AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ja was echt wel prima film. Die gasten allemaal aan de ghb. Beetje wijven regelen. Gewoon beetje wereld rondom dat strippen. Ja en er komen ook wat strip scene's in voor en die vond ik ook wel tof.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Gast is gewoon eindbaas.

http://www.youtube.com/watch?v=tubPr0eopy4&feature=youtube_gdata_player

Hele fipm beetje aan de dope en wijven naaien. Jammer van wat drama maar verder wel coole film

Haha kom op rob. Magic mike. Je hebt wel een paar goede suggesties al heb ik een hoop ervan al gezien.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Serbuan Maut heb ik nog niet gezien trouwens (the raid redemption). Die ga ik eens checken.

Vond het een prima film. 7tje wel waard imo.

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Welke heb je wel gezien en welke heb je niet gezien?

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Zal zo eens kijken, zit nu op mijn telefoon. Heb bijna alle films die ik gezien heb wel bijgehouden op moviemeter account.

Staan wel een hoop in de lijst die ik nog niet gezien heb. Eens checken op mijn gemak in het weekend.

Ga je lijstje is bekijken rob.

Mja de meningen kunnen er wel eens flink over verschillen maar dat waren films die ik het afgelopen ruim anderhalf jaar heb gezien of herzien die ik zelf iig toch op zijn minst wel vermakelijk vond.

Laatst bewerkt:
Mja de meningen kunnen er wel eens flink over verschillen maar dat waren films die ik het afgelopen ruim anderhalf jaar heb gezien of herzien die ik zelf iig toch op zijn minst wel vermakelijk vond.

Haha meningen verschillen zeker, jij geeft flight een 8,5. Maar persoonlijk ergerde ik me kapot aan die film. Vol met cliche's (alcoholverslaafde die weer terug valt in alcohol gebruik, baan kwijt, junkievrouwtje helpen). Als klap op de vuurpijl op wat sos en alcohol een vliegtuig op de kop vliegen en naar omstandigheden goed landen :roflol:

Haha meningen verschillen zeker, jij geeft flight een 8,5. Maar persoonlijk ergerde ik me kapot aan die film. Vol met cliche's (alcoholverslaafde die weer terug valt in alcohol gebruik, baan kwijt, junkievrouwtje helpen). Als klap op de vuurpijl op wat sos en alcohol een vliegtuig op de kop vliegen en naar omstandigheden goed landen :roflol:

Warrior al gezien?

Ik hou mijn lijst bij op imdb, hoeveel films staan er op jullie lijstje?

Ik vond flight wel vet maar een 8,5 is wel heel erg hoog. Zou hem eerder iets als een 7 geven al is het wel een aardige tijd geleden dat ik hem gezien heb.

---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:23 ----------

Ik hou mijn lijst bij op imdb, hoeveel films staan er op jullie lijstje?

Hoe kan ik een film die ik heb gezien makkelijk aan mijn gekeken films ofzo toevoegen? Of gewoon een cijfer geven en that's it.

Ik vond flight wel vet maar een 8,5 is wel heel erg hoog. Zou hem eerder iets als een 7 geven al is het wel een aardige tijd geleden dat ik hem gezien heb.

---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:23 ----------

Hoe kan ik een film die ik heb gezien makkelijk aan mijn gekeken films ofzo toevoegen? Of gewoon een cijfer geven en that's it.

Ga naar imdb en maak een watchlist, telkens als je een film gekeken hebt klik je op +watchlist

Ik heb er echt al veel te veel gezien :o bij de meeste films die ik nu kijk heb ik ook moeite met op te letten of het moet al een heel boeiend verhaal zijn

+1 een film moet niet pretentieus zijn om leuk te zijn;
Mooie lijst trouwens. Goed dat Shame erin staat, echt een kippenvel-film (misschien deels omdat ik me enorm in het hoofdpersonage kan inleven :D)

Dat is niet normaal

Terug
Naar boven