Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DiCaprio was wel behoorlijk 'beta' in deze film ja :roleyes:
Neem nog een lude anders.
Die scene met zijn auto was echt legendary![]()
Een beetje extra test zou je anders niet misdoen Corré
Drugs nemen, alcohol drinken is zoiezo enorm beta. Vlucht voor de realiteit = beta.
+ hij is volledig ontaard, een alpha is altijd geaard, stevig verankerd in het nu, waardig als een pijnboom.
Trainen staat momenteel weer op laag pitje, sorry.. Binnen enkele maanden mss.
Mss niet idd, thx.
Lol, jij begrijpt duidelijk de term alpha niet. Alpha heeft te maken met hoe iemand binnen een bepaalde groep gezien word. Leonardo heeft iedereen in z'n broekzak, heeft oneindig veel geld drugs en booze. Kan iedereen overhalen om te investeren in zijn aandelen etc etc. Hij heeft schijt aan autoriteit. Iedereen in zijn bedrijf aanbid hem en doet alles voor m.
Duidelijk alpha (leader of the pack)
Dus als een kudde beta's iemand adoreert is hij daarom een alpha. Je neemt een definitie over van iemand anders, hoe de kudde de term alpha ziet, ik heb mijn eigen mening ivm alpha, beta. Het hoofdpersonage uit the wolf of wall street is zoiezo het grootste gepeupel, uitschot enz dat je je maar kan voorstellen, totaal niks waardigs aan. Als je naar zo'n mong**l opkijkt zou je je echt diep moeten schamen. Elke man zo moeten streven en niks liever willen om het complete tegendeel van zo iemand te zijn.
Dus als een kudde beta's iemand adoreert is hij daarom een alpha. Je neemt een definitie over van iemand anders, hoe de kudde de term alpha ziet, ik heb mijn eigen mening ivm alpha, beta. Het hoofdpersonage uit the wolf of wall street is zoiezo het grootste gepeupel, uitschot enz dat je je maar kan voorstellen, totaal niks waardigs aan. Als je naar zo'n mong**l opkijkt zou je je echt diep moeten schamen. Elke man zo moeten streven en niks liever willen om het complete tegendeel van zo iemand te zijn.
omdat jij een andere interpretatie hebt van alpha dan de rest van de wereld maakt dat jou meer alpha? Pls go. Een alpha gaat niet z'n tijd op een internetforum spenderen om daar mensen die hij niet eens kent voor beta uit te maken. Irl had je een paar stompen te pakken.omdat jij een andere interpretatie hebt van alpha dan de rest van de wereld maakt dat jou meer alpha? Pls go. Een alpha gaat niet z'n tijd op een internetforum spenderen om daar mensen die hij niet eens kent voor beta uit te maken. Irl had je een paar stompen te pakken.
Nu back on topic.
Zat met longonsteking, dus veel kunnen zien:
Malcolm X: wat een teleurstelling. Ik dacht "kom, laten we eens een potje zwart racisme bekijken", maar die vent wordt gewoon aanbeden! Verder enorm slordige shots die niets met de film hebben te maken (vb dansscene aan het begin, wtf?) en dan komt Mandela daar nog wat lullen aan het einde (terwijl Malcolm X net segregatie wou in de VS, tegenstrijdig). AFRADER tenzij je zwart bent en je je graag in zelfmedelijden wentelt. 2/10
The Great Gatsby: vond ik enorm fake van het begin. Afgezet.
Rush: schitterende film, geen moment verveeld en briljant acteerwerk van Daniel Brühl. 9/10
Equilibrium: goeie actie en goed verhaal ook, Christian Bale op z'n best, geen emoties. 8/10
""Malcolm x" is een film over Malcolm X en hoe hij veranderde, evolueerde van iemand die segregatie wou naar iemand die integratie wou. Je hebt de film niet echt begrepen denk ik.
---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------
Je kan niet zomaar je eigen definitie geven van wat een woord wil betekenen he. Anders zou onze samenleving echt niet leefbaar zijn.
Captain Phillips: http://www.imdb.com/title/tt1535109/
Tsja kijkt wel aardig weg hoor alleen ik vond de Captain zelf iets te gespeeld overkomen. Volgens mij moest het voorstellen dat hij wel training had gehad voor zulke situaties (ze waren ook aan het oefenen) maar vond hem te soepel en kalm.
6.5/10
Hij riep in het begin meteen "schiet maar dood en niet mijn bemanning", alsof iemand in het echt zo gemakkelijk zijn leven geef. Ondanks dat de Somaliërs super gestrest en schietgraag zijn probeert hij nog allemaal sneaky truukjes en blijft hij maar praten ondanks dat ze aangeven hem dood te schieten als hij z'n kop niet houd. Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven maar vond het niet altijd even geloofwaardig overkomen
![]()