Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Escape plan (bios)

Met arnie en sylvester!

Geen verkeerde film, maar dat komt vooral door de toevoeging van deze cult helden. Met andere acteurs ging ik deze zowiezo nooit kijken. Wat me wel opviel was de acteurprestaties van Boss Arnold, met ouder te worden is hij toch wel een stuk beter geworden in het acteren. Als je dan kijkt naar Sylvester is het nog altijd dezelfde mimiek van zijn rambo films..

Verder bekijk je de film met een beetje wtf gevoel omdat het allemaal zo easy gaat, en het uitgekauwd aanvoelt. Dat word dan eigenlijk duidelijk aan het einde film maar vind het toch een vreemde keuze om de kijker de gehele film een meeeeeh gevoel te geven om dan op het einde een 'A zo zit het' gevoel te geven..

Persoonlijke score: 6/10
Imdb 7.2/10

Toevoeging; Hopelijk maakt arnie nog wat films op z'n oude dag, ieder stukjé waarin hij voorkwam was best wel epic eigenlijk! Goed ermee kunnen lachen ook :roflol:

Net deel 1 van The Hunger Games maar eens gezien aangezien ik deel 2 binnenkort in de bios ga kijken. Ik vond hem niet zo bijzonder eigenlijk, je weet bijna precies wat er gaat gebeuren. Een 6,5 krijgt ie van me, hoop dat deel 2 beter is.

Net deel 1 van The Hunger Games maar eens gezien aangezien ik deel 2 binnenkort in de bios ga kijken. Ik vond hem niet zo bijzonder eigenlijk, je weet bijna precies wat er gaat gebeuren. Een 6,5 krijgt ie van me, hoop dat deel 2 beter is.

Tja 95% van de films heeft ongeveer dezelfde spanningsboog, het is echt zoeken naar goede films tegenwoordig.
Prisoners bijv. vond ik wel verrassend goed!

Tja 95% van de films heeft ongeveer dezelfde spanningsboog, het is echt zoeken naar goede films tegenwoordig.
Prisoners bijv. vond ik wel verrassend goed!

Prisoners was idd een goeie,

spoiler
maar ik had ook al snel door dat die oude vrouw er voor wat tussen zat

Had ik niet op de spoiler moeten klikken? Ik snap de spoiler nu nog niet maar hoop niet dat het iets verpest in de film.

En het is inderdaad zoeken naar echt goeie films. Maar zoveel mensen vinden the hunger games echt geweldig, en na deel 1 vraag ik me af wat er zo bijzonder is. Heb net de trailer van deel 2 gezien en het gaat gewoon over nieuwe hunger games maar dan tussen winnaars. Hoop dat er nog een verhaal achter zit anders lijkt het me vrij saai.

Had ik niet op de spoiler moeten klikken? Ik snap de spoiler nu nog niet maar hoop niet dat het iets verpest in de film.

En het is inderdaad zoeken naar echt goeie films. Maar zoveel mensen vinden the hunger games echt geweldig, en na deel 1 vraag ik me af wat er zo bijzonder is. Heb net de trailer van deel 2 gezien en het gaat gewoon over nieuwe hunger games maar dan tussen winnaars. Hoop dat er nog een verhaal achter zit anders lijkt het me vrij saai.

ja sorry maar als je op de spoiler hebt geklikt is het on you :D zet het al speciaal in een spoilert

2de is beter, nieuwe regisseur.

Drukte automatisch op de spoiler, foutje van mezelf inderdaad.
Ik zal het morgen wel gaan zien insanityy. Zou hem vorige week al zien maar was toen uitverkocht, toen Captain Phillips maar gezien en die was zeer goed.

Iemand Biutiful gezien? van Alejandro González Iñárritu.
Heeft ook 21 Grams en Babel gedaan, niet de minste films dus heb wel verwachtingen. :)

Biutiful viel tegen. Herinner me verder niet zoveel van het verhaal, zegt genoeg. Bardem wel een goede acteerprestatie.

Zowat alle films van de ghibli studios zijn gewoonweg meesterwerken.

2 Guns; http://www.imdb.com/title/tt1272878/

Kijkt lekker weg, beetje verhaal, beetje schieten, beetje drugskartels, beetje geld, beetje simpele dialogen, beetje humor

6.5/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denzel heeft zichzelf bij de uitverkoop gezet.

Terug
Naar boven