XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Hoelang hebben jullie in de bioscoop gezeten?

Zonder?

Vond 'm wel ok, komt wat leuke actie in voor. Mis toch een EPIC ultra mega battle zoals te zien in LOTR 2 en 3. Maar er zit er wel eentje aan te komen, dénk ik, hoop ik.

Dat is het hele nadeel van een dun verhaal spreiden over 3 lange films, laatste deel zal wel heel vet gaan worden.

Sammy's Adventures 2010 in 3D

Het is een kinderfilm en is daardoor niet echt boeiend. Wel af en toe mooie beelden.

Cijfer: 5,5
IMDB: 6,1

Naar de Hunger games geweest, erg langdradig en saai.

gister ook de hobbit 2 gezien, goede film, vooral Smaug is echt vet gedaan imo.

Laatst Jacob's Ladder gezien, ik vond het niet super spannend allemaal, maar wilde wel weten hoe het zat. Op een gegeven moment denk je het te weten maar dat blijkt dan toch niet zo te zijn. Op het eind kom je er achter hoe het dan wel zit en toen bekroop me toch een gevoel van teleurstelling. Ik twijfelde of ik het wel snapte, maar volgens mij heb ik het wel door. Ik zal hem iig niet snel nog eens kijken om er echt achter te komen.

7-

Gister ook naar de Hobbit 2 geweest in de bios, ik vond deel twee toch minder dan deel 1. Ik vond sommige stukken wel erg langdradig en ik heb het gevoel dat ik erg veel gezien heb maar eigenlijk nauwelijks verder ben dan deel 1. Een groot aantal mensen in de bios lag zelfs te slapen... Deel 3 verwacht ik wel veel van.

6.5/10

Dat is wel gek, deel 1 was toch een stuk langdradiger dan deel 2. Deel 2 heeft veel meer aktie stukken erin zitten volgens mij. Dat je veel hebt gezien en nauwelijks verder bent klopt wel natuurlijk, maar gaat dat niet in al deze films zo?

Felon zonet bekeken met Val Kilmer. Vond het een zeer goede film. Een aanrader. En zoals iemand hier reeds zei, Stephen Dorff is een zeer ondergewaardeerd acteur. IS beter dan 99% van de Hollywoodacteurs.

Felon zonet bekeken met Val Kilmer. Vond het een zeer goede film. Een aanrader. En zoals iemand hier reeds zei, Stephen Dorff is een zeer ondergewaardeerd acteur. IS beter dan 99% van de Hollywoodacteurs.

Cijfer?

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Vandaag 2 films gezien.

Man of Steel
- Action | Adventure | Fantasy -

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

A young boy learns that he has extraordinary powers and is not of this Earth. As a young man, he journeys to discover where he came from and what he was sent here to do. But the hero in him must emerge if he is to save the world from annihilation and become the symbol of hope for all mankind.

Man of Steel is een verspilling van mijn tijd geweest en is typerend voor de huidige generatie actie/Sci-Fi films. Grafisch is het indrukwekkend, maar het verhaal slaat nergens op.
Acteerwerk was ook erg matig.

Mijn Cijfer: 5-
IMDB : 7,4

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Insidious Chapter 2
- Horror | Thriller -

The haunted Lambert family seeks to uncover the mysterious childhood secret that has left them dangerously connected to the spirit world.

Net als Man of Steel een verspilling van mijn tijd geweest.
Verhaal kon me niet boeien en ben geen één keer geschrokken.

Mijn cijfer: 1
IMDB : 6,8

Cijfer?

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Vandaag 2 films gezien.

Man of Steel
- Action | Adventure | Fantasy -

Man of Steel is een verspilling van mijn tijd geweest en is typerend voor de huidige generatie actie/Sci-Fi films. Grafisch is het indrukwekkend, maar het verhaal slaat nergens op.
Acteerwerk was ook erg matig.

Mijn Cijfer: 5-
IMDB : 7,4

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Insidious Chapter 2
- Horror | Thriller -

Net als Man of Steel een verspilling van mijn tijd geweest.
Verhaal kon me niet boeien en ben geen één keer geschrokken.

Mijn cijfer: 1
IMDB : 6,8

Een cijfer voor Felon? Hmmm, is niet makkelijk. Vind een cijfer op zich weinig zeggen. De film blinkt niet uit in originaliteit, maar hij grijpt wel naar de keel. Hij slaagt er in je aandacht tot op het einde vast te houden en vooral, je leeft echt mee met de hoofdpersonages. In veel films kan het je eigenlijk weinig schelen of de hoofdrolspeler het haalt of zo. Hier was het echt van "**** man, ze gaan dat die kerel toch echt niet aandoen?"" En ook de Afro-Amerikaan, die ook in Lost speelt en klein jongetje in People under the stairs, speelt zijn rol van kl***zak zeer overtuigend.
Wel is het net iets te "onmogelijk" om te kunnen geloven dat zoiets ooit echt zou kunnen gebeuren.
Ik zou hem een 7,5 of een 8 gegeven hebben maar hier en daar dus een paar schoonheidsfoutjes die er een 7 van maken. Maar dus wel beter dan de meeste films. Zeker een aanraden.

Doet me trouwens een beetje denken aan een film met Tom Selleck "An innocent man". Ook zware kost.

paar dagen geleden ook insidious chapter 2 gezien

vond 'm niet slecht maar wel weer steeds hetzelfde verhaal en gaat vervelen na een tijdje...

5.5/10

Kick Ass 2 - Wel vermakelijk maar stuk minder dan deel 1. Voelde een beetje snel in elkaar gedraaid.
Humor en actie waren wel aardig.

6.5/10

Ik moet zeggen dat ik wel uit kijk naar de nieuwe Scorsese, The Wolf Of Wall Street.

The_Wolf_of_Wall_Street-poster-1.jpg

Terug
Naar boven