MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

A wednesday, Taken of Inception al gezien?

Warrior?

Waar zien jullie trouwens equilibium? Geen download neem ik aan?

Ja Warrior ook al. Echt een goede film.

Ik kijk alles op noobroom

---------- Post added 10 September 2013 at 23:16 ----------

A wednesday, Taken of Inception al gezien?

Taken & Inception al gezien, A wednesday zal voor morgen zijn. Even die film van insainityy kijken. Thanks

---------- Post added 10 September 2013 at 23:21 ----------

Is Koreaans, zorg dat je niet de dub versie bekijkt.

Geen probleem, ik spreek vloeiend koreaans.

Heb net de nieuwe Riddick gekeken, best wel goeie film. 6/10

lol best goeie film en dan een 6 geven...:)

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 09:14 ----------

star trek into darkness weer eens gezien. Vind t echt een hele goeie film, en ben eigenlijk nooit star trek fan geweest... Vond die vorige uit 2009 ook erg goed maar deze zelfs beter imo.. 8.5!

Het is een cam source, maar met heel goed beeld en geluid (voor cam dan). En ik gaf 6 omdat het verhaallijn beetje onduidelijk was en ik had meer verwacht van Vin Diesel.

Ik vind die riddick films sowieso nice, is echt m'n genre. Ik ga nog wachten op betere versie.

Riddick 1 & 2 vind ik oké. Beide scoren tussen een 6 a 6,5-.

Die chick in Riddick. Wat een slecht acteer werk lol. En zat er ook alleen maar in voor die naakt scene onder de douche. En nog een paar coïtusistische opmerkingen. En die andere chick had een scene van ongeveer 20 seconden en kreeg nekschot. En dat was het dan. Verhaal ging ook nergens over. Maar de beelden waren dan wel weer oké. 1e deel was zeker beter. 6.3/10

ik heb Sling Blade nog eens gezien, wat een bazenfilm, epic characters. Ik ben een persoon die van typische characters houd dus Carl is sws een winner :)

'You shouldn't talk like that, you just a boy'

National lampoon's vacation (1983) met Chevy Chase. ;)

Cijfer: 7-

Vanavond staat National lampoon's european vacation op het programma!

Gisteren Silence of the Lambs gezien en Django Unchained.

Silence of the Lambs had ik (erg genoeg) nog nooit gezien maar ik begrijp meteen waarom hij overal zo hoog in de toplijsten staat. Geweldige film, met name de rol van Hannibal Lecter wordt erg goed gespeeld en ook Jodie Foster als onzekere maar stoere FBI-trainee is uitstekend. 8/10.

De verhalen die ik hoorde over Django Unchained waren erg wisselend. Langdradig en saai was het meest gehoorde commentaar, maar daar ben ik het na het zien van de film totaal niet mee eens. Geweldige film met een mooi verhaal, veel humor en brute actie. 8/10

• Like
Waarderingen: DG80
Iemand goeie kwaliteit download link van Pumping Iron?
Kan alleen maar deze vinden, maar die is XviD, 640x480.

Iemand goeie kwaliteit download link van Pumping Iron?
Kan alleen maar deze vinden, maar die is XviD, 640x480.

Nee maar weet niet zeker of daar een 'goede' versie van is, die film is best al oud. Heb 'm al gezien, niet slecht. Ga je 'm kijken omdat generation iron eraan komt?

Nee maar weet niet zeker of daar een 'goede' versie van is, die film is best al oud. Heb 'm al gezien, niet slecht. Ga je 'm kijken omdat generation iron eraan komt?

Wil hem idd weer even zien, omdat generation iron eraan komt :D Ga die ik linkte maar gewoon downloaden dan :cool:

Nu bezig met Riddick en White house down, ben benieuwd!

Terug
Naar boven