Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik ben op zoek naar die ene film.

Een eenzame vent die op een dag door flipt van al dat tegenwoordige gezeur en begint met de baby van de buren aan gort te schieten. Hij heeft opeens schijt aan alles en iedereen die hem niet bevalt schiet hij overhoop, dan komt hij opeens een meisje tegen waarmee hij samen op moord avontuur gaat en bijv. mensen in de bioscoop neerschiet omdat ze door de film heen praten of iemand neemt snel zijn parkeerplek in en zo. Het is meer een lachfilm, ik dacht dat er iets van America in de titel zat maar ik kan echt niet meer bedenken hoe hij heet. Hij is dacht ik vorig jaar nog uitgekomen. Heb hem al eens gekeken maar heb er nauwelijks iets van meegekregen omdat mijn maten ''in de saaie stukken'' aan het lullen waren.:D

Kan je het einde ook gelijk ff vertellen?

Iemand arbitrage al gezien? Ga hem vd week kijken, trailer zag er vet uit.

Ik ben op zoek naar die ene film.

Een eenzame vent die op een dag door flipt van al dat tegenwoordige gezeur en begint met de baby van de buren aan gort te schieten. Hij heeft opeens schijt aan alles en iedereen die hem niet bevalt schiet hij overhoop, dan komt hij opeens een meisje tegen waarmee hij samen op moord avontuur gaat en bijv. mensen in de bioscoop neerschiet omdat ze door de film heen praten of iemand neemt snel zijn parkeerplek in en zo. Het is meer een lachfilm, ik dacht dat er iets van America in de titel zat maar ik kan echt niet meer bedenken hoe hij heet. Hij is dacht ik vorig jaar nog uitgekomen. Heb hem al eens gekeken maar heb er nauwelijks iets van meegekregen omdat mijn maten ''in de saaie stukken'' aan het lullen waren.:D

Misschien is Falling Down, met Michael Douglas ook wel iets voor jou.

Bill Foster: It's plump, juicy, three inches thick. Look at this sorry, miserable, squashed thing. Can anybody tell me what's wrong with this picture?

:roflol: In het echt is het ook nog zo.

http://www.youtube.com/watch?v=-eREiQhBDIk

En nog veel meer leuke stukken. :)

Laatst bewerkt:
Misschien is Falling Down, met Michael Douglas ook wel iets voor jou.

Bill Foster: It's plump, juicy, three inches thick. Look at this sorry, miserable, squashed thing. Can anybody tell me what's wrong with this picture?

:roflol: In het echt is het ook nog zo.

http://www.youtube.com/watch?v=-eREiQhBDIk

En nog veel meer leuke stukken. :)

Miss wel een leuke film ja, thanks, ga hem zo eventjes downloaden.:)

Was trouwens ook zo met die nieuwe ijs vorige week bij de mc met een spiraal van chocola er in. Ziet er mooi netjes uit en bij de mc zelf krijg je gewoon een bak ijs met een kwak chocola er in en klaar:p

Die Falling Down ook eens downloaden voor het weekend!

Kan geen goede link vinden met nl subs, dan maar zonder subs.

Zal hem thuis ook eens downloaden dan ;)

Of je gebruikt gewoon BS player. Als je een serie/film ofzo afspeelt gaat die vanzelf alle ondertiteling zoeken, je vinkt er eentje aan, download in 2 seconden, automatisch perfect gesynct. Speelt alle formaten af. Ik prijs deze player al een tijdje aan , ik hoop dat toch ooit iemand naar me luistert.

2w4go68.png

Of je gebruikt gewoon BS player. Als je een serie/film ofzo afspeelt gaat die vanzelf alle ondertiteling zoeken, je vinkt er eentje aan, download in 2 seconden, automatisch perfect gesynct. Speelt alle formaten af. Ik prijs deze player al een tijdje aan , ik hoop dat toch ooit iemand naar me luistert.

Ik lees het nu pas voor het eerst :p
Dank voor de TIP!

Sounds good, ik ga het eens testen :thumbs:

Laatst bewerkt:
Heb je een torrent van God Bless America? Kan hem gek genoeg nergens vinden in 720

In 720 heb ik hem ook niet. Heb die van 1080 gedownload (de vierde) http://extratorrent.com/search/?new=1&search=god+bless+america+nl&s_cat=0

2w4go68.png

Ga ik even proberen, thanks!

Terug
Naar boven