- Waardering
- 496
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Niet eens afgekeken, trailer zag er vet uit.
Wachten op Jack the Giantslayer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snitch (http://www.imdb.com/title/tt0882977/?ref_=sr_1)
The Rock is echt ****ing buff en wordt in elkaar geslagen door drie kindjes? The Rock is in deze film een vrachtwagenchauffeur. Gewoon een doodnormale vrachtwagenchauffeur. Hij traint niet, kan niet vechten, niet met wapens omgaan. Niks. Maar hij is wel buffer dan Arnold in Commando. Die shit klopte echt niet. Daardoor kwam 't op mij allemaal zo onrealistisch over. Totale miscast van de hoofdrol. Hij deed het overigens niet slecht, hoor. Maar komop, de hele film wordt ongeloofwaardig door deze casting.
4/10

Snitch (http://www.imdb.com/title/tt0882977/?ref_=sr_1)
The Rock is echt ****ing buff en wordt in elkaar geslagen door drie kindjes? The Rock is in deze film een vrachtwagenchauffeur. Gewoon een doodnormale vrachtwagenchauffeur. Hij traint niet, kan niet vechten, niet met wapens omgaan. Niks. Maar hij is wel buffer dan Arnold in Commando. Die shit klopte echt niet. Daardoor kwam 't op mij allemaal zo onrealistisch over. Totale miscast van de hoofdrol. Hij deed het overigens niet slecht, hoor. Maar komop, de hele film wordt ongeloofwaardig door deze casting.
4/10
Warm Bodies (2013) - http://www.imdb.com/title/tt1588173
Tja wat zal ik eens zeggen haha. Ik vind het zeker de 7,1 van IMDB niet waard, maar een 6 is het zeker. Kijkt redelijk lekker weg, maar het verhaal is niet sterk. Ze zitten een beetje tussen 2 genres in en beiden komen niet echt van de grond. De Special Effects zijn wel nice gedaan vind ik.
Kortom, leuk voor als je je verveelt en het is weer eens iets anders![]()
Daarom Maximum Conviction beginnen kijken, van Steven Seagal en met Steve Austin. Ik had keiharde actie verwacht, maar niks ook niet! De eerste 10-15min van de film zijn ook gek. In plaats van ook te beginnen met harde actie-scenes, probeert Mr. Seagal een bepaalde sfeer op te bouwen. The ****, Seagal?! Dat is niet wat jij moet doen. Ben benieuwd wat het tweede deel te brengen heeft. Dat is voor vanavond of verder dit weekend. 5-/10

Als er klappen vallen, dan is het zijn 'stuntman'. Wel jammer, want vond zijn films waarin hij alles zelf doet veel beter.Steven Seagal is te oud en te dik om nog actie scenes te doen.Als er klappen vallen, dan is het zijn 'stuntman'. Wel jammer, want vond zijn films waarin hij alles zelf doet veel beter.
Als actie-held ben ik nooit een fan van hem geweest.Steven Seagal is te oud en te dik om nog actie scenes te doen.Als er klappen vallen, dan is het zijn 'stuntman'. Wel jammer, want vond zijn films waarin hij alles zelf doet veel beter.
Ik heb het hier dan ook over Mr. Seagal als regisseur.Als actie-held ben ik nooit een fan van hem geweest.
Gister The last stand met Arnie afgekeken. Duurde wel even voor de film opgang kwam, maar de film kon me niet echt pakken. Gewoon veel overdreven actie. 6/10
Dat is nou ook juist de film, veel actie met vleugjes komedie. Ik kon er wel van genieten al is het geen meesterwerk.

Ik ben op zoek naar die ene film.
Een eenzame vent die op een dag door flipt van al dat tegenwoordige gezeur en begint met de baby van de buren aan gort te schieten. Hij heeft opeens schijt aan alles en iedereen die hem niet bevalt schiet hij overhoop, dan komt hij opeens een meisje tegen waarmee hij samen op moord avontuur gaat en bijv. mensen in de bioscoop neerschiet omdat ze door de film heen praten of iemand neemt snel zijn parkeerplek in en zo. Het is meer een lachfilm, ik dacht dat er iets van America in de titel zat maar ik kan echt niet meer bedenken hoe hij heet. Hij is dacht ik vorig jaar nog uitgekomen. Heb hem al eens gekeken maar heb er nauwelijks iets van meegekregen omdat mijn maten ''in de saaie stukken'' aan het lullen waren.![]()
God bless America jaThanks guys.
Is die slayer al te downloaden? Daar ga ik ook even naar zoeken.