XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Fruitvale Station: http://www.imdb.com/title/tt2334649/

Verwacht geen film met veel actie en special effects maar een rustig opbouwend verhaal met een einde dat er best wel in hakt.

7/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren Kick-Ass 2 gezien. Had er hier redelijk wat slechte zaken over gelezen, dus verwachtte niet veel. Vond 'em zeker niet slecht en eigenlijk ook niet echt onderdoen voor 1. Keek lekker weg. Ik ga gewoon voor 7+/10

Seven Pounds
- Drama -

Haunted by a secret, Ben Thomas looks for redemption by radically transforming the lives of seven people he doesn't know. Once his plan is set, nothing will be able to stop him. At least that's what he thinks. But Ben hadn't planned on falling in love with one of these people and she's the one who will end up transforming him.

Had hem al eens eerder gezien maar vanavond besloten om hem nog een keer te kijken onder het genot van wat "American Honey".

Echt een heerlijke film. Het is een film vol emotie wat je ook daadwerkelijk na laat denken over het leven, atlhans dat doet het voor mij.
Verder is ook het acteerwerk top.

Zeker een aanrader voor degene die hem nog niet gezien hebben en van het genre "drama" houden.

IMDB: 7.6

Personal score: 8.2

Gisterenavond Animal Kingdom gezien. Aardig rauwe film. Leuke sfeer gecreëerd. Af en toe mocht het tempo een klein beetje hoger zitten. 7-7,5/10

Out of the Furnace: http://www.imdb.com/title/tt1206543
Flink wat bekende acteurs, gelukkig staat het verhaal op de eerste plaats en doet Christian Bale het erg goed. Helaas viel de film toch een beetje tegen, alsof ze een bepaalde diepgang in het verhaal willen brengen wat voor mij niet helemaal is gelukt. De rode draad is simpel en daaromheen zitten wat afleidingen maar super origineel is het niet. Alsnog kijkt het lekker weg hoor, zeker de moeite om te kijken.

7/10

Out+of+the+Furnace+Movie.jpg

Iemand trouwens goede torrent link voor Blue Jasmine?

Seven Pounds
- Drama -

Had hem al eens eerder gezien maar vanavond besloten om hem nog een keer te kijken onder het genot van wat "American Honey".

Echt een heerlijke film. Het is een film vol emotie wat je ook daadwerkelijk na laat denken over het leven, atlhans dat doet het voor mij.
Verder is ook het acteerwerk top.

Zeker een aanrader voor degene die hem nog niet gezien hebben en van het genre "drama" houden.

IMDB: 7.6

Personal score: 8.2

Vond ik toch ook één van de betere films van de afgelopen jaren.

Heb ook nog Don Jon gezien. Snap niet wat je er niet leuk aan zou vinden. Je moet natuurlijk geen oscar-kandidaat verwachten, maar voor het gemiddelde DBB profiel moet ie toch wel lekker weg kijken. 7/10

Iemand die weet hoe deze film van jason statham heet?
Waar hij voor zijn vriendin/vrouw de basketbal veld op gaat, en die mensen inelkaar trapt :D

lol die heb ik al gezien,, :p

Iemand die nog een leuke film kent om te kijken :D

Rush(2013) IMDB:Ratings: 8,3/10

Toch wel de beste formule 1/2 film die ik me kan herinneren. Goed geloofwaardig verhaal en spetterende actie. 7.8/10

Parker (2013) eindelijk gekeken.. Typische Jason Statham film. Verveelde op zich niet, maar voor de rest weinig speciaals. 6.5/10

Terug
Naar boven