- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Jij bent echt een rebelIk kijk nooit met nl subs (tenzij bios), op internet sowieso nooit en als ik al eens een dvd huur zet ik altijd Engelse subs.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent echt een rebelIk kijk nooit met nl subs (tenzij bios), op internet sowieso nooit en als ik al eens een dvd huur zet ik altijd Engelse subs.
Gisteren eindelijk Boiler Room gezien. Toch wel een van de klassiekers m.b.t. het trading wereldje. Had er eerlijk gezegd wel meer van verwacht. Dit komt absoluut niet in de buurt van Wall Street en ook Glengarry Glen Ross was veel beter. 6,5-7/10

Don Jon
7
Leuke film, niet speciaal. Je herkent wel veel dingen in die film als man zijnde.
En die stem van Scarlet, ****ing boner archieved.
The iceman
8,5
Waargeveurd verhaal over huur moordenaar
Over de 100 kills.
Mooie film in jaren 70/80 setting
Die film krijgt van maximaal een 6
Er zit geen clue in die film, gaat nergens over.
Die film krijgt van maximaal een 6
Er zit geen clue in die film, gaat nergens over.
Dat er verschil is tussen de liefde bedrijven en nken
Hoe noemt dat nummer?
Komt in vele geniale films voor (oa pulp fiction ook dachtik)
Ik heb de film niet geregisseerd hè sheriff, ik geef alleen maar aan wat ik dacht dat de "wijze les" wasHij komt een 5/10 tegen die dan zonder veel aanknopingspunten de ware blijkt te zijn?
Dan nog die stomme clichés:
De zuster zegt heel de film niets en gaat dan ineens haar mond opentrekken met wijs advies...
En de moeder vond ik irritant

Homefront met Jason Statham lekkere knal actie van Sylvester Stallone film (Sly enkel regie).![]()