AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Mafia lijkt ook net een film! Echt tof dat soort spellen met een goed verhaal :)

Ik vergeet mafia inderdaad helemaal. Heb mafia 2 meerdere malen uitgespeeld om alle mafia films verwijzingen te ontdekken en te zien. Kwam elke keer wel iets nieuws tegen :)

Iemand World War Z al gezien? Net gedownload en benieuwd of die het kijken waard is :D

Zie vorige 2 pagina's inderdaad :D

The Iceman: vond hem goed kijkbaar maar een vriend van me had de docu over Richard Kuklinski gezien en die was echt heel grof, dus jammer dat dit in deze film niet zo goed naar voren komt. Binnenkort de docu maar eens kijken :)

6.5/10

The Great Gatsby: geen makkelijke film om te kijken, denk dat de regisseur/ schrijver dit heeft geschreven onder het genot van een LSDtje :P.

6/10

Iemand ervaring met het filmzien van Games?
Ben onlangs in contact gekomen met 'The last of us'. (PS3 game)
Hoewel de maker er enkele woordjes in praat, vergeet je makkelijk dat je in een game zit. Interessant verhaal, enorm veel likes. Heb 3 episodes gezien, en zal er nog meer zien.

Onzettend gaaf spel!

Ik vergeet mafia inderdaad helemaal. Heb mafia 2 meerdere malen uitgespeeld om alle mafia films verwijzingen te ontdekken en te zien. Kwam elke keer wel iets nieuws tegen :)
Mafia 2 was juist lachwekkend qua verhaal. De eerste Mafia is legendarisch. Daar moet nog eens een film van komen.

Gisteravond The Muppet Christmas Carol (1992) gekeken. :D Best een aardig filmpje zonder dat het kerst is.

Sluit me aan bij het IMDB cijfer: 7,5.

Now you see me

Thema van de film is natuurlijk magic, oftewel laten we de kijker mind ****en. Daar in zijn ze grotendeels wel in geslaagd. Uiteindelijk draait het om het masterplan van de
(tot aan het eind van film)
onbekende puppet master.
Uiteindelijk blijkt het te gaan om wraak en onzelfzuchtigheid, met een beetje een ''kijk mij eens betrokken zijn bij de slachtoffers van Katrina''.
Zit op zich genoeg humor in (al blijft Jesse Eisenberg op een of andere manier altijd de awkward guy in zijn films), heb me wel vermaakt en zal hem in de toekomst denk ik nog wel een keertje kijken. Geen epic film, maar denk ik wel het kijken waard. Post credit scenes (alleen op de extended bluray, niet in de bios versie volgens mij) made no sense, voegt weinig toe.

6.5/10

Deze week Jack Reacher gezien. Leuke film, humor en actie worden goed afgewisseld en het is allemaal niet te overdreven. Echter mist het ook weer iets wat het écht een topfilm maakt, 7/10.

R.I.P.D. (2013)

A recently slain cop joins a team of undead police officers working for the Rest in Peace Department and tries to find the man who murdered him.

Meer een komedie, vond het echt een belachelijke film qua verhaal. Acteerwerk wel goed. Sommige stukjes toch wel grappig.

IMDB-score: 5,4/10
Personal score: 4,8/10

---------- Post added 7 September 2013 at 17:19 ----------

Sharknado (2013)

When a freak hurricane swamps Los Angeles, nature's deadliest killer rules sea, land, and air as thousands of sharks terrorize the waterlogged populace.

Sharks...Tornado...SHARKNADO!

Potverdomme wat een k*tfilm :roflol: na 5 minuten afgezet

IMDB-score: 3,5/10
Personal score: 0/10

Maak dan geen film ffs!!

The Bling Ring

Inspired by actual events, a group of fame-obsessed teenagers use the internet to track celebrities' whereabouts in order to rob their homes.

Director: Sofia Coppola

7/10

The Bling Ring

Inspired by actual events, a group of fame-obsessed teenagers use the internet to track celebrities' whereabouts in order to rob their homes.

Director: Sofia Coppola

7/10

7/10 voor emma watson of voor de film? :cool:

World War Z
MV5BMTg0NTgxMjIxOF5BMl5BanBnXkFtZTcwMDM0MDY1OQ@@._V1_SX214_.jpg

Ondanks alle negatieve berichten hier vond ik het een leuke film die lekker weg kijkt. Natuurlijk, begin niet over het plot. Maar als je je op verstand op nul zit is dit een heerlijke film.

7/10

Peeples
MV5BMTQwODU0MDM4Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwMTA5MDkzOQ@@._V1_SX214_.jpg

Als trouwe fan van Craig Robinson deze film een kans gegeven. Beetje teleurstelling, waar ik normaal echt altijd in een deuk lig om die man waren de grapppige momenten schaars. Een beetje de usual dude ontmoet de rijke schoonouders en alles wat fout kan gaan, gaat fout film.

5/10

Spring Breakers
MV5BNDE3MDQzMDA5OF5BMl5BanBnXkFtZTcwMTUxNTgxOQ@@._V1_SX214_.jpg

Geile chicks, James Franco... Dat moest wel een goede film zijn. Nou, niet dus. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo omver geblazen was van de stupiditeit van een film. Het plot gaat helemaal nergens over, er zitten wel wat heerlijke James Franco momenten in maar daar houdt het ook op. Kan er nog steeds niet over uit hoe raar deze film is.

1/10

I Spit on Your Grave 2 (2013)

Best zieke film. Deed mij een beetje denken aan The Last House on the Left. Deel 1 is van 2010, maar beide zijn weer gebaseerd op een film van 1978, soort remakes dus. Gevalletje karma is een b*ch :)

6/10

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven