AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

spoiler prisoners
weet je toch niet of die gevonden word? is gewoon open einde

Proberen ze zo te laten lijken maar hij dacht iets te horen, dan even niets meer dus dacht hij dat ie het verbeelde, dus ging ie weg gaan, je hoort het fluitje nu nogmaals en hij zeker want hij draait z'n hoofd meteen. Logisch gevolg na dit is dat hij dichter gaat - het fluitje nog beter hoort en hem vindt.

In b4 'dat weet je niet'

Iron Man 3 ook gezien tijdens een cardio sessie. Zeker vermakelijk. Goede actie, af en toe wat leuke humor. Als je van dit soort films houdt, kijken!

Prisoners had een goed einde, niet die k*ttroep die je altijd krijgt voorgeschoteld. Mooie verwerking van dat fluitje in het verhaal.

Ty, zonder de attitude had je karma.

;$

Hours (2013)

A father struggles to keep his infant daughter alive in the wake of Hurricane Katrina.

Goed idee voor een film maar is misschien wel wat eentonig...Heeft me niet de hele 90 minuten kunnen boeien en heb dan ook soms effe gewoon andere dingen op pc gedaan

IMDB-score: 5,7/10
Personal score: 5/10

Total Recall (1990)

When a man goes for virtual vacation memories of the planet Mars, an unexpected and harrowing series of events forces him to go to the planet for real, or does he?

Had deze film met arnold nog nooit gezien, best wel goed vermaak, een klassieker. Straks ga ik de 2012 versie kijken denk ik.

IMDB-score: 7,5/10
Personal score: 6,8/10

Homefront...

Een van de betere met Jason S.
Gewoon lekkere wegkijk actie

Total Recall (1990)

When a man goes for virtual vacation memories of the planet Mars, an unexpected and harrowing series of events forces him to go to the planet for real, or does he?

Had deze film met arnold nog nooit gezien, best wel goed vermaak, een klassieker. Straks ga ik de 2012 versie kijken denk ik.

IMDB-score: 7,5/10
Personal score: 6,8/10

"See you at the party, Richter!" :roflol:

Hunger Games: Catching Fire (2013)

http://www.imdb.com/title/tt1951264/?ref_=nv_sr_1

Zeer goed vervolg op de eerste film! Het is vaak lastig voor de tweede film in een trilogie om de eerste te overtreffen, maar deze was zeker niet slechter. Ik heb mij uitstekend vermaakt!

IMDB: 7.9
ik: 8

Ben erg benieuwd, nu deel 1 aan het kijken :)

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Was idd een topper, echt genoten :thumb:

Hier nog 1 :)

Elysium (2013)

Mooi vormgegeven, bijna realistisch. Best knap voor een sci-fi film. Verhaal is ook wel spannend. Het einde is alleen een beetje corny. Na het kijken, een hele hoop gezeik gelezen over het accent Jodie Foster en Sharlto Copley, politieke controversie etc. Op zich heb ik mij daar niet heel erg aan geërgerd..

6-6,5/10

Totall Recall (2012)

A factory worker, Douglas Quaid, begins to suspect that he is a spy after visiting Rekall - a company that provides its clients with implanted fake memories of a life they would like to have led - goes wrong and he finds himself on the run.

kon me niet zo veel boeien als de 1990 versie, maar overall goed acteerwerk en veel actie, maar niets speciaals.

IMDB-score: 6,2/10
Personal score: 6,1/10

Prisoners ook gezien, zeker goede film, aanrader zelfs,

einde gaf alleen te weinig voldoening imo

Jup ik sluit ook bij iedereen aan, Prisoners is een goede films in een lange reeks shitfilms die de laatste maanden/ kwartalen:o/ semesters:o uitkomen!

Ik was benieuwd wie de regisseur was en dan kom je bij deze kerel uit; http://www.imdb.com/name/nm0898288, heeft een bescheiden CV wel leuk om te zien :). De schrijver van het verhaal btw helemaal: http://www.imdb.com/name/nm3360706.

Hugh Jackman verdoet echt zijn tijd in die X-men reeks want hij was in Prisoners en The Prestige echt goed.

Captain Philips.
Vond het een erg goede film en heel goed geacteerd van Tom hanks. Bleef mij tot het einde boeien. Summiere review maar raad hem iig aan.

europa report (2013) gezien vannacht.
Interessant uitgangspunt, namelijk is er leven op een andere planeet?
Met momenten wel spannend, maar zeker niet meer dan 6,5, zoals ie ook op IMDB heeft.

Elysium had wel redelijk faal gehalte imo. Ben wel een Sci-Fi liefhebber dus de setting sprak me wel aan. De rest was echter wel redelijk hopeloos. 6-

Terug
Naar boven