insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 uur ofzo, zonder pauze
Sammy's Adventures 2010 in 3D
Het is een kinderfilm en is daardoor niet echt boeiend. Wel af en toe mooie beelden.
Cijfer: 5,5
IMDB: 6,1

Felon zonet bekeken met Val Kilmer. Vond het een zeer goede film. Een aanrader. En zoals iemand hier reeds zei, Stephen Dorff is een zeer ondergewaardeerd acteur. IS beter dan 99% van de Hollywoodacteurs.
A young boy learns that he has extraordinary powers and is not of this Earth. As a young man, he journeys to discover where he came from and what he was sent here to do. But the hero in him must emerge if he is to save the world from annihilation and become the symbol of hope for all mankind.
The haunted Lambert family seeks to uncover the mysterious childhood secret that has left them dangerously connected to the spirit world.
Cijfer?
---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------
Vandaag 2 films gezien.
Man of Steel
- Action | Adventure | Fantasy -
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Man of Steel is een verspilling van mijn tijd geweest en is typerend voor de huidige generatie actie/Sci-Fi films. Grafisch is het indrukwekkend, maar het verhaal slaat nergens op.
Acteerwerk was ook erg matig.
Mijn Cijfer: 5-
IMDB : 7,4
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Insidious Chapter 2
- Horror | Thriller -
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Net als Man of Steel een verspilling van mijn tijd geweest.
Verhaal kon me niet boeien en ben geen één keer geschrokken.
Mijn cijfer: 1
IMDB : 6,8
Ik moet zeggen dat ik wel uit kijk naar de nieuwe Scorsese, The Wolf Of Wall Street.
http://2.bp.blogspot.com/-fxGZl5qUr...NjCRs/s0/The_Wolf_of_Wall_Street-poster-1.jpg