AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The Perks of Being a Wallfower

Mooie film! Zeker de moeite waard, ik vind het de rating op IMDB wel waard. Je leeft echt mee met het hoofdpersonage.

8/10

The Perks of Being a Wallfower

Mooie film! Zeker de moeite waard, ik vind het de rating op IMDB wel waard. Je leeft echt mee met het hoofdpersonage.

8/10

Idd, een geweldige film. Stiekem ook terug David Bowie gaan luisteren achteraf :p

Maandag The Great Gatsby gezien (in 3D)

- Typische Baz Luhrman-film: veel show, glamour, decadentie, visuele effecten.
- Toont perfect hoe decadent het rijke volk in de jaren 20 was (feestjes, drugs, alcohol, coïtus, ...) en hoe oppervlakkig en egoïstisch ze blijven
- Een van de weinige films waar de 3D geen cheape tric was
- Geweldige soundtrack die perfect bij de film past ook al speelt het zich af in de jaren 20.

Warm Bodies (2013) - http://www.imdb.com/title/tt1588173

Tja wat zal ik eens zeggen haha. Ik vind het zeker de 7,1 van IMDB niet waard, maar een 6 is het zeker. Kijkt redelijk lekker weg, maar het verhaal is niet sterk. Ze zitten een beetje tussen 2 genres in en beiden komen niet echt van de grond. De Special Effects zijn wel nice gedaan vind ik.

Kortom, leuk voor als je je verveelt en het is weer eens iets anders :)

Ben nu Elf aan het kijken. Een van de weinige films van Will Ferrell die ik nog niet gezien heb. En ben een grote fan. ;D

Warm Bodies (2013) - http://www.imdb.com/title/tt1588173

Tja wat zal ik eens zeggen haha. Ik vind het zeker de 7,1 van IMDB niet waard, maar een 6 is het zeker. Kijkt redelijk lekker weg, maar het verhaal is niet sterk. Ze zitten een beetje tussen 2 genres in en beiden komen niet echt van de grond. De Special Effects zijn wel nice gedaan vind ik.

Kortom, leuk voor als je je verveelt en het is weer eens iets anders :)

ik vond er geen ruk aan ,het hele idee vond ik ook nergens opslaan,zombies met gevoelens hahah.

Ben nu Elf aan het kijken. Een van de weinige films van Will Ferrell die ik nog niet gezien heb. En ben een grote fan. ;D

Het is wel een aardige film om te kijken, vooral rond kerst. :)

Cijfer: 6,5

Hmm, vond 'em niet geweldig. Niet echt typische rol van Ferrell en dat is juist waarvoor ik 'em keek. 6/10

Step brothers is zo'n heerlijke film van hem!

Ja, daar heb ik goed mee gelachen. :D

Kijk uit naar Anchorman 2!

• Like
Waarderingen: mat
Chernobyl Diaries

Standaard horrorfilmpje, de hoofdpersonen zijn zo inwisselbaar als maar kan en natuurlijk raakt de stront de ventilator op het moment dat de personen de stad net weer willen verlaten. Hoewel het verhaal tegenvalt maakt de setting wel veel goed, erg interessant om beelden van Pripyat te zien na de Chernobyl ramp. Voor mijn gevoel had er dan ook veel meer op deze setting ingespeeld kunnen worden, maar helaas is dat niet het geval. Ook minpunten voor het einde, niet erg geloofwaardig.

5,5/10

Mystic River

Eindelijk de tijd gehad om deze film te kijken, sowieso één van mijn favoriete genres. Het verhaal volgt drie jeugdvrienden die door twee traumatische gebeurtenissen weer in contact met elkaar komen. Heel interessant om te zien hoe bepaalde gebeurtenissen als een rode draad door meerdere levens kunnen lopen en wat voor invloed dit op vriendschappen kan hebben. Het tempo ligt niet erg hoog, maar mede daardoor blijft het verhaal prima te volgen en heb ik me geen moment verveeld. Tevens pluspunten voor het acteerwerk van Sean Penn, Kevin Bacon, Tim Robbins en Marcia Gay Harden.

8,5/10

Ik ben even Snitch aan het binnentrekken, zo lekker bankhangen en kijken of The Rock nog een beetje kan boeien. IMDB geeft een 6,7, ben benieuwd!

Ik ben even Snitch aan het binnentrekken, zo lekker bankhangen en kijken of The Rock nog een beetje kan boeien. IMDB geeft een 6,7, ben benieuwd!

Ben nu ook Snitch downloaden, tijd terug wou ook maar was alleen cam :D verlossende woord van jou, punjab

Ben nu ook Snitch downloaden, tijd terug wou ook maar was alleen cam :D verlossende woord van jou, punjab

Nu staat de BRRip met NL ondertiteling erop :)
Ik ben alleen in slaap gevallen op de bank :mad:
Zegt overigens niets over de film, ik val zowat bij elke film in slaap :roflol:
To becontinued dus haha

Gisteren nog eens Goodfellas gezien. Wat een zalige film. Heerlijk trio van Ray Liota, Joe Pesci en Robert DeNiro. Het eerste deel van de film is supercool. Wanneer dan een beetje de omslag gebeurt als Liota z'n personnage compleet coked up en paranoide, krijgt de film een andere wending en wordt de ondergang ingezet. Super hoe die sfeer dan gecreëerd wordt. Ook nice om nagenoeg de hele Sopranos cast erin te zien. :D 8,5/10

• Like
Waarderingen: mat
Gisteren nog eens Goodfellas gezien. Wat een zalige film. Heerlijk trio van Ray Liota, Joe Pesci en Robert DeNiro. Het eerste deel van de film is supercool. Wanneer dan een beetje de omslag gebeurt als Liota z'n personnage compleet coked up en paranoide, krijgt de film een andere wending en wordt de ondergang ingezet. Super hoe die sfeer dan gecreëerd wordt. Ook nice om nagenoeg de hele Sopranos cast erin te zien. :D 8,5/10

"What do you mean I'm funny; like a clown?" klassieke scene :D

Voor t eerst in z'n geheel Legends of the fall gezien. Wat een lekkere film eigenlijk. Best gewelddadig voor een drama, prima geacteerd, fijn verteld verhaal.
7.5/10

Terug
Naar boven