MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Snitch (http://www.imdb.com/title/tt0882977/?ref_=sr_1)

The Rock is echt ****ing buff en wordt in elkaar geslagen door drie kindjes? The Rock is in deze film een vrachtwagenchauffeur. Gewoon een doodnormale vrachtwagenchauffeur. Hij traint niet, kan niet vechten, niet met wapens omgaan. Niks. Maar hij is wel buffer dan Arnold in Commando. Die shit klopte echt niet. Daardoor kwam 't op mij allemaal zo onrealistisch over. Totale miscast van de hoofdrol. Hij deed het overigens niet slecht, hoor. Maar komop, de hele film wordt ongeloofwaardig door deze casting.

4/10

The Rock is echt ****ing buff en wordt in elkaar geslagen door drie kindjes? The Rock is in deze film een vrachtwagenchauffeur. Gewoon een doodnormale vrachtwagenchauffeur. Hij traint niet, kan niet vechten, niet met wapens omgaan. Niks. Maar hij is wel buffer dan Arnold in Commando. Die shit klopte echt niet. Daardoor kwam 't op mij allemaal zo onrealistisch over. Totale miscast van de hoofdrol. Hij deed het overigens niet slecht, hoor. Maar komop, de hele film wordt ongeloofwaardig door deze casting.

4/10

Ik heb ook met een scheve blik zitten kijken. Die hele film klopt geen kant van.. Wat je zegt; slechte casting! Nee voor mij ook echt een anti climax om iemand met zo'n beestenfysiek zo'n p*ssy rol te zien spelen :o

3,5/10 gewoon slecht

4/10

Perfect verwoord. Ik heb het er met meerdere mensen over gehad en inderdaad, fout gecast. HEt is gebaseerd op waar gebeurde feiten, dus hadden ze een Mel Gibson moeten nemen of zo. Dwayne Johnson, zelf al zou hij een sublieme acteur zijn (wat hij niet is. Hij is goed, maar niet De Niro-goed), hij zou het niet verkocht krijgen. Jammer. Had een goede film kunnen zijn.

OT:
Bullet to the head. Om nostalgische redenen, en omdat ik Sly nu eenmaal een baas blijf vinden, kan ik deze film niet slecht noemen. Ik vind hem, als fan, vermakelijk en goed. Maar er waren toch een aantal zaken die ik niet leuk vond; Dat narrator-invalshoekje deed me teveel denken aan een serie die ik vroeger zal, maar ben de naam vergeten (man met een snor en een goed, een private eye dacht ik, Kacey heet die of zo). En die tegenstander, groot, inderdaad, maar die armpjes, man, die armpjes. Ook Sly, ook als staat hij droog en afgetraind, hij blijft toch een vreemd lichaam hebben. Geen traps, geen side deltoids. En toch lijkt die buf in zijn kleren. Heb er geen verklaring voor.
Wel leuk hoe die lange vent, van onder andere game of thrones, die vrouw van de grond tilt, dus kracht heeft die wel

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:30 ----------

Warm Bodies (2013) - http://www.imdb.com/title/tt1588173

Tja wat zal ik eens zeggen haha. Ik vind het zeker de 7,1 van IMDB niet waard, maar een 6 is het zeker. Kijkt redelijk lekker weg, maar het verhaal is niet sterk. Ze zitten een beetje tussen 2 genres in en beiden komen niet echt van de grond. De Special Effects zijn wel nice gedaan vind ik.

Kortom, leuk voor als je je verveelt en het is weer eens iets anders :)

Ik moet zeggen dat ik hem veel beter vond dan verwacht;
Op sommige momenten een breuk gelachen.

The great gatsby:

Film met een te vette trailer met onder andere muziek love is blindess van jack white,church in the wild van kayne west and love is happiness van filter. Met dit gezien te hebben ging ik uit van een enorm spectakel. Om niet te veel te verklappen bleef voor mij persoonlijk de klapper waarmee de trailer mij pakte, toch echt uit. Het is een leuke en vermakelijke film. En persoonlijk vind ik dat de acteurs goed acteerwerk leveren. Maar door de trailer had ik er echt veel meer van verwacht. Het verhaal is langdraderig en schiet tekort op sommige punten. Mijn oordeel 6/10

Ik heb de film Rescue Dawn gisteren op Bly-ray gezien, met Christian Bale als hoofdrolspeler.

De pluspunten:
- De bombardementen aan het begin van de film, deze waren cool / mooi om te zien.
- De mooie locaties, aan het begin en einde van de film. Vooral op Blu-ray.
- De vermagering van de twee acteurs (Christian Bale & Steve Zahn), van normaal naar skinny.
- Het einde was best spannend en ook wel ontroerend...
- Acteren was vaak overtuigend en goed.

Minpunten:
- De vliegtuig crash zag er niet uit en ging snel.
- Gemiddeld genomen weinig tot geen spanning in de film.
- Het kampgebeuren was langdradig.
- De martelingen deden hooguit een paar minuten in de film, en vond ook het geen echte martelingen. Christian Bale vond het ook niet erg om gemarteld te worden... Het deed hem niets in slechte zin. In de film Rambo (Sylvester Stallone) deed het hem ook niets... maar dat was veel overtuigender.
- Het kamp was een pretpark; er werd niet gemarteld en waarom werden ze eigenlijk vastgehouden?
- Acteren: in sommige scenes reageerde/acteerde Christian Bale erg vreemd en slecht. Ik kon hem ook vaak betrappen op een glimlach terwijl hij in het kamp vastzat. Ongeloofelijk! Ik begreep soms niets van zijn personage.

Cijfer: uiteindelijk toch een 7 -...

Laatst bewerkt:
Gisterenavond wou ik nog eventjes een film beginnen kijken. Ik wist dat ik 'em niet in 1 keer kon uitkijken en het was al laat, dus ik dacht "laten we maar een crappy actie-film opzetten". Daarom Maximum Conviction beginnen kijken, van Steven Seagal en met Steve Austin. Ik had keiharde actie verwacht, maar niks ook niet! De eerste 10-15min van de film zijn ook gek. In plaats van ook te beginnen met harde actie-scenes, probeert Mr. Seagal een bepaalde sfeer op te bouwen. The ****, Seagal?! Dat is niet wat jij moet doen. Ben benieuwd wat het tweede deel te brengen heeft. Dat is voor vanavond of verder dit weekend. 5-/10

Daarom Maximum Conviction beginnen kijken, van Steven Seagal en met Steve Austin. Ik had keiharde actie verwacht, maar niks ook niet! De eerste 10-15min van de film zijn ook gek. In plaats van ook te beginnen met harde actie-scenes, probeert Mr. Seagal een bepaalde sfeer op te bouwen. The ****, Seagal?! Dat is niet wat jij moet doen. Ben benieuwd wat het tweede deel te brengen heeft. Dat is voor vanavond of verder dit weekend. 5-/10

Steven Seagal is te oud en te dik om nog actie scenes te doen. ;):( Als er klappen vallen, dan is het zijn 'stuntman'. Wel jammer, want vond zijn films waarin hij alles zelf doet veel beter.

Steven Seagal is te oud en te dik om nog actie scenes te doen. ;):( Als er klappen vallen, dan is het zijn 'stuntman'. Wel jammer, want vond zijn films waarin hij alles zelf doet veel beter.

Ik heb het hier dan ook over Mr. Seagal als regisseur. :) Als actie-held ben ik nooit een fan van hem geweest.

• Like
Waarderingen: mat
Gister The last stand met Arnie afgekeken. Duurde wel even voor de film opgang kwam, maar de film kon me niet echt pakken. Gewoon veel overdreven actie. 6/10

Gister The last stand met Arnie afgekeken. Duurde wel even voor de film opgang kwam, maar de film kon me niet echt pakken. Gewoon veel overdreven actie. 6/10

Dat is nou ook juist de film, veel actie met vleugjes komedie. Ik kon er wel van genieten al is het geen meesterwerk.

The Hangover III

Prima vermaakt! Veel beter als deel 2, onverwachte plot twists. Soms wel wat gaten in het script of onrealistische dingen, maar goed bij een film als deze wuif je dat wel makkelijk weg.. Het is wel aan te raden dat je de vorige delen (ooit) hebt gezien voordat je deze kijkt, anders snap je niet wat ze als groep mee hebben gemaakt. Al met al een goede afsluiting van de drieluik. Wel ff blijven zitten na de aftiteling.

8/10

Ik ben op zoek naar die ene film.

Een eenzame vent die op een dag door flipt van al dat tegenwoordige gezeur en begint met de baby van de buren aan gort te schieten. Hij heeft opeens schijt aan alles en iedereen die hem niet bevalt schiet hij overhoop, dan komt hij opeens een meisje tegen waarmee hij samen op moord avontuur gaat en bijv. mensen in de bioscoop neerschiet omdat ze door de film heen praten of iemand neemt snel zijn parkeerplek in en zo. Het is meer een lachfilm, ik dacht dat er iets van America in de titel zat maar ik kan echt niet meer bedenken hoe hij heet. Hij is dacht ik vorig jaar nog uitgekomen. Heb hem al eens gekeken maar heb er nauwelijks iets van meegekregen omdat mijn maten ''in de saaie stukken'' aan het lullen waren.:D

Ik ben op zoek naar die ene film.

Een eenzame vent die op een dag door flipt van al dat tegenwoordige gezeur en begint met de baby van de buren aan gort te schieten. Hij heeft opeens schijt aan alles en iedereen die hem niet bevalt schiet hij overhoop, dan komt hij opeens een meisje tegen waarmee hij samen op moord avontuur gaat en bijv. mensen in de bioscoop neerschiet omdat ze door de film heen praten of iemand neemt snel zijn parkeerplek in en zo. Het is meer een lachfilm, ik dacht dat er iets van America in de titel zat maar ik kan echt niet meer bedenken hoe hij heet. Hij is dacht ik vorig jaar nog uitgekomen. Heb hem al eens gekeken maar heb er nauwelijks iets van meegekregen omdat mijn maten ''in de saaie stukken'' aan het lullen waren.:D

Als het goed is heb je het over God bless America.

God bless America inderdaad, leuke film :D

Jack the Giant Slayer aan t downloaden, zag er vet uit.

God bless America ja:D Thanks guys.

Is die slayer al te downloaden? Daar ga ik ook even naar zoeken.

Terug
Naar boven