat een lekkere film eigenlijk. Best gewelddadig voor een drama, prima geacteerd, fijn verteld verhaal.
7.5/10