AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik had Don Jon letterlijk doorgespoeld en zo hele film "gekeken"....zelfs toen was het bagger.

Op die manier is elke film slecht :D

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Elysium vond ik leuk om te kijken. Gaaf idee voor een film en prima uitgewerkt. Beetje zoetsappig wel en geen topper. 7/10

Andere film over mensen die tijdens studentenbeweging verantwoordelijk zijn aan moord en al die jaren ondergedoken was geweldig, maar weet ik de naam niet meer van. Iemand?
8/10

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Lijkt mij ook tof. Wanneer release?

Lol gele kaart voor het posten van scarlett. :eyes:
Anyway, matige film don jon.

• Like
Waarderingen: YOGI
Don Jon was echt wel cool. Een feest van herkenning hier en daar. Natuurlijk beetje over the top, maar zeker geen verkeerde film.

Op jouw aanraden ook Don Jon gekeken, ik vond het een vette film en inderdaad kon me ook goed in Jon het character verplaatsen.

7/10

Rush gezien gisteren, raad ik iedereen aan ook al ben je geen F1 fan.

The Chronicles of Riddick: Dead Man Stalking (2013)

Wat een slechte film zeg, man man man. Verhaal was niks, special effects soms echt om te lachen, Vin Diesel deed het erg matig om maar niet over de andere acteurs te beginnen. Het "lekkere wijf" dat erin zit (that alpha jaw) moet bijna in elke zin "****" oid zeggen om krachtig over te komen, zo irritant.

4/10

Vind Riddick 1 wel vet, binnenkort 2 maar ff kijken.

Don Jon was echt wel cool. Een feest van herkenning hier en daar. Natuurlijk beetje over the top, maar zeker geen verkeerde film.

Maar ff binnen halen, had nog nooit van deze film gehoord :cool:

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Lijkt mij ook tof. Wanneer release?

Coming Soon
In theaters January 9.

:rolleyes:

Drinking buddies

zou een comedy moeten zijn maar geen enkele keer gelachen, meer een chickfilm....acteerwerk was wel goed

IMDB-score: 6,2/10
Personal: 3/10

Vond Don Jon ook echt een toffe film. Kijkt heerlijk weg, je wist waar je aan begon toen je die film ging kijken dus snap niet wat je er anders van verwacht. Coole stijl van filmen ook.

Runner Runner (2013)

When a poor college student who cracks an online poker game goes bust, he arranges a face-to-face with the man he thinks cheated him, a sly offshore entrepreneur.

Goed concept voor een film, zit best wel goed in elkaar en acteerprestaties zijn zeker goed. IMDB score ligt veel te laag imo...

IMDB-score: 5,3/10
Personal score: 6,6/10

Moet je voor de hobbit 2 de eerste gezien hebben?

Gisteren Walking Tall gezien, met Dwayne Johnson en Johnny Knoxville. Aardige film, maar geen hoogstandje. 6,5/10.

Fruitvale Station (2013)

The purportedly true story of Oscar Grant III, a 22-year-old Bay Area resident, who crosses paths with friends, enemies, family, and strangers on the last day of 2008.

Het interessante deel begint eigenlijk pas rond minuut 50 van de film...IMDB score is veel te hoog imo en ik kan me wel irriteren aan dat hele 'bruh' gedoe om de 2 minuten

IMDB-score: 7,7/10
Personal score: 6/10

waargebeurd verhaal trouwens, video van het incident
spoilers

Laatst bewerkt:
Nu eens even de nieuwe Hunger Games checken. Ben benieuwd. Hopelijk is ie beter dan de eerste.

Terug
Naar boven