- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elysium (2013)
In the year 2154, the very wealthy live on a man-made space station while the rest of the population resides on a ruined Earth. A man takes on a mission that could bring equality to the polarized worlds.
film was niet slecht maar kon me wel irriteren aan enkele dingen, zoals die acteerprestatie en dat accent van die ene Kruger, en dat spaans gebrabbel ertussendoor...
IMDB-score: 6,8/10
Personal score: 6/10

Ja die Kruger als bad guy met dat Zuid-Afrikaanse accent o.i.d. werd je niet vrolijk van.![]()
heeft grotendeels de film verziekt want zoiets kan je toch niet serieus nemen 
Ja die Kruger als bad guy met dat Zuid-Afrikaanse accent o.i.d. werd je niet vrolijk van.![]()

Gvd mensen worden er tegenwoordig alleen nog maar bagger films gemaakt. Prisoners was redelijk maar dat gedoe op het einde was gewoon lachwekkend. Verder zie ik echt alleen maar bagger voorbij komen en ik ben beetje klaar met al die oudere classics kijken. Lang geleden dat ik ook weer eens een echt goede komedie heb gezien.
Wie nog tips?
misschien is het tijd dat je verder gaat met je leven Robbie.
Hey Hardie,
Soms hou ik ook wel van een beetje ontspanning en een goede film. Lekker op bed liggen met het handje in de broek met een goed filmpje op.

Gvd mensen worden er tegenwoordig alleen nog maar bagger films gemaakt. Prisoners was redelijk maar dat gedoe op het einde was gewoon lachwekkend. Verder zie ik echt alleen maar bagger voorbij komen en ik ben beetje klaar met al die oudere classics kijken. Lang geleden dat ik ook weer eens een echt goede komedie heb gezien.
Wie nog tips?
zeker met je handje in je broek als je naar een komedie kijkt![]()

Geen komedie, wel hele goede film: Captain Phillips.
Vond deel 1 zo slecht dat ik hem alleen maar afgekeken heb omdat het daardoor juist grappig werd, snap ook niks van de ruime voldoende op IMDB, zal wel gewoon niet mijn genre zijn.Gisteren de nieuwe Hunger Games gezien. Best goed.
IMDB score: 8.3/10
Mijn score: 7.5/10
Wie nog tips?