XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

eindejaarsconference van theo maassen was echt tof :roflol:

Back to the future 1 aan het kijken via Netflix, epic movie :cool:

Gisteren eindelijk Boiler Room gezien. Toch wel een van de klassiekers m.b.t. het trading wereldje. Had er eerlijk gezegd wel meer van verwacht. Dit komt absoluut niet in de buurt van Wall Street en ook Glengarry Glen Ross was veel beter. 6,5-7/10

Ribisi is dan ook wel een zwakke acteur en een film waar Vin Diesel een belangrijke rol heeft is meestal ook niet veel. Het is wel een vermakelijke film verder zeker omdat in die tijd het fenoneem op zijn hoogtepunt was. Pennystocks waren toen een rage met iedere dag wel nieuwe pump and dump acties.

Rush (2013)

A re-creation of the merciless 1970s rivalry between Formula One rivals James Hunt and Niki Lauda.

Goede film, kon me wel hele tijd blijven boeien, acteerwerk is ook goed

alleen sommige dingen zijn wat overdreven, bv. wanneer Hunt gaat trouwen met die chick, ze hebben elkaar net 1 minuut geleden ontmoet en dan gaan ze trouwen ???
IMDB: 8,3/10
Personal: 7,8/10

Don Jon

7

Leuke film, niet speciaal. Je herkent wel veel dingen in die film als man zijnde.:o

En die stem van Scarlet, ****ing boner archieved.

Don Jon

7

Leuke film, niet speciaal. Je herkent wel veel dingen in die film als man zijnde.:o

En die stem van Scarlet, ****ing boner archieved.

Die film krijgt van maximaal een 6
Er zit geen clue in die film, gaat nergens over.

The iceman

8,5

Waargeveurd verhaal over huur moordenaar
Over de 100 kills.

Mooie film in jaren 70/80 setting

Die film krijgt van maximaal een 6
Er zit geen clue in die film, gaat nergens over.

Einde is vrij snel en de film sluit op een rare manier af
Maar wat ik goed vind aan de film, is dat het is gebaseerd op werkelijkheden die veel mannen toch meemaken.

Dat er verschil is tussen de liefde bedrijven en nken

Hij komt een 5/10 tegen die dan zonder veel aanknopingspunten de ware blijkt te zijn?

Dan nog die stomme clichés:

De zuster zegt heel de film niets en gaat dan ineens haar mond opentrekken met wijs advies...

En de moeder vond ik irritant

Laatst bewerkt:
misschien in een spoiler??

Hij komt een 5/10 tegen die dan zonder veel aanknopingspunten de ware blijkt te zijn?

Dan nog die stomme clichés:

De zuster zegt heel de film niets en gaat dan ineens haar mond opentrekken met wijs advies...

En de moeder vond ik irritant
Ik heb de film niet geregisseerd hè sheriff, ik geef alleen maar aan wat ik dacht dat de "wijze les" was :p

Terug
Naar boven